quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel!
Een of andere kutjanus van een enquetebureau belde net om half 8.
Vakantie? sinds wanneer heb je als wo-student vakantie in februari?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
luister es: volgende week is het vakantie, zullen we dan gaan stappen?
Moggelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel!
Een of andere kutjanus van een enquetebureau belde net om half 8.
Misschien krokusvakantie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vakantie? sinds wanneer heb je als wo-student vakantie in februari?
Wat voor nep uni is dat?
tijdens carnaval is het op de TU/E ook onderwijsvrijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hehe, maar die is voor scholieren en hbo.
Universiteiten hebben die vakanties helemaal niet.
klopt, en volgens mij heeft de rest van het land daarom voorjaarsvakantiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
true, maar dat is carnaval en geen krokusvakantie
In iedergeval niet in februari.
En die vakanties worden alleen in tilburg, maastricht en ehv gegeven.
Ik heb dan weer geen carnavalsvakantie. Niet dat dat enig verschil maakt maar toch. Maargoed, in "het noorden" hebben ze dus krokusvakantie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
true, maar dat is carnaval en geen krokusvakantie
In iedergeval niet in februari.
En die vakanties worden alleen in tilburg, maastricht en ehv gegeven.
nog niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor hippe plannen heeft iedereen vanavond?
Lekker filmpje pakken met huisgenoten, en daarna uit als er nog iets te doen is hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor hippe plannen heeft iedereen vanavond?
Geniaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
Alleen mensen uit nachtbagger & dit topic wel.quote:
coolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
http://www.fok.nl/gm/graaftool.phpquote:
Ik maak dat ding nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
cool
Maar je bent iets vergeten! Heb ook ff contact gehad met Merel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |