Single was in 1996 uit, cd in 1997quote:
Oh wat erg, zonde zegquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef kvd het volgende:
Zo moeder zo dochter EN zo vader zo dochter, Bobbi Kristina Brown, dochter van Whitney Houston en Bobby Brown
[ afbeelding ]
- daughter jagger - robbie willams - videoclipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef kvd het volgende:
[..]
sowwww....en als je dat weet is het ook makkelijker zoeken. Ik alle Jagger dames al langs, maar ja, toen noemde ze zich blijkbaar Lizzy, met haar echte naam Elisabeth vind je niet veel
Ik heb last van geheugenverlies vrees ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef kvd het volgende:
[..]
compleet OT maar wel leuk. Zowel jij en ik hebben op 21 januari in 'B&Z' het bericht van de geboorte geplaats, waarin staat dat Pippa begin december geboren is.
klikkerdeklikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Single was in 1996 uit, cd in 1997![]()
Hoeveel kinderen hebben die 3 jongens bij elkaar eigenlijk?8?
hmmmm....met jagger, rock dj lukte het me niet, Elisabeth Jagger en rock dj leverde dit ook niet opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
- daughter jagger - robbie willams - videoclipSimpele zoekwoorden
![]()
ik ook hoor....lang leve google en daardoor eigen berichten terugvindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb last van geheugenverlies vrees ik![]()
Die Petequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef rena het volgende:
Pete Wents en Bronx hebben beide klem gezeten in het stopcontact:
[ afbeelding ]
ja ze heeft dan ook geen goed voorbeeld gekregen van haar ouders...had het wel verwacht ergensquote:
lekker koppie?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef kvd het volgende:
Ali Larter en Theodore
[ afbeelding ]
en nog 1 omdat hij zo'n lekker koppie heeft
[ afbeelding ]
Precies wat ik ook dachtquote:
quote:
Het was ook sarcastisch bedoeld, maar vind z'n gezichtsuitdrukking wel grappig, beetje tussen bozig en een klein glimlachje inquote:
Wat een geweldige foto voor hun om later in een album te bekijken als Satyana groot isquote:
Ik zei net precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een geweldige foto voor hun om later in een album te bekijken als Satyana groot is
die kids van J-Loquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef kvd het volgende:
J-Lo, Max en Emme
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar en Charlotte
[ afbeelding ]
Sarah Jessica Parker en James
[ afbeelding ]
Naomi Watts, Sasha en Kai
[ afbeelding ]
Jennifer Hudson en David
[ afbeelding ]
Alyson, Alexis en Satyana
[ afbeelding ]
Kelsey Grammer en Jude
[ afbeelding ]
Tobey Maguire en Ruby
[ afbeelding ]
David Borneanaz en Jaden
[ afbeelding ]
Ik moest toch even gniffelenquote:
Wat leuk, die oudste, met dat haar zoquote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef kvd het volgende:
Het haar van Henry en Johan (Seal en Heidi Klum) is eraf
[ afbeelding ]
hun biologische kinderen steken mooi af bij de donkere kindjesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef kvd het volgende:
Het komt niet vaak voor...alle Jolie-Pittjes in 1 kiekje
[ afbeelding ]
Leuk kiekje, alleen Brad lijkt wel een of andere gangster...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef kvd het volgende:
Het komt niet vaak voor...alle Jolie-Pittjes in 1 kiekje
[ afbeelding ]
Wat een lekker spekkie is datquote:
Oh dat is op de bruine ogen na echt de vaderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Maddie, het dochtertje van Jamie Lynn Spears. (Deze:)
[ afbeelding ]
Ik weet in die foto niet wat ik enger vind: het hoofd of het broekje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:34 schreef Lovechild het volgende:
Ooh, da's een leukerdje![]()
Maar my god, Elton op die eerste foto: je zou van minder bang worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
Solange Knowles en haar zoontje:
[ afbeelding ]
Hank en Hank Baskett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willow Smith met BFF Simrin Player:
[ afbeelding ]
Nahla:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D'lila en Jessie Combs, tweeling van P.Diddy:
[ afbeelding ]
Maar wie nou wie is...
Selah Marley, 12-jarige dochter van Lauryn Hill en Rohan MarleySolange haar afroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kindje van Kendra en Hank blijft maar licht, maar goed hij is ook maar een kwartbloedje dus echt gek is dat niet. Lekkere bos haar wel
Ik vind Nahla nog steeds een beautyEn die van Lauren Hill lijkt op dr moeder, mooie meid
know'm sayin?
word? word.
Hahaquote:
ik vind Phoenix dus echt veel op haar vader lijken..quote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Aventura het volgende:
Die Phoenix is een spitting image van Mel B. Die jongste van Eddie Murphy
Spruiten? Die recht is toch gewoon zijn Vrouwmens?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Spruiten? Die recht is toch gewoon zijn Vrouwmens?
Een mini Anthony Kiedis van vroeger.quote:
Wat is dat toch een leuk stelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef kvd het volgende:
Penelope, Javier en Leo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kind lijkt wel doodquote:Op donderdag 7 april 2011 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Mariska Hargitay (Law & order SVU en naamgenoot) en adoptief kindje:
[ afbeelding ]
Kindje is nog geen week oud, dus ik denk dat het nog wel bij trekt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er wat met het kindje aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |