Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik de wiki moet geloven is de eerste echte hoofdrol the unbearable lightness of being, uit 1987.
Dus dan zou SEK het punt hebben.
Wat is jouw definitie van hoofdrol?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.
Doet me denken aan Adaptation, is dat Nicholas Cage?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:37 schreef Hulkio het volgende:
Welke film ga ik vanavond kijken?
[ afbeelding ]
lamers+1quote:
Deel dan maar even het juiste punt uit. Of is het goede antwoord nog niet gegeven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan heeft wiki het niet bij het rechte eind.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deel dan maar even het juiste punt uit. Of is het goede antwoord nog niet gegeven?
dat was een snelle edit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef picodealion het volgende:
Ik zie een Sarah Michelle Gellar?
en zelfs nu krijg je het weer voor elkaar om snel te editten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
Ohja, die heb ik wel gezien,. Bedacht het me toen je 'm postte.
Joshua Jackson?
Geeft niks, daar ben ik o.a. voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:08 schreef picodealion het volgende:
Wederom pardonnement, misschien moet ik eerst ff een dagje ofzo lurken voordat ik zo enthousiast meedoe,.
Dat is hier dagelijkse kost. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
Best oneerlijk trouwens, jij hebt 80% van het antwoord en ik krijg de punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |