klopt, en volgens mij heeft de rest van het land daarom voorjaarsvakantiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
true, maar dat is carnaval en geen krokusvakantie
In iedergeval niet in februari.
En die vakanties worden alleen in tilburg, maastricht en ehv gegeven.
Ik heb dan weer geen carnavalsvakantie. Niet dat dat enig verschil maakt maar toch. Maargoed, in "het noorden" hebben ze dus krokusvakantie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
true, maar dat is carnaval en geen krokusvakantie
In iedergeval niet in februari.
En die vakanties worden alleen in tilburg, maastricht en ehv gegeven.
nog niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor hippe plannen heeft iedereen vanavond?
Lekker filmpje pakken met huisgenoten, en daarna uit als er nog iets te doen is hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor hippe plannen heeft iedereen vanavond?
Geniaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
Alleen mensen uit nachtbagger & dit topic wel.quote:
coolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
http://www.fok.nl/gm/graaftool.phpquote:
Ik maak dat ding nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
cool
Maar je bent iets vergeten! Heb ook ff contact gehad met Merel
Geen idee. Kreeg deze link van iemand, vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is toch gewoon net zoiets als die vriendjeslijst van laatst?
die kwam ik net ook tegen. ongeveer hetzelfde, alleen zie je nu ook de verbindingen tussen jouw vriendjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is toch gewoon net zoiets als die vriendjeslijst van laatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |