quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie goal man, zat heel veel marge in.²
Ik wil een finale tegen Deutschland.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Merkie het volgende:
Nederland is goed. Ik denk nog steeds dat ze geen wedstrijd meer gaan verliezen en fluitend Europees kampioen worden.
De marges van het voetbalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie goal man, zat heel veel marge in.²
Duurt wel lang zeg.quote:
Toen wij dat bij Twente - Werder deden scoorde hij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Typisch het volgende:
Wanneer gaat dat publiek zich eens nuttig maken en gaan ze die Arnautovi eventjes uitfluiten en uitjouwen?Die gast doet net alsof die Ronaldinho² is met zijn wegkijkpassjes en andere rare fratsen.
Mwoah, die goal van Van Bronckhorst was mooier denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woooh, als deze op het WK was gemaakt, was het met afstand de mooiste van het toernooi
leuk leuk leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef zatata het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
faber vind het ook mooi
Siem?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik vind Van Bommel ook niet heel goed spelen. De Jong en VdV naast elkaar lijkt me veel beter.
Sowieso.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, die goal van Van Bronckhorst was mooier denk ik.
Veel mooier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, die was ook geniaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
of alles winnen, behalve de finalequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Merkie het volgende:
Nederland is goed. Ik denk nog steeds dat ze geen wedstrijd meer gaan verliezen en fluitend Europees kampioen worden.
BansheeBoy genietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Silv het volgende:
Afellay is veel te druk bezig met zn 15000 onnodige scharen.
quote:
Bij mij komt 2e Appelvlaaiquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Silv het volgende:
Sneijder is wel echt met afstand de beste man op het veld.
"sneijderrrrrroooooooooohhhhh"quote:
Pieters doet het ook niet verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Silv het volgende:
Is hij bij Oranje vaak. Net als Van Bommelquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Silv het volgende:
stekelenburg heeft ook nog weinig fout gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pieters doet het ook niet verkeerd
Wie niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Damn, wat een goal, sjek is net klaargekomen, weet het zeker.
Dat gaat weer hop paardje hop worden bij Sjek op schoot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Damn, wat een goal, sjek is net klaargekomen, weet het zeker.
Die valt mij inderdaad goed op! Maar we hebben betere Linksbacksquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pieters doet het ook niet verkeerd
De Clerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die valt mij inderdaad goed op! Maar we hebben betere Linksbacks
Dat meen je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Waarom is Banshee nou weer ineens gebanhammerd?.
Wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die valt mij inderdaad goed op! Maar we hebben betere Linksbacks
Zijn posts worden ook verwijderdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Waarom is Banshee nou weer ineens gebanhammerd?.
De Cler die aangaf altijd al een Feyenoorder te zijn geweest, verklaart wel zijn slechte spel.quote:
Nee, hij is stervens irritant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn posts worden ook verwijderd. Hij is vaak het enige leuke aan zaad wedstrijden.
Nee sorry, posts verwijderdquote:
Ik denk dat Advocaatje harder lacht als hij jouw rekening checkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat heeft met Rusland verloren van Iran.Hoe slecht kan je zijn?
Als mod zie ik z'n verwijderde posts nog, maar doorgestreept, maar da's hetzelfde als wanneer iemand geband is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je het je afvroeg.. Waarom enzo
Ghehe, okéquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Als mod zie ik z'n verwijderde posts nog, maar doorgestreept, maar da's hetzelfde als wanneer iemand geband is.
Goede vergelijking, B.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaatje harder lacht als hij jouw rekening checkt.²
Ja, wordt steeds duidelijker.quote:
Babyboomer? deze gaat zelfs mij boven de pet, terwijl ik normaal gesproken je scherpe analyse wel kan volgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou het niet erg gevonden hebben als babyboomer Arnoutovic een Nederland was geweest. Hij is beter dan Elia en komt erg goed voor de dag.²
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wordt steeds duidelijker.²
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, hij is stervens irritant.
Spam = banquote:
Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuijt man die kan echt niet voorzettenGelukkig voor hem lopen er meer bij Liverpool zodat het niet zo opvalt.
Kap maarquote:
quote:
Echt een geniale reclamequote:
Jij kijkt waterpolo?quote:
Jaquote:
Tja je kunt je er aan ergeren of lachen om de overtreffende trap van slecht die bereikt wordtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef franklop het volgende:
die reclame van sluitspier is echt verschrikkelijk
eerste keer dat ik die reclame had gezien moest ik zo hard lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef MYV het volgende:
Rekket bestellen
Me bekspin
Mijn taktiek
dit smoakt naar greffol
de nekst leffol.
Tenenkrommend, werkelijk. Gaat mijn dikke darm erg van overstag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef MYV het volgende:
Rekket bestellen
Me bekspin
Mijn taktiek
dit smoakt naar greffol
de nekst leffol.
Vind je? Hij valt mij juist tegen. Zijn DNA botst met die van Messi, hij kan beter in de weer gaan met Ronaldo, past meer bij hem.quote:
Je hebt het over de wedstrijd? Die reclame zou je onderhand al eens immuun voor moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenenkrommend, werkelijk. Gaat mijn dikke darm erg van overstag.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië - Portugal
`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt schokkend. Laat staan dat het een spoiler nodig heeft.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië - Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Arnautovicquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Négertje Elia vs. zoon van adel Arnoutovic. Ik ben benieuwd wie deze battle levend verlaat. Ze doen niet veel voor elkaar onder, desondanks (3 lettergrepen) dicht ik Arnoutovic meer kwaliteiten toe.
Ik houd nou eenmaal van technische voetballers. Was vroeger ook zo'n soort speler.²
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ken die reclame alleen van FOK. In de reclame gaat 'ie op soundmute en zet ik een lekker Bieber plaatje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Silv het volgende:
Weet iemand wiekloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand wieWie anders dan KloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraaaaijieeeeh. Is er eigenlijk een analyse geweest?
ik heb alleen maar reclame gezien.
Weet iemand wieKloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Hansie wilt ze een vraag stellen maar hij durft niet
Hans wou het liefst onder de broekjes kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Hansie wilt ze een vraag stellen maar hij durft niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elia en Wisgherhof voor Sneijder en wie ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's pretend we scored a goal YEAH
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ondertussen wel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het Darts naar RTL7quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Falco het volgende:
De SBS-stream is, anno 2011, van belachelijk belabberde kwaliteit.
Fuckin 8 maanden geleden, daarna geblesseerd en echt hopeloos uit vormquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Op het WK heeft hij genoeg laten zien maat
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nederland zich nu gekwalificeerd voor het WK?
Ja dat hakje was ook echt over de bal struikelen.. Toont mijns inziens aan dat hij in ieder geval de flair terug heeft. Zegt me niet alles over de vorm.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Fuckin 8 maanden geleden, daarna geblesseerd en echt hopeloos uit vorm
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef YazooW het volgende:
Makkelijke kopbal, had ik ook zo kunnen maken
Nee uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Lekkere voetbalkennis heb je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Huppa Bert bakhuis geevernaard, wat fijn voor hem!
Nee gediskwalificeerd, de aanval was te mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
Denk jequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef YazooW het volgende:
Makkelijke kopbal, had ik ook zo kunnen maken
Hoeveel moet 'ie er nog?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar gaat 100% Kluivert verbreken.²
moet hij wel blijven spelen bij zijn clubsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die snelheidsrecords verbreekt hij nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja iedereen weet toch dat het Bok Bakhuis was en Bep de Korverquote:
14. En daar heeft hij nog ca. 7 jaar voor.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PENALTY HAD JE MOETEN GEVEN OMA HENK
Dus lopen we ook nog de kans dat we in blessuretijd met 2-3 verliezen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef mcwops het volgende:
zwarte broek wit shirt, het is een beetje tegen Duitsland met 2-0 voor staan
Eenskijken is zijn naamquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef twentegirlie het volgende:
[..]
Beetje laat, of heb je een vooruitziende blik??
Wij moge zeike henkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik post maar 1 minuut later dude, zeik niet
Huh? Binnen 20 seconden al? Ze trapten net afquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
WOOOOOOOOOOOW VET MOOIA GOAL SNEIJDER ZO OVER DIE KEEPER11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorryquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik post maar 1 minuut later dude, zeik niet
Ik vind de goal van Maradonna het mooist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Falco het volgende:
Ik vind de volley van Van Basten toch mooier.
youtube?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAAR ZIJN DE ELIA HATERS? WAAR ZIJN DE PIETERS HATERS?
Hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik was geen haterquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die van van Basten was en blijft een lucky (met natuurlijk een enorme emo waarde), voor mij blijft die van Bergkamp tegen Argentinië een van de allermooiste ooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de goal van Maradonna het mooist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |