Vraag het in Feedbackquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef The_Substitute het volgende:
Wil een Mod het even naar topic IX veranderen?
Ja, wrijf 't er maar in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Misan het volgende:
[..]
in feedback van dit subforum idd
hier dus [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Misan het volgende:
[..]
in feedback van dit subforum idd
hier dus [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands is volgens mij een Capra fan dus gokje op Mr. Smith goes to Washington
En welk patroon is dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik begin een nuttig patroon te ontwaren bij Sands
Titel of regisseur
[ afbeelding ]
Dat mag in FMT - Slowchat V - Waar Vampiers geen Vampiers zijn, ofzo...quote:
Patch wat heb je met Fox gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag in FMT - Slowchat V - Waar Vampiers geen Vampiers zijn, ofzo...
Ik vind het daar gezellig enzoquote:
Dat is niet Carrie-Anne Moss idd.quote:
Die actrice kennen jullie denk ik van 300.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef The_Substitute het volgende:
Iig Richard Jenkins...
En Kristin Scott Thomas?
Lena Headey? (Queen Gorgo)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die actrice kennen jullie denk ik van 300.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef The_Substitute het volgende:
Van District 9, z'n nieuwe film?
Denk aan veel vrouwelijk naakt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Regisseur is bekend van een feature film gebaseerd op zijn korte Oscar-genomineerde film.
Mijn gokken zorgt voor snellere reacties door jou. En dus meer hints.quote:
Graag zelfs!quote:Denk aan veel vrouwelijk naakt.
Regisseur is ook alles wat je nodig hebt voor het punt. Film is The Broken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:18 schreef Hulkio het volgende:
Hmz... ken deze film niet. Regisseur is dan Sean Ellis. En ik zie wat bekende serie acteurs: Sarah Conner en pappa Six Feet Under.
ShaoliN+1quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef ShaoliN het volgende:
De enige film met die 2 die ik ken is Surrogates. Maar kan de andere combi's niet plaatsen dan.
tuurlijkquote:
picodealion +1quote:
Jij moet volgens de regels een vraag stellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef picodealion het volgende:
Vraag staat klaar, maar ik heb over 10 minuten een meeting die een uur duurt. Iemand anders een vraag laten doen? Of is dat niet zo erg?
Kom maar op met de hintjes, want je hebt zo een meetingquote:
Ok, lees ook even de OP door als je tijd hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef picodealion het volgende:
Jaa! +1 voor The_Substitute.
Ik c/p het lijstje zometeen.
Jup.quote:
Njosnavelin+1quote:
Met die van the_Substitute maakt dit 5quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Gillingham het volgende:
Micmacs à tire-larigot
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
La Cité des Enfants Perdus
Delicatessen
En die andere met Audrey Tatou, iets met Longtemps.
En The_Substitute gaat er weer vandoor met de punten.quote:
Wilde net al een hint a la Animal Factory gaan zetten.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die film waarin Forest gokschulden ofzo heeft toch?
quote:
Opzich wel een redelijk bekende film dacht ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm vaag... ken ik niet, maar ik ken gek genoeg wel het stukje dat die jongen naar zijn vader op zoek gaat
Godver, ik ben ff weg en ik mis een film die ik in 1 oogopslag wist.quote:
Heb Jim Sheridan zelf ook alleen My Left Foot horen zeggen. Dus hij vond 't waarschijnlijk ook eigenlijk een te lange titel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Sub bedoeld denk ik
My Left Foot The Story of Christie/Christy? Brown
Wikipedia liegt altijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik de wiki moet geloven is de eerste echte hoofdrol the unbearable lightness of being, uit 1987.
Dus dan zou SEK het punt hebben.
Eens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik de wiki moet geloven is de eerste echte hoofdrol the unbearable lightness of being, uit 1987.
Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is jouw definitie van hoofdrol?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.
Doet me denken aan Adaptation, is dat Nicholas Cage?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Hulkio het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken?
[ afbeelding ]
lamers+1quote:
Deel dan maar even het juiste punt uit. Of is het goede antwoord nog niet gegeven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deel dan maar even het juiste punt uit. Of is het goede antwoord nog niet gegeven?
dat was een snelle edit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef picodealion het volgende:
Ik zie een Sarah Michelle Gellar?
en zelfs nu krijg je het weer voor elkaar om snel te editten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
Ohja, die heb ik wel gezien,. Bedacht het me toen je 'm postte.
Joshua Jackson?
Geeft niks, daar ben ik o.a. voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef picodealion het volgende:
Wederom pardonnement, misschien moet ik eerst ff een dagje ofzo lurken voordat ik zo enthousiast meedoe,.
Dat is hier dagelijkse kost. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
Best oneerlijk trouwens, jij hebt 80% van het antwoord en ik krijg de punt?
Is ook oneerlijk, zo krijg ik nooit een puntje....quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
Best oneerlijk trouwens, jij hebt 80% van het antwoord en ik krijg de punt?
Tuurlijk, maar hoe heette die k=film ook weer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef Patch het volgende:
Katherine Heigl iig
En is dat Gerard Butler?
Ik denk dat je in de war bent met Bale.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Gillingham het volgende:
We zijn Flitspaal natuurlijk nog een antwoord verschuldigd.
Heeft Lewis als kind niet eens een grote rol gehad? Of haal ik hem nu door elkaar met collega-method-actor Bale die in Empire of the Sun erg jong was?
Ik stel gewoon ondertussen weer een andere kutvraag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Gillingham het volgende:
We zijn Flitspaal natuurlijk nog een antwoord verschuldigd.
Heeft Lewis als kind niet eens een grote rol gehad? Of haal ik hem nu door elkaar met collega-method-actor Bale die in Empire of the Sun erg jong was?
Kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:12 schreef Sands het volgende:
Anyways volgens mij moeten we er nog 1 ofzo?
Heb er nog wel eens ooit een werkstukje over geschreven...quote:
De Hitch Secret Agent uit 36 leek me ook wel makkelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Sands het volgende:
Around the World in Eighty Days 1956~
Becket 1964
Providence eind 70
The Elephant Man 1980 dacht ik
Hamlet 1995-96
Een van de weinige Hitchcocks die ik nog niet heb gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De Hitch Secret Agent uit 36 leek me ook wel makkelijk.
Sands +1
Stand Februari 2011:
32 Sands
21 The_Substitute
20 DragonFodder
20 Patch
15 FireFox1
13 SamuelofSEK
12 Doff
8 Michelangelo2
8 Flitspaal
7 Dopekoe
7 Tem
6 Asap
5 ShaoliN
5 Gillingham
5 Hulkio
4 Wieksel
3 Baszh
3 Hornage
3 wyccie
3 SaintOfKillers
3 lamers
2 Desdemona
2 picodealion
1 YellowBlacks
1 Jhonny44
1 Dj_Day-V
1 HilarityEnsues
1 InTrePidIvity
1 Little_Miss_Naughty
1 Njosnavelin
Nopequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef Flitspaal het volgende:
Heb je die ogen bewerkt?
Ik ken wel een actrice die er erg veel op lijkt, maar die heeft niet zo'n opvallende kijkers.
Dan heb je al 1 van de 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
kick-ass... maar hoe dat het veel makkelijker maakt zie ik niet
Okee, dan ken ik haar daarvanquote:
Nu pas klaar met fappen Fox?quote:
Ben net pas begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu pas klaar met fappen Fox?![]()
![]()
FireFox1 +1
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben net pas begonnen
Ik heb de film speciaal en alleen gezien voorLyndsy Fonseca
Niet? Ga je schamen!! Ze is ook het meisje wat je in heb begin ziet bij How I Met Your Motherquote:
Misschien houd samuel wel niet van de jongere damesquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet? Ga je schamen!! Ze is ook het meisje wat je in heb begin ziet bij How I Met Your Mother
[ afbeelding ]
Dat kijk ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet? Ga je schamen!! Ze is ook het meisje wat je in heb begin ziet bij How I Met Your Mother
[ afbeelding ]
15 jaar oudquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Sands het volgende:
Ja Fox heel duidelijk...
Enige hint die ik heb dat de film niet ouder dan 5 jaar is
Gezien het legerjasje snap ik je antwoord, maar het is fout.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zie nauwelijks iets, maar ik doe een gok op Taxi Driver
quote:
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:
Nee... ik heb alle RW films gezien, maar deze ken ik niet. En in One Hour Photo heeft hij geen wapen in handen gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Doe ook eens een gok in dit topic.....is het One Hour Photo?
quote:
Dan heb je dus niet alle RW films gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee... ik heb alle RW films gezien, maar deze ken ik niet. En in One Hour Photo heeft hij geen wapen in handen gehad.
Dan heb ik er 1 gemist inderdaad. Film ziet er trouwens niet ouder uit dan 8 jaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet alle RW films gezien
One hour photo is niet goed.
Die heb ik inderdaad niet gezienquote:
Wow, een echte RW-kenner!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb ik er 1 gemist inderdaad. Film ziet er trouwens niet ouder uit dan 8 jaar
Dit is 10!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |