Ik denk dat Advocaatje harder lacht als hij jouw rekening checkt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat heeft met Rusland verloren van Iran.Hoe slecht kan je zijn?
Als mod zie ik z'n verwijderde posts nog, maar doorgestreept, maar da's hetzelfde als wanneer iemand geband is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je het je afvroeg.. Waarom enzo
Ghehe, okéquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Als mod zie ik z'n verwijderde posts nog, maar doorgestreept, maar da's hetzelfde als wanneer iemand geband is.
Goede vergelijking, B.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaatje harder lacht als hij jouw rekening checkt.²
Ja, wordt steeds duidelijker.quote:
Babyboomer? deze gaat zelfs mij boven de pet, terwijl ik normaal gesproken je scherpe analyse wel kan volgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou het niet erg gevonden hebben als babyboomer Arnoutovic een Nederland was geweest. Hij is beter dan Elia en komt erg goed voor de dag.²
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wordt steeds duidelijker.²
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, hij is stervens irritant.
Spam = banquote:
Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuijt man die kan echt niet voorzettenGelukkig voor hem lopen er meer bij Liverpool zodat het niet zo opvalt.
Kap maarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |