Die is ook goedquote:
0070 Anouk - Nobody's Wifequote:
Echt alle mannen zijn tegen mij vandaagquote:
Jij stelt me teleur in je muzieksmaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
Ben ff een paar nieuwe nummers binnen aan het halen voor de radio
Oh god... 1022 Twarres - Wèr bistoquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Dasjonny het volgende:
* Dasjonny gaat zijn muis gewoon willekeurig laten scrollen en dan klikken op een liedje
Ga je te snel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet vaak nadat ik bij een bericht op Invoeren heb geklikt, mijn bericht kopiëren, F5-en, plakken en weer Invoeren.
Je kan het forum niet handelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet vaak nadat ik bij een bericht op Invoeren heb geklikt, mijn bericht kopiëren, F5-en, plakken en weer Invoeren.
Het heeft niets te maken met wat Pierenjan nu allemaal draait. Ben mijn muziek collectie aan het uitbreiden/updaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij stelt me teleur in je muzieksmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met wat Pierenjan nu allemaal draait. Ben mijn muziek collectie aan het uitbreiden/updaten.Jij voldoet niet aan vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke vooroordelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Enge neger is het hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Mono heeft me uitgescholden, Ez heeft behoorlijke faalactie gedaan hoe goed bedoeld ook, mn zoon scheld me net uit omdat ik (lees: hij dus) was vergeten dat er een open dag was vandaag, pierenjan wil geen anouk draaien. Dan kan ik jouw dm faal er heus wel bij hebben hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja sorry hups, geen DMs
"ik faal"
Auto-inbraken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
Goude kettingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
een groten piemol hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jinglequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
omgquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jingle
watermeloenenquote:
Counting Crowsquote:
Mic open !!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Neuqmuziek, maar zéker geen depeche mode. Tenzij je ze sampled.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
De gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond een picca van Dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Zo klinkt hij wel ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.quote:
Bontkraagjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?
Lijkt beetje op Hugo Reyesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.
Allemaal voor standaarden voor het straattuig dat surinamers een slechte naam bezorgtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?
Dat klinkt lekker. Dat gaat bij mij ongetwijfeld goed misquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.
Sowieso fruit waar alcohol inzit, gaat snel misquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Dat gaat bij mij ongetwijfeld goed mis
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso fruit waar alcohol inzit, gaat snel mis
Ook datquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloen
Aww toe ga eens images zoeken van Blue Wafflequote:
Al gezien. Er was een gozer bij ons op school die hem op zijn telefoon had en haarfijn ging uitleggen wat alles wat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe ga eens images zoeken van Blue Waffle
lol'd agin!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
GADVERDAMME WTF MENSEN SERIEUS WTF WTF WTF DIT GAAT TE FUR
Ga maar googlenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
lol'd agin!
Blue waffle ken ik zelf nog niet.ARMAND!!!!!!
Welke versie ken jij dan?quote:
schuld van koelkastquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
Goede muziek de hele tijdmaar dit lied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafaardquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
Blue Waffle -> google ik doe een gok. Ik doe het niet. Ik zit te eten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Nederland - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nederland - OostenrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nederland - OostenrijkNL ELFTALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____! AIDS OP EEN GRASVELD.
Doet den Stroot mee?![]()
toch ben je wel lievv hoorquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch ben je wel lievv hoor
DIT is tenminste muziek!!quote:
Ik kan niks bijzonders vinden op blue waf....oh wacht, safe search!quote:
Is dat er één van Sparta ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NL ELFTAL_____! AIDS OP EEN GRASVELD.
Doet den Stroot mee?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DIT is tenminste muziek!!
K3 en trekker niet
Vooral vals jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer in de versie van Double Date is
I GOT YOU BABE!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
1950 Sonny & Cher - I Got You Babe
En gezien?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan niks bijzonders vinden op blue waf....oh wacht, safe search!
Ik kan de versie van Ben ik te min, die ik heb, niet op Youtube vinden.
Ja ik ken zequote:
Nee het is wat andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
Kan nog niks vinden met Blue waffle, maar het schijnt iets met homosexualiteit te maken te hebben. (Ik zit op images te zoeken, ik neem aan dat ik gewoon normaal moet zoeken dus.)
Safe search uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
Kan nog niks vinden met Blue waffle, maar het schijnt iets met homosexualiteit te maken te hebben. (Ik zit op images te zoeken, ik neem aan dat ik gewoon normaal moet zoeken dus.)
Ik ga je een plaatje pmenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
Neuken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
....yup, gezien......de tering zeg, de frikandelletjes tikken hier weer tegen mijn huig aan!
Ken jij blue waffle al?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg er staat gewoon 1 in van daniel loheus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die MOET ik gewoon horen... pretty please![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0338 Daniël Lohues - Hier Kom Ik Weg
Dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Die blauwe wafel is echt nasty. Fuck
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
HUPPELMUTS WAT DOE JE DIT KOMT NOOIT MEER GOED GODVERDOMME IK ZIT TE ETEN IK ZEG NOOIT MEER EEN WOORD TEGEN JOU. WAT EEN VERSCHRIKKELIJK MENS BEN JIJ
IK ZIT HIER GODVERDOMME OOK GEWOON MIDDEN IN DE HUISKAMER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
IK KRIJG GVD GEWOON EEN BLUE WAFFLE IN MIJN PM
aaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
En dat na een avond bieren in Zwollequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Die blauwe wafel is echt nasty. Fuck
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?
Inhoud: Dit is heel gemeen van mij
BAM BLUE WAFFLE
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaw![]()
ben je nu homo?
Ik schrok me de pleurisquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?
Inhoud: Dit is heel gemeen van mij
BAM BLUE WAFFLE
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg er staat gewoon 1 in van daniel loheus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die MOET ik gewoon horen... pretty please![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0338 Daniël Lohues - Hier Kom Ik Weg
Moest evenquote:
Nu staan we weer quitte na het "grootmoeder" incident.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest even![]()
Kan je me vergeven?
Ik durfde nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lama443 het volgende:
ik weet nog de keer dat ik Snuf voor het eerst vertelde dat ie Blue Waffle moest intikken op google...
Mooie tijden
Vond ik mijn actie mooierquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lama443 het volgende:
ik weet nog de keer dat ik Snuf voor het eerst vertelde dat ie Blue Waffle moest intikken op google...
Mooie tijden
Deze zing ik tegenwoordig altijd op straat als ik lam ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
PIERENJANNNNNNNNNN
Wil je deze draaien voor monopoly want![]()
1665 Willy Alberti - De glimlach van een kind
Ik zie het nog voor mequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze zing ik tegenwoordig altijd op straat als ik lam ben.
Ik ookquote:
quote:Het Amerikaanse bedrijf Little iApps heeft een toepassing voor de Iphone ontwikkeld waarmee je kan biechten. De iPhone-app heeft de officiële zegen gekregen van de bisschop Kevin Rhodes uit Indiana. De toepassing leert je stap voor stap biechten. Naast de gebruikelijke biecht staat de toepassing ook vol gebeden. Ontwikkelaar Patrick Leinen heeft contact opgenomen met de bisschop om zijn applicatie te zegenen. Hij heeft de toepassing gemaakt naar aanleiding van paus Benedictus XVI, die vorig jaar opriep om de nieuwe media te gebruiken om het verlangen naar betekenis, waarheid en eenheid te bevredigen".
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Tering, Pierenjan...
Je hebt echt een goede radio stem
Meer pierenjan op de radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Tering, Pierenjan...
Je hebt echt een goede radio stem
En als ze aan het spelen zijn, verstop je stiekem een spycam in de kleedkamer/douchequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Lama443 mijn zusje vroeg: KOM JE NAAR MIJN HOCKEYWEDSTRIJD KIJKEN? als je meegaat zaterdag kun je chicks zien
Jij: dat kan op het internet ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Lama443 mijn zusje vroeg: KOM JE NAAR MIJN HOCKEYWEDSTRIJD KIJKEN? als je meegaat zaterdag kun je chicks zien
hehe, zij snapt hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
PM maar watquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef djkoelkast het volgende:
PiR wil jij ook wat teksten inspreken voor de verzoekmachine?
Maar je in het echt verstoppen in de kleedkamer is zoveel spannender!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij: dat kan op het internet ook.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Wat een antimuzak is dit toch. Guns en aids
Dat wel ja mattiequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Maar je in het echt verstoppen in de kleedkamer is zoveel spannender!
Voor commerciële Top 40-muziek is dit werkelijk GE-NI-AAL!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Wat een antimuzak is dit toch. Guns en aids
Poll: Welk America-nummer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Welk America-nummer?
• 0556 Don McLean - American pie
• 0870 Elvis Presley - American trilogy
• 0948 Supertramp - Breakfast in America
• 1378 David Bowie & Pat Metheny Group - This is not America
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens rook ik nu mn een na laatste peuk
Lady Gaga is goed in vergelijking met Guns & Roses.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
Guns en roses is bijna net zo kut als Lady Gaga
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lady Gaga is goed in vergelijking met Guns & Roses.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
nog 147 posts
![]()
![]()
en dan heb ik de 10.000![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
NL - OOSTENRIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gesencureerde nummers suzuwozoquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
HEERSCHEND NUMMER!!!!
Heeft iemand de gecensureerde versie al eens gehoord?_________________!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is niet schattig meer, maar ziek!
Je kan hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Een na laatste !!!!
Hierna nog 1![]()
Die ga ik koesteren![]()
En ja ik ga meteen maar stoppen
En allemaal in dit topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
9854 (gemiddeld 220 per dag)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gemiddelde daalt keihardquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als jij er vertrouwen in hebtquote:
Vergeet het maar. Stoppen met roken werkt NIET.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij er vertrouwen in hebt![]()
Ik niet namelijk
Ik weet inmiddels alle instellingen die je nodig hebt en er staat eea op de wiki en als je 4.2.2 hebt vergeet het dan maar. Vragen?quote:
Ja, wie er met SAM draait.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels alle instellingen die je nodig hebt en er staat eea op de wiki en als je 4.2.2 hebt vergeet het dan maar. Vragen?
Dragemsquote:
crepe papier?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef PiRANiA het volgende:
I'm a crepe, I'm a weird dough, what the hell am I dough-ing here, I donut belong here.
Behalve de asbak die ik van oma heb geërfd. Zij had altijd zo'n setje op tafel staan. Asbak en kopje. Kopje zaten dan peuken in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Stoppen met roken werkt NIET.
Je moet niet-roker worden en alles weggooien (asbakken, aansteker, sigaretten, ALLES). Pas dan werkt het.
Ja qudt! Die heb ik dus ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke versie? Ik wil 4.2.2 verbannen.
Ik dacht 4.2.2quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke versie moeten we dan downloaden? Doe ff anders dm'en of pm'en.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, van de Lemonpartyheads!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn verzoek past hier niet bij![]()
dan maar een ander verzoekje.
0514 Simon and Garfunkel - Mrs Robinson
Zie hierboven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik dacht 4.2.2
Bevalt mij goed iig, waarom wil jij hem verbannen?
Voor de site waar ik vroeger DJ was, had je zelf geen programma nodig; je logde gewoon op die site in en speelde je nummers gewoon lekker in Winamp of whatever af.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zit zo vol bugs en de kwaliteit is om te janken zo slecht.
Het is nu top 2000 uurtje, dus alleen top 2000 muziek en dat staat hier: http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Lama443 het volgende:
Heeft de DJ miss Jessica van The allman brothers band (lijkt met van niet)
Zoek de foutquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor de site waar ik vroeger DJ was, had je zelf geen programma nodig; je logde gewoon op die site in en speelde je nummers gewoon lekker in Winamp of whatever af.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dezen is ook goed trouwens
0528 Blues Brothers - Everybody Needs Somebody To Love
quote:
quote:
Er is toch een soort software nodig hoor. Maar dit is zo heerlijk amateuristisch, veel leukerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ja goftedomme!
Ik bedoel gewoon dat je geen broadcastmeuk nodig had; de luisteraars hoorden gewoon alles wat je op je computer deed!
Nope, ja op de server misschien, maar de DJ's hadden niks speciaals nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is toch een soort software nodig hoor. Maar dit is zo heerlijk amateuristisch, veel leuker
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol pierenjan vindt hem te lang duren![]()
Chipmunks on speed
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom moet ik gelijk denken aan "DRAGEMS" bij dat piepstemmetje ...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom moet ik gelijk denken aan "DRAGEMS" bij dat piepstemmetje ...
3 min telaat, maar dat boeit nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |