Die is ook goedquote:
0070 Anouk - Nobody's Wifequote:
Echt alle mannen zijn tegen mij vandaagquote:
Jij stelt me teleur in je muzieksmaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
Ben ff een paar nieuwe nummers binnen aan het halen voor de radio
Oh god... 1022 Twarres - Wèr bistoquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Dasjonny het volgende:
* Dasjonny gaat zijn muis gewoon willekeurig laten scrollen en dan klikken op een liedje
Ga je te snel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet vaak nadat ik bij een bericht op Invoeren heb geklikt, mijn bericht kopiëren, F5-en, plakken en weer Invoeren.
Je kan het forum niet handelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet vaak nadat ik bij een bericht op Invoeren heb geklikt, mijn bericht kopiëren, F5-en, plakken en weer Invoeren.
Het heeft niets te maken met wat Pierenjan nu allemaal draait. Ben mijn muziek collectie aan het uitbreiden/updaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij stelt me teleur in je muzieksmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met wat Pierenjan nu allemaal draait. Ben mijn muziek collectie aan het uitbreiden/updaten.Jij voldoet niet aan vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke vooroordelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Enge neger is het hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Mono heeft me uitgescholden, Ez heeft behoorlijke faalactie gedaan hoe goed bedoeld ook, mn zoon scheld me net uit omdat ik (lees: hij dus) was vergeten dat er een open dag was vandaag, pierenjan wil geen anouk draaien. Dan kan ik jouw dm faal er heus wel bij hebben hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja sorry hups, geen DMs
"ik faal"
Auto-inbraken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
Goude kettingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
een groten piemol hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jinglequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
omgquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jingle
watermeloenenquote:
Counting Crowsquote:
Mic open !!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Neuqmuziek, maar zéker geen depeche mode. Tenzij je ze sampled.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
De gelijkenis is treffendquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond een picca van Dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Zo klinkt hij wel ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.quote:
Bontkraagjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?
Lijkt beetje op Hugo Reyesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.
Allemaal voor standaarden voor het straattuig dat surinamers een slechte naam bezorgtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gouden kettingen, blackberries, BMW's, 2 kamer flats?
Dat klinkt lekker. Dat gaat bij mij ongetwijfeld goed misquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fles op de kop in watermeloen zetten en een nachtje in de koelkast.
Sowieso fruit waar alcohol inzit, gaat snel misquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Dat gaat bij mij ongetwijfeld goed mis
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso fruit waar alcohol inzit, gaat snel mis
Ook datquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat dan waarschijnlijk mn hele koelkast vol ligt met wodka of nog erger dat mn zoon opeens langsloopt met een stuk meloen
Aww toe ga eens images zoeken van Blue Wafflequote:
Al gezien. Er was een gozer bij ons op school die hem op zijn telefoon had en haarfijn ging uitleggen wat alles wat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe ga eens images zoeken van Blue Waffle
lol'd agin!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
GADVERDAMME WTF MENSEN SERIEUS WTF WTF WTF DIT GAAT TE FUR
Ga maar googlenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
lol'd agin!
Blue waffle ken ik zelf nog niet.ARMAND!!!!!!
Welke versie ken jij dan?quote:
schuld van koelkastquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
Goede muziek de hele tijdmaar dit lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |