aaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
IK KRIJG GVD GEWOON EEN BLUE WAFFLE IN MIJN PM
En dat na een avond bieren in Zwollequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Die blauwe wafel is echt nasty. Fuck
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
IK KRIJG GVD GEWOON EEN BLUE WAFFLE IN MIJN PM
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?
Inhoud: Dit is heel gemeen van mij
BAM BLUE WAFFLE
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaw![]()
ben je nu homo?
Ik schrok me de pleurisquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM met als onderwerp: wanneer draai jij weer?
Inhoud: Dit is heel gemeen van mij
BAM BLUE WAFFLE
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg er staat gewoon 1 in van daniel loheus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die MOET ik gewoon horen... pretty please![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0338 Daniël Lohues - Hier Kom Ik Weg
Moest evenquote:
Nu staan we weer quitte na het "grootmoeder" incident.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest even![]()
Kan je me vergeven?
Ik durfde nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lama443 het volgende:
ik weet nog de keer dat ik Snuf voor het eerst vertelde dat ie Blue Waffle moest intikken op google...
Mooie tijden
Vond ik mijn actie mooierquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lama443 het volgende:
ik weet nog de keer dat ik Snuf voor het eerst vertelde dat ie Blue Waffle moest intikken op google...
Mooie tijden
Deze zing ik tegenwoordig altijd op straat als ik lam ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
PIERENJANNNNNNNNNN
Wil je deze draaien voor monopoly want![]()
1665 Willy Alberti - De glimlach van een kind
Ik zie het nog voor mequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze zing ik tegenwoordig altijd op straat als ik lam ben.
Ik ookquote:
quote:Het Amerikaanse bedrijf Little iApps heeft een toepassing voor de Iphone ontwikkeld waarmee je kan biechten. De iPhone-app heeft de officiële zegen gekregen van de bisschop Kevin Rhodes uit Indiana. De toepassing leert je stap voor stap biechten. Naast de gebruikelijke biecht staat de toepassing ook vol gebeden. Ontwikkelaar Patrick Leinen heeft contact opgenomen met de bisschop om zijn applicatie te zegenen. Hij heeft de toepassing gemaakt naar aanleiding van paus Benedictus XVI, die vorig jaar opriep om de nieuwe media te gebruiken om het verlangen naar betekenis, waarheid en eenheid te bevredigen".
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Tering, Pierenjan...
Je hebt echt een goede radio stem
Meer pierenjan op de radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Tering, Pierenjan...
Je hebt echt een goede radio stem
En als ze aan het spelen zijn, verstop je stiekem een spycam in de kleedkamer/douchequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Lama443 mijn zusje vroeg: KOM JE NAAR MIJN HOCKEYWEDSTRIJD KIJKEN? als je meegaat zaterdag kun je chicks zien
Jij: dat kan op het internet ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
Lama443 mijn zusje vroeg: KOM JE NAAR MIJN HOCKEYWEDSTRIJD KIJKEN? als je meegaat zaterdag kun je chicks zien
hehe, zij snapt hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
PM maar watquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef djkoelkast het volgende:
PiR wil jij ook wat teksten inspreken voor de verzoekmachine?
Maar je in het echt verstoppen in de kleedkamer is zoveel spannender!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij: dat kan op het internet ook.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Wat een antimuzak is dit toch. Guns en aids
Dat wel ja mattiequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Maar je in het echt verstoppen in de kleedkamer is zoveel spannender!
Voor commerciële Top 40-muziek is dit werkelijk GE-NI-AAL!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Wat een antimuzak is dit toch. Guns en aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |