Echt een geniale reclamequote:
Jij kijkt waterpolo?quote:
Jaquote:
Tja je kunt je er aan ergeren of lachen om de overtreffende trap van slecht die bereikt wordtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef franklop het volgende:
die reclame van sluitspier is echt verschrikkelijk
eerste keer dat ik die reclame had gezien moest ik zo hard lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef MYV het volgende:
Rekket bestellen
Me bekspin
Mijn taktiek
dit smoakt naar greffol
de nekst leffol.
Tenenkrommend, werkelijk. Gaat mijn dikke darm erg van overstag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef MYV het volgende:
Rekket bestellen
Me bekspin
Mijn taktiek
dit smoakt naar greffol
de nekst leffol.
Vind je? Hij valt mij juist tegen. Zijn DNA botst met die van Messi, hij kan beter in de weer gaan met Ronaldo, past meer bij hem.quote:
Je hebt het over de wedstrijd? Die reclame zou je onderhand al eens immuun voor moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenenkrommend, werkelijk. Gaat mijn dikke darm erg van overstag.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië - Portugal
`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt schokkend. Laat staan dat het een spoiler nodig heeft.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië - Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Arnautovicquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Négertje Elia vs. zoon van adel Arnoutovic. Ik ben benieuwd wie deze battle levend verlaat. Ze doen niet veel voor elkaar onder, desondanks (3 lettergrepen) dicht ik Arnoutovic meer kwaliteiten toe.
Ik houd nou eenmaal van technische voetballers. Was vroeger ook zo'n soort speler.²
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ken die reclame alleen van FOK. In de reclame gaat 'ie op soundmute en zet ik een lekker Bieber plaatje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Silv het volgende:
Weet iemand wiekloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand wieWie anders dan KloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraaaaijieeeeh. Is er eigenlijk een analyse geweest?
ik heb alleen maar reclame gezien.
Weet iemand wieKloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Hansie wilt ze een vraag stellen maar hij durft niet
Hans wou het liefst onder de broekjes kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Hansie wilt ze een vraag stellen maar hij durft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |