quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met wat Pierenjan nu allemaal draait. Ben mijn muziek collectie aan het uitbreiden/updaten.Jij voldoet niet aan vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke vooroordelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Enge neger is het hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan vooroordelen
Mono heeft me uitgescholden, Ez heeft behoorlijke faalactie gedaan hoe goed bedoeld ook, mn zoon scheld me net uit omdat ik (lees: hij dus) was vergeten dat er een open dag was vandaag, pierenjan wil geen anouk draaien. Dan kan ik jouw dm faal er heus wel bij hebben hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja sorry hups, geen DMs
"ik faal"
Auto-inbraken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
Goude kettingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
een groten piemol hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jinglequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
omgquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb al jouw en rietjes' jingles achterelkaar geramd tot 1 grote weekend jingle
watermeloenenquote:
Counting Crowsquote:
Mic open !!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een groten piemol hebben
Neuqmuziek, maar zéker geen depeche mode. Tenzij je ze sampled.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?
Dat negers houden van:
• KFC
• Watermeloenen
• Rap
• vergeet ik wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |