Ik heb een hekel aan hem, niet gebaseerd op voetbaltechnische gronden. Maakt niet zoveel uit, want vrouwtje komt eten brengen.quote:
Wiedemeijer gefloten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
90' Bulgarije 2 - 2 Estland
Penalty
20' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
41' I. Popov (pen.)
Penalty
80' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
83' I. Popov (pen.)
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?quote:
Omdat ik de ontkennigsfase inmiddels voorbij ben en me soms moet confronteren aan de harde realiteit van die dramatische juli avond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer de finale noemen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
90' Bulgarije 2 - 2 Estland
Penalty
20' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
41' I. Popov (pen.)
Penalty
80' K. Vassiljev (pen.)
Penalty
83' I. Popov (pen.)
Die schopt echt geen deuk.in.een.pakje.boterquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt de overgehypte strootman er ook nog in ook
Onzin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Die Duitsers hadden hem z'n laatste avontuur bij Real moeten gunnen.
HOU OP METquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?²
Kan ie nu alvast afgeschreven worden in plaats van dat ie een belangrijke wedstrijd verziekt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
komt de overgehypte strootman er ook nog in ook
Ja. Ik laat hem er nooit meer op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Staat hij al een tijdje droog dan?²
Febo Theo is goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Kuyt verschrikkelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |