Met commentaar van jack van gelder, prachtigquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die van van Basten was en blijft een lucky (met natuurlijk een enorme emo waarde), voor mij blijft die van Bergkamp tegen Argentinië een van de allermooiste ooit.
zou knap zijn als het dan ook nog doet in minder interlands als Kluivert. Kluivert scoorde 40 keer in 79 interlands Hunterlaar staat nu op 26 in 42 interlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar gaat 100% Kluivert verbreken.˛
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Nigel de Jong blesseerd zelfs spelers zonder op het veld te staan.
blesseert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij staat op het dak van het stadion. Als klap op de vuurpijl landt hij op de middenstip op het eindquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
En talloze inval- wisselbeurten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou knap zijn als het dan ook nog doet in minder interlands als Kluivert. Kluivert scoorde 40 keer in 79 interlands Hunterlaar staat nu op 26 in 42 interlands
ahahahaahahahahahah.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd diequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De lekkerste Oranje goal ooit, voor mij persoonlijk, was die van Bergkamp tegen Argentinië in '98. Die goal was sensueel, aantrekkelijk, onachtzaam, verfijnd, emotioneel beladen, wiskundig berekend en bovenal de winnende. Ja.˛
Ben ik helemaal met je eens, samengevat een beauty! De Doutzen onder de doelpuntenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De lekkerste Oranje goal ooit, voor mij persoonlijk, was die van Bergkamp tegen Argentinië in '98. Die goal was sensueel, aantrekkelijk, onachtzaam, verfijnd, emotioneel beladen, wiskundig berekend en bovenal de winnende. Ja.˛
De kopbal van Robben tegen Uruguay. Op dat moment wist ik zeker dat we naar de finale gingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |