Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Klopt wel ja, hij haalt haar over
Hmmm... heb geen zin om te zoeken
Buurmanquote:
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik wist niet dat jij uit Italië komt
Heb je ook zo'n stoere Italiaanse naam?
Ja 11. Afzetters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!
11 euro?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Cue, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
IJslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Doe nou nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
quote:
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.
Klacht indienen, hoe durven zequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet alleen zitten lijden!!
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allenquote:
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
[..]
Klacht indienen, hoe durven ze
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste niet meer he
Jij bent toch wel weer wakker, net zoals gisterquote:
De arrogantiequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
Zoiets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Ze zijn alleen zo taai die italianen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.
Ah..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.
Ik zal m'n best doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer? Nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent toch wel weer wakker, net zoals gister
Hoe is het met je film trouwens, nog gevonden?![]()
Ja diequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen
Ik had het ook niet verwacht hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Gelukkig, ik voldoe graag aan verwachtingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht hoor.
Good girlquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voldoe graag aan verwachtingen
Ik moet wel hè, als arme single. En het feit dat m'n ex'en niet echt goed waren in de keuken helpt ook wel...quote:
Hele dag/nacht wakker al dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer? Nog
En nee, natuurlijk niet
Ahw, arme jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet wel hè, als arme single. En het feit dat m'n ex'en niet echt goed waren in de keuken helpt ook wel...
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
Jaaaaaa, mn kussen gaat heerlijk geknuffeld worden vannachttot dat kut ding me weer lomp wekt
maar daar denken we nog niet aan, eerst:
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Cue_ het volgende:
He Tech.. als we dat drankje doen he.. kan je dan ook voor ons koken?
Dat is ook wel kutquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heen
In Enschedequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?
Ik weet niet waar 'bij jou' isquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
Sure, dat zou geen probleem moeten zijn. Bij jou thuis of bij mij?
ik ben vooral lichamelijk kapot, maar mn hoofd is ook leeg eigenlijk, dus zal zo wel snel diep wegzakkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik ben totaal over de moeheid heen
Inderdaad, plotselinge veranderingen zijn niet goed voor de darmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel kut![]()
Ik ben opzich wel moeiig.. maar geen zin voor de verandering haha. En omdat ik gister tot 4 wakker was, kan het nu wel iets later worden.. langzaam afbouwen he
Oh, ik dacht sinds daarstraks, aangezien je me al had gezien vanavondquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hele dag/nacht wakker al dan?whats up?
Ow, trauma dus.....al meer dingen van die trailer die je je kan herinneren?
Dat is een goedequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, plotselinge veranderingen zijn niet goed voor de darmen
Gewoon een nacht overslaan, slaap je vanzelf wel goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel kut![]()
Ik ben opzich wel moeiig.. maar geen zin voor de verandering haha. En omdat ik gister tot 4 wakker was, kan het nu wel iets later worden.. langzaam afbouwen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |