Met commentaar van jack van gelder, prachtigquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die van van Basten was en blijft een lucky (met natuurlijk een enorme emo waarde), voor mij blijft die van Bergkamp tegen Argentinië een van de allermooiste ooit.
zou knap zijn als het dan ook nog doet in minder interlands als Kluivert. Kluivert scoorde 40 keer in 79 interlands Hunterlaar staat nu op 26 in 42 interlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar gaat 100% Kluivert verbreken.˛
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Nigel de Jong blesseerd zelfs spelers zonder op het veld te staan.
blesseert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij staat op het dak van het stadion. Als klap op de vuurpijl landt hij op de middenstip op het eindquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
En talloze inval- wisselbeurten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou knap zijn als het dan ook nog doet in minder interlands als Kluivert. Kluivert scoorde 40 keer in 79 interlands Hunterlaar staat nu op 26 in 42 interlands
ahahahaahahahahahah.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd diequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De lekkerste Oranje goal ooit, voor mij persoonlijk, was die van Bergkamp tegen Argentinië in '98. Die goal was sensueel, aantrekkelijk, onachtzaam, verfijnd, emotioneel beladen, wiskundig berekend en bovenal de winnende. Ja.˛
Ben ik helemaal met je eens, samengevat een beauty! De Doutzen onder de doelpuntenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De lekkerste Oranje goal ooit, voor mij persoonlijk, was die van Bergkamp tegen Argentinië in '98. Die goal was sensueel, aantrekkelijk, onachtzaam, verfijnd, emotioneel beladen, wiskundig berekend en bovenal de winnende. Ja.˛
De kopbal van Robben tegen Uruguay. Op dat moment wist ik zeker dat we naar de finale gingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank de boer speelt de bal.. naar dennis bergkamp. dennis bergkamp neemt de bal aan.. JA DENNIS BERGKAMP! AAIWHFAWBGAWUFAWF !quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor of na de pregnancy?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, samengevat een beauty! De Doutzen onder de doelpunten
Er is nog nooit zoveel afwisseling geweest in Eindhoven, zal de stadion fundering wel wat anders aankunnen dan monotoon "Boeren, boeren" 90 minuten lang ?quote:
Dat doen ze alleen na goals. Dus je wilt zeggen dat PSV veel goals maakt, liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is nog nooit zoveel afwisseling geweest in Eindhoven, zal de stadion fundering wel wat anders aankunnen dan monotoon "Boeren, boeren" 90 minuten lang ?
Die van Robben tegen Spanje vond ik mooier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De kopbal van Robben tegen Uruguay. Op dat moment wist ik zeker dat we naar de finale gingen.
Kut, Iniestaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is dit dan voor een verkrachting van het Nederlands volkslied??
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is nog nooit zoveel afwisseling geweest in Eindhoven, zal de stadion fundering wel wat anders aankunnen dan monotoon "Boeren, boeren" 90 minuten lang ?
Robben tegen Spanjequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die van Robben tegen Spanje vond ik mooier.
Oh nee verd... die was tot 2 keer mis
Waarom moet je nou weer de finale noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die van Robben tegen Spanje vond ik mooier.
Oh nee verd... die was tot 2 keer mis
Geniaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
90' Bulgarije 2 - 2 Estland
Penalty
20' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
41' I. Popov (pen.)
Penalty
80' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
83' I. Popov (pen.)
Ik heb een hekel aan hem, niet gebaseerd op voetbaltechnische gronden. Maakt niet zoveel uit, want vrouwtje komt eten brengen.quote:
Wiedemeijer gefloten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Penalty
20' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
41' I. Popov (pen.)
Penalty
80' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
83' I. Popov (pen.)
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?quote:
Omdat ik de ontkennigsfase inmiddels voorbij ben en me soms moet confronteren aan de harde realiteit van die dramatische juli avond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer de finale noemen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Penalty
20' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
41' I. Popov (pen.)
Penalty
80' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
83' I. Popov (pen.)
Die schopt echt geen deuk.in.een.pakje.boterquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt de overgehypte strootman er ook nog in ook
Onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Die Duitsers hadden hem z'n laatste avontuur bij Real moeten gunnen.
HOU OP METquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?˛
Kan ie nu alvast afgeschreven worden in plaats van dat ie een belangrijke wedstrijd verziekt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt de overgehypte strootman er ook nog in ook
Ja. Ik laat hem er nooit meer op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?˛
Febo Theo is goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Kuyt verschrikkelijk slecht.
Echt he hij heeft paar voorzetten gegeven die niet van de grond afkwamen, en zich 2 keer vast gelopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
baren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
HAHAHAHAHHA DIE BAL ZO VOL IN ZN BALLEN![]()
DIE KAN NOOIT MEER KINDJES BAREND
maar hij gaat wel voorop in de strijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he hij heeft paar voorzetten gegeven die niet van de grond afkwamen, en zich 2 keer vast gelopen.
Febo Theo, Jhonny Burgerking, Big Mac de Vries, wat hebben we nog meer voor voedzaams?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Falco het volgende:
Kuyt is de Manolev van het Nederlands elftal
Nemen we wraak via een nieuwe 80 jarige oorlog!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als we de EK finale verliezen van Spanje dan.. dan..
Zou hebben gezegd dat ie niet veel langer heeft, tot ik keek naar de leeftijd van Nistelrooy. Dat die gast nog speeltquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |