quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elia en Wisgherhof voor Sneijder en wie ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's pretend we scored a goal YEAH
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ondertussen wel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het Darts naar RTL7quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Falco het volgende:
De SBS-stream is, anno 2011, van belachelijk belabberde kwaliteit.
Fuckin 8 maanden geleden, daarna geblesseerd en echt hopeloos uit vormquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Op het WK heeft hij genoeg laten zien maat
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nederland zich nu gekwalificeerd voor het WK?
Ja dat hakje was ook echt over de bal struikelen.. Toont mijns inziens aan dat hij in ieder geval de flair terug heeft. Zegt me niet alles over de vorm.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Fuckin 8 maanden geleden, daarna geblesseerd en echt hopeloos uit vorm
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef YazooW het volgende:
Makkelijke kopbal, had ik ook zo kunnen maken
Nee uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Lekkere voetbalkennis heb je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Huppa Bert bakhuis geevernaard, wat fijn voor hem!
Nee gediskwalificeerd, de aanval was te mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Denk jequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef YazooW het volgende:
Makkelijke kopbal, had ik ook zo kunnen maken
Hoeveel moet 'ie er nog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar gaat 100% Kluivert verbreken.˛
moet hij wel blijven spelen bij zijn clubsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die snelheidsrecords verbreekt hij nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja iedereen weet toch dat het Bok Bakhuis was en Bep de Korverquote:
14. En daar heeft hij nog ca. 7 jaar voor.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PENALTY HAD JE MOETEN GEVEN OMA HENK
Dus lopen we ook nog de kans dat we in blessuretijd met 2-3 verliezen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef mcwops het volgende:
zwarte broek wit shirt, het is een beetje tegen Duitsland met 2-0 voor staan
Eenskijken is zijn naamquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef twentegirlie het volgende:
[..]
Beetje laat, of heb je een vooruitziende blik??
Wij moge zeike henkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik post maar 1 minuut later dude, zeik niet
Huh? Binnen 20 seconden al? Ze trapten net afquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
WOOOOOOOOOOOW VET MOOIA GOAL SNEIJDER ZO OVER DIE KEEPER11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorryquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik post maar 1 minuut later dude, zeik niet
Ik vind de goal van Maradonna het mooist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Falco het volgende:
Ik vind de volley van Van Basten toch mooier.
youtube?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAAR ZIJN DE ELIA HATERS? WAAR ZIJN DE PIETERS HATERS?
Hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik was geen haterquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die van van Basten was en blijft een lucky (met natuurlijk een enorme emo waarde), voor mij blijft die van Bergkamp tegen Argentinië een van de allermooiste ooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de goal van Maradonna het mooist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |