quote:Golf Blue-e-motion komt in 2014.
Specificaties:
Lithium-ion accupakket 26,5 kWh (315 kg)
Totaal Gewicht: 1554 kg
Continu vermogen: 69 pk
Maximaal vermogen: 115 pk
0-100: 11,8 sec.
3 rijprogramma's
Comfort+ :
115 pk
Top: 135 km/u
Normal :
89 pk
Top: 115 km/u
Range+ :
75 pk
Top: 105 km/u
Geen airco
Maximale actieradius: 150 km
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Gewoon, de droogheid ervan..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is dat zo grappig trouwens SD?
TF al gePMmed ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon, de droogheid ervan..
kan het niet uitleggen; ik vind hem goed
Fwnk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zullen we oldbie-pimpampetten dan?
een scheermes met een f
Daar rijden alle pauper leasesletjes tegenwoordig in jaquote:
heb een collega met exact de polo die bara krijgt, een met een ibiza met het blok, en een met een fabia, vind ze alledire tof, en geen van de drie is een leasebakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar rijden alle pauper leasesletjes tegenwoordig in ja
Ik zit al te wachten op het moment van leedvermaak dat de 14% bijtelling/geen BPM/geen wegenbelasting wegvalt
Die programma's - en een kennis die luchtvaarttechniek studeert - hebben mij vaak genoeg geholpen als ik de één of andere vliegramp in een verhaal wilde verwerkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga nog even programma's over vliegrampen bekijken net zo lang tot ik zelf niet meer in een vliegtuig durf te stappen.
Checkquote:
foei... de politieauto was een onherkenbare subaru, en het heeft hem zijn rijbewijs gekost...quote:
Turqquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand die racet tegen politiewagens met een T.
Je snapt toch wel dat ik met Twerg, ThaFreak bedoelde heyquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foei... de politieauto was een onherkenbare subaru, en het heeft hem zijn rijbewijs gekost...
Dat is hetquote:
oh okquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik met Twerg, ThaFreak bedoelde hey.
Ik had hem dus wel goed.
Baardaapquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe.
Iemand die zich afgelopen dinsdag heeft geschoren met een B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Baardaap
klopt, nu weer baardloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ook met een S kunnen zijnquote:
In de mail ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Anne het volgende:
ook_gek iig niet, want die kan op andere fora ineens wel fatsoenlijk typen.
ik ook nietquote:
ook gek, das een lul van 1.75quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Anne het volgende:
User met waarschijnlijk de grootste lul![]()
?
Ook Sjoewe?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeek altijd iedereen zijn auto af, maar durft niet meer in de SC te posten sinds hij in een Citroën ZX rijdt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Anne het volgende:
User met waarschijnlijk de grootste lul![]()
?
Neuh, niet directquote:
jij bent de enige in de sc met een bovenmatige interesse in piemels, dus de sexwebshopquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat op de grote lul vraag, of de sexwebshop vraag?
Fout.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent de enige in de sc met een bovenmatige interesse in piemels, dus de sexwebshop
Degene met wie ie is getrouwd toch welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das toch geen SCerEn het begint niet met een A
Dat niet. Jij wel dan?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik val op SD. Elke dag weer. En da's een man
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik val op SD. Elke dag weer. En da's een man
.
Da's wederzijds gelukkigquote:
Gelukkig, dan hoef ik niet met Anne op de vuist.quote:
onweerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben 12 jaar oud, 1.10 hoog en mijn armen zijn zo dik als spaghetti. Waar ben je bang voor?
Ik eigenlijk alleen voor de tandartsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voor spinnen, en donkere ruimtes
Ik mag weer bijna.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen voor de tandarts
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Anne het volgende:
ook_gek iig niet, want die kan op andere fora ineens wel fatsoenlijk typen.
Je gaf me een keer een linkje van je verslag van je verjaardagscadeautje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]volg je mij op andere fora? En hoe ben je daar terecht gekomen
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 09-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 052 Anne
02. 048 Alexxxxx
03. 044 Sounddragon
04. 025 Barcaconia
05. 016 Duvel
06. 012 lipje
07. 009 BaraCuda
08. 005 Paladijn
09. 005 Tjabbo
10. 004 ook_gek
11. 003 Dr_Flash
12. 003 bietelboer
13. 001 Dangel
14. 001 Dingest
15. 001 daNpy
Reeks-statistieken!
Bij de 2de dacht ik fugie maar die is nooit weg gepest en heeft geen jquote:
jij bedoelt PNGquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet jet ik weet het!!
Dat was die opel user met ze debiel grote foto's! En hele verhalen!
Die hebben we weg gepest en was overactief alleen zijn user name weet ik effe niet meer
jaguarized, is nu mod op autoges[potquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:17 schreef Anne het volgende:
Verder met dat pimpampetgebeuren dan maar?
Alex mag geen antwoord geven op deze vraag, want die is te makkelijk dan:
Wiens rug is helemaal bedekt met een tattoo?
Deze wel:
Wie stond altijd belachelijk hoog in de dagcijfers (in de tijd dat je nog met zo'n 200 posts op nummer 1 kon komen en in de tijd waarin de PTA SC'ers ook altijd in dat lijstje stonden), is spoorloos verdwenen/weggepest van FOK! ook en begint met een J en heeft een automerk in zijn naam?
Eindelijk. Was dat ook niet dat we dachten dat een bepaalde user zijn vader was ofzo? dolle_hond? Of wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
jaguarized, is nu mod op autoges[pot
omdat ze beid achterlijk veel postten jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Eindelijk. Was dat ook niet dat we dachten dat een bepaalde user zijn vader was ofzo? dolle_hond? Of wat was dat ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Hebbie geen mail op je foon ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
SD zie net je mailtje pas
Heb je nog de leuke auto van me baas zien staan? Mat zwart
Mooi, ik hoef dus niet bij te lezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee, was een sproedje, dus toeval denk ik.. tevens is het een Anne OP, en die schijnt te vallen voor ouwe lijken![]()
De mijne ook in veel gevallen; ik heb het standaard mailproggie van Android de nek omgedraaid trouwens; Gmeel is beter en snellerquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef Anne het volgende:
Mijn telefoon is gewoon eerder met mail ophalen dan de PC.
Vliegen is het mooiste wat er isquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef Anne het volgende:
Ik ben bang voor vliegen.
En als ik het toch doe, zit er iemand heel de vlucht langs een snikkende ik.
Hehehe.
Ja. Mooi kut ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vliegen is het mooiste wat er is
quote:
Beterschap, best kut allemaal.quote:
Beterschap, kun jij fatsoenlijk op je scherm gluren met die knallende koppijn dan ??quote:
soms. langlve laptop, gewoon liggen, en zo nu en dan ff gluren, maar zeker neit te lang nee. en bij tikken kijk ik nu ook niet merk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beterschap, kun jij fatsoenlijk op je scherm gluren met die knallende koppijn dan ??
Mjah, als ik een ékte ékte aanval heb, of als ik te lang zonder zonnebril heb gelopen met een scherpe lucht ofzo, dan is mijn telefoon op de laagste stand al een martelwerktuigquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soms. langlve laptop, gewoon liggen, en zo nu en dan ff gluren, maar zeker neit te lang nee. en bij tikken kijk ik nu ook niet merk ik
Ik ben wel eens met een migraine harses 100 km op de motor teruggereden; ik dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nu idd niet de hevigste aanval ooit gelukkig, anders was ik niet eens thuis gekomen vanaf mn werk natuurlijkmaar normaal functioneren gaat nu ff echt niet meer
bolsward is gelukkig maar ruim 30 km... en een hele brede, om dittijdstip lege, weg.. snelweg en stadsverkeer had ik nu niet aangedurfdquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een migraine harses 100 km op de motor teruggereden; ik dacht dat ik gek werd
Stuur je hem eindelijk op?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bolsward is gelukkig maar ruim 30 km... en een hele brede, om dittijdstip lege, weg.. snelweg en stadsverkeer had ik nu niet aangedurfd
een half wonder dat je die 100 km overleefd hebt, een diepe buiging met mijn petje af![]()
Qua licht is dat wel te doen op zich; ik rijd meestal met een donker vizier én een middeldonkere zonnebril op, maar wat veel mensen zich niet realiseren is dat je met je kop in een bak gebulder zit op de snelweg, en dat was écht niet tof, ik ben trouwens toen ook nog gestopt onderweg op een benzinestation omdat ik bijna over mijn nek ging, en dat is niet tof als je een helm op hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bolsward is gelukkig maar ruim 30 km... en een hele brede, om dittijdstip lege, weg.. snelweg en stadsverkeer had ik nu niet aangedurfd
een half wonder dat je die 100 km overleefd hebt, een diepe buiging met mijn petje af![]()
Ik wil geen 2de handsjequote:
Je mag een gegeven paard niet in zijn bek schijten.quote:
Je wordt er niet blij van idd, gelukkig heb ik het niet erg vaak want ik weet hoe ik het kan voorkomen, en ik voel het meestal al vroeg aankomen. Ik heb godzijdank ook een gematigde versie die ook nog eens getriggerd moet wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:00 schreef Barcaconia het volgende:
Wat moet migraine toch verschrikkelijk zijn zeg. Ik hoor in mijn omgeving wel eens mensen die het hebben maar dat is toch echt geen pretje.
25 juni is de irl winkel weer open bij de truckshow burdaard, daar hebben we een stand. kun je er een kopenquote:
Ow gawd, straks krijg ik weer een volgescheten versie aangebodenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in zijn bek schijten.
Een maat van me mocht helemaal geen suiker of melkproducten meer eten omdat hij daar migraine van kreeg. Als hij het dan had lag hij ook zo een week plat. Daar zou je mee moeten leven zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wordt er niet blij van idd, gelukkig heb ik het niet erg vaak want ik weet hoe ik het kan voorkomen, en ik voel het meestal al vroeg aankomen. Ik heb godzijdank ook een gematigde versie die ook nog eens getriggerd moet worden![]()
Ik ken mensen die echt gewoon een week hun nest niet uit kunnen, die liggen dan met van die maskertjes op enzo, dat hoeft bij mij gelukkig niet
Mijn bod van een tientje staat nog steeds.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow gawd, straks krijg ik weer een volgescheten versie aangeboden
Geloof me; je doet álles om het te voorkomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een maat van me mocht helemaal geen suiker of melkproducten meer eten omdat hij daar migraine van kreeg. Als hij het dan had lag hij ook zo een week plat. Daar zou je mee moeten leven zeg.
Nee. Lex wel in die pet. Toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in zijn bek schijten.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn bod van een tientje staat nog steeds.
maar jij hebt nooit een donatie gedaan, itt Flesquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
Dan wil ik er ook een. Ik ben al zo lang lid van BB
ik kan geen dingen weggeven die niet van mij zijn, vind de penningmeester niet goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
Pff. de hoop op dat petje heb ik al lang opgegeven.
"us bin zuunig' is helemaal niet Zeeuws
Al die anonieme donaties die over de jaren gedaan zijn kwamen van mij afquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar jij hebt nooit een donatie gedaan, itt Fles![]()
maar zoals gezegd, de winkel is over een paar maandjes weer open
geeneen dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al die anonieme donaties die over de jaren gedaan zijn kwamen van mij af
Mjah, ze zouden eens een goede taalnazi aan moeten nemen; dit staat wel een soort van knulligquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat een topverslaggeving ook weer op fok
Verder zijn er berichten dat een deel van de medewerkers van de staats-tv weg is gevlucht uit het gebouw, waarom ze dat zouden hebben gedaan is nog niet duidelijk en kan meerdere dingen betekenen.
[ afbeelding ]
Ik hoop nog steeds dat ze de CO2 uitstoot opschuiven naar 90 zodat ik met m'n 89 goed weg komquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar rijden alle pauper leasesletjes tegenwoordig in ja
Ik zit al te wachten op het moment van leedvermaak dat de 14% bijtelling/geen BPM/geen wegenbelasting wegvalt
Opschuiven willen ze vast wel, maar nooit jouw kant op natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze de CO2 uitstoot opschuiven naar 90 zodat ik met m'n 89 goed weg kom
Die kans is vrij groot jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opschuiven willen ze vast wel, maar nooit jouw kant op natuurlijk
Lipjuhquote:
Kun je de dikste stukken niet met een steek- of plamuurmes doen, of met zo'n verfschraper?? ik heb ze wel eens bezig gezien met een warm plamuurmes ofzo, en dat ging als een raket.. stinkt wel een beetje denk ik, maar met een borstel ben je wel eventjes zoet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Dingest het volgende:
Begonnen met tectyl wegborstelen, ter proef eerst bij de bodem. Daar zit echt een forse laag, een halve centimeter dik, maar eronder zit alleen maar schoon staal. Zoals het nu lijkt zijn het alleen de buitenranden van de bodem/dorpels die echt rot zijn. Hij is al eens - redelijk kundig want het viel totaal niet op totdat het schoon geborsteld was - onder handen geweest met een lasapparaat zo te zien. En ook met een boel plamuur, toen ik dat weg had geschuurd was ik net een sneeuwpopDe schroeven van één deur zijn al uitgeboord, die is er dus ook af. Draagarmen en ophanging achter zijn ook weg; alleen elektrisch gedoe en kabels hangen daar nog.
Ik had al vernomen dat tectyl verwijderen een rotklus was, maar om de hele auto kaal te krijgen gaat nog wel even duren. Eerst maar de zichtbaar aangetaste plekken schoon krijgen, dan kan ik eens gaan rondkijken naar een lasser en een kostenplaatje maken. Wil wel zeggen dat eerst de ophanging e.d. voor nog eraf moet.
koffiecowboyquote:
Ik gebruik zo'n ding:quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
Kun je de dikste stukken niet met een steek- of plamuurmes doen, of met zo'n verfschraper?? ik heb ze wel eens bezig gezien met een warm plamuurmes ofzo, en dat ging als een raket.. stinkt wel een beetje denk ik, maar met een borstel ben je wel eventjes zoet..
houtvuurtje eronderquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Dingest het volgende:
Wat jij zegt heb ik ook wel gehoord, maar ipv het plamuurmes de tectyl met een verfbrander of zo verwarmen. Maar ik heb geen verfbrander en het moet toch op budget gebeuren allemaal
Zo grondig zou ik het met de Saab 95 graag willen doen, maar dat gaat heel veel centjes kosten. De komende 30 jaar wordt dat hem nietquote:
Dat werkt ook, maar is fysiek wat heftiger als je er op je rug onder ligt; ik neem aan dat je hem wel op assteunen hebt geplant ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Maar dan voor op de boormachine aangezien ik geen haakse slijper heb - ook geen boormachine; die heb ik van mijn vader gejatEven in acht genomen dat ik gewoon onder de auto moet liggen werken en niet veel ruimte heb gaat het nog redelijk vlot. Op gewoon plaatwerk gaat het ook best soepel - alleen niet vlot. Al werkt het vooral goed voor het grove werk, ik zal daarna nog een keer met een fijnere borstel er over heen moeten om het goed schoon denk ik.
Wat jij zegt heb ik ook wel gehoord, maar ipv het plamuurmes de tectyl met een verfbrander of zo verwarmen. Maar ik heb geen verfbrander en het moet toch op budget gebeuren allemaal
Is inderdaad een bedrijf; ik zag het ook pas later trouwens, ik klikte op een plaatje in googlequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo grondig zou ik het met de Saab 95 graag willen doen, maar dat gaat heel veel centjes kosten. De komende 30 jaar wordt dat hem nietMaar hulde voor die mensen
![]()
Edit: ik zie nu dat het een verslag is van een restauratiebedrijf, ik dacht eerst van een stel erg fanatieke amateurs![]()
Het schijnt dat je met een compressor zelf ook best goed kan stralen?
Die 850 wordt echt op budget, dus dat wordt met de hand kaal maken en borstelen. Sowieso wil ik er niet veel aan uitgeven voordat ik de prijs van het laswerk weet, want dan pas weet ik of ik ermee door ga.
Grappig; zelf gefabriekt of gekregen ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan hoe schattigeen pocketfotoboekje met wat mooie bordjes
bij gebrek aan puppies, lieve kinderen, blond vrouwmensch of anderszins aanbiddelijkheden
[ afbeelding ]
Hijstof
Laten fabrieken bij eenen fotocentralequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappig; zelf gefabriekt of gekregen ??
Nog steeds grappigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten fabrieken bij eenen fotocentrale
Uiteraard eigen foto'squote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog steeds grappig![]()
Eigen foto's ook ? ik zie er geloof ik wat exotische plaatsnamen bij staan ?
't Ziet er lollig uit ja!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard eigen foto'sIk krijg geregeld van alles toegestuurd van mensen, ben ik ook blij mee en zo
maar alleen eigengemaakte foto's tellen echt. Wat je op deze foto kunt herkennen is Domodossola in het noorden van Italië (In Italië is fotograferen op stations trouwens streng verboden, schijnbaar
), Bichigiu is een onooglijk klein gehucht in noord-west-Roemenië en de meest linkse is Antwerpen-Haven. Daar sta ik zelf ook op. MET benodigd geel hesje
Ik vermom me zelfs als Greavy als het moet
Uiteraard staat-ie op assteunen. Anders kon ik er er ook niet onderliggen met de gehele ophanging achter erafquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat werkt ook, maar is fysiek wat heftiger als je er op je rug onder ligt; ik neem aan dat je hem wel op assteunen hebt geplant ??![]()
Als het motortje eruit is zou ik hem nog op zijn kant op een paar matrassen durven gooien leggen (spiegel er zelf even af halen), dan kan je relaxed op een krukkie de boel sauber machen; zo'n ding weegt niks
![]()
En het laatste beetje kan misschien wel met een doek en wasbenzine of terpentine ofzo, het is op oliebasis, dus je kunt het oplossen
Dat rustbuster ding ziet er op zich wel OK uit, en zo te zien kun je hem ook zonder die opvangkap gebruiken als je ff stout wilt doen.. je kunt ook een keer en soort van opvangbakkie klussen met een glasplaatje erop, dan hou je het ergste stof wel binnen; da's mooi zat om ee remklauwtje te stralen; voor velgen heb je weer een wat grotere bak nodigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Dingest het volgende:
Leuk fotosetje inderdaad [ afbeelding ]
[..]
Uiteraard staat-ie op assteunen. Anders kon ik er er ook niet onderliggen met de gehele ophanging achter erafMotor+bak en zo zijn er ook al uit, zit ook achterin hè
Dat was ik aanvankelijk van plan, zo op zijn kant leggen (ik had ze dat bij Die Ludolfs met een Dafje zien doen). Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe dat te doen, aangezien hij naast de 95 staat en die kan op eigen kracht niet bewegen en je hem ook best wel hoog moet opkrikken om hem opzij te kunnen gooien. Misschien dat ik de 96 even kan aanslingeren en de 95 een rukje naar achteren kan geven though. En ik moet dan ergens een gratis stapel matrassen vandaan zien te trekken.
Eerst maar de ophanging voor loshalen, want anders maak ik het mij alleen maar lastiger als-ie op zijn zij zou liggen. En dat moet er echt af, want het zit pal voor de zwaar aangetaste stukken. En de benzinetank zit er ook nog in, die moet er ook uit.
Wat dat stralen betreft, ik was op dit gewezen: http://www.rustbuster.nl/Lucht/Spot-straal-pistool.htm dat vangt de troep ook op (niet dat ik nu geen rommel maak met het tectyl verwijderen). Is in principe ook maar voor 'klein plaatselijk werk' maar ik denk dat je er voor een hele auto net zo lang mee bezig bent als borstelen/schuren. Maar goed, dan heb ik ook een (tweedehands) compressor nodig. Dus dat laat ik nu even zitten tot ik meer weet over het laswerk, want dan zou ik er ook mee de auto kunnen spuiten (roestomzettende/werende primer en de lakken). Tenzij ik een leuk 2dehands exemplaar voor een fijne prijs tegenkom, op die markt weet ik alleen nooit precies waar op te letten.
Lassen ga ik echt niet zelf doen, een beetje fatsoenlijk apparaat begint pas bij 500e en voor dat bedrag kan een hobbyist met meer laservaring heel wat uurtjes voor aan de slag met netter resultaat denk ik zo
Voor wat jij ermee wilt is zo'n kleintje prima denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Dingest het volgende:
Rustbuster vind ik wel een prettige site voor de niet-technische kant van het restauratiegebeuren en als referentiepunt, het is gericht op hobbyisten/amateurs en gestart door iemand die ook als leek is begonnen![]()
Ik heb voor de lol wel even gekeken naar compressors, maar ook tweedehands kosten die dingen nogal wat. Er wordt geadviseerd ze op olie te nemen omdat die beter koelen. De goedkoopste op Rustbuster - http://www.rustbuster.nl/Falcon_compressoren/Compressoren.htm - is een 1-cilinder met een effectieve opbrengst van 135 liter per minuut en een inhoud van 24 liter, voor 150 euro. Is dat voldoende voor wat ik zou willen, of zou ik uit moeten kijken naar minimaal 50 liter tanks? Ze zijn daar wel een beetje vaag in
Ik kan inderdaad wel eens vragen bij de gemeentelijke afvalverwerking of ze wat matrassen in de bakken hebben liggen. Op marktplaats wordt wel aangeboden, maar dat zijn allemaal dingen van een wat betere kwaliteit. Oude matrassen gaan gewoon bij het vuil
Goedemorgenquote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 10-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 Sounddragon
02. 027 Anne
03. 017 Barcaconia
04. 011 Alexxxxx
05. 008 ook_gek
06. 005 Dingest
07. 005 Dr_Flash
08. 004 Dangel
09. 004 Alfisti
10. 003 lipje
11. 003 Duvel
12. 002 BaraCuda
13. 001 Paladijn
14. 001 BroesWillems
Reeks-statistieken!
Does "pim-pam-pet" ring any bells ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb amper gepost. Hoe kan dat.
[..]
Goedemorgen.
Nou.. dat moet neem ik aan bij Klantnummer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ik gok zomaar je contractnummer, oftewel je klantnummer bij die tent ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
en ik had juist het idee dat ik heel veel gepost hadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb amper gepost. Hoe kan dat.
[..]
Goedemorgen.
Check. Één van de twee, contract- of klantnummer, hoef je maar in te vullen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
Anders bel je ze FF, zonde als je die zooi voor niks invult en ze sturen het terug.
Kweetnie, ik vind het eigenlijk niet eens zo erg. Mijn rug vindt het alleen wat minderquote:
mja, ik moet buzzybee runnen 's avonds dus zit dan mind of meer verplicht achter de pc/laptop, dus vind het wel fijn dat ik dat voor het werk niet hoef. ben ook een tijdje fotoshopper geweest natuurlijk, vond ik echt neit fijn, echt full time achter de pcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, ik vind het eigenlijk niet eens zo erg. Mijn rug vindt het alleen wat minder.
En ik moet ook wel echt dat half uurtje pauze even naar buiten gaan, anders geraak ik echt gaar.
Standaard vrijdagse lunch van een heel uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Anne het volgende:
En ik ga even pauzeren cq. de stad in. Tot straks.
Op zich geen punt; mits fatsoenlijke stoel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben blij dat ik werk heb zonder computers. Alleen af en toe in het werkplaatshandboek kijken maar dat gaat nog wel. Je zou heel de dag op een stoel zitten
define: zigeunermuziek ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
collega zit hier keihard zigeunermuziek te draaien
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Standaard vrijdagse lunch van een heel uur
Gezelliequote:
Nou dat word je er vanzelf van jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |