5X EVA VOOR 10 EURO.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk al vandaag gaan, remember?
Doe nou series. ik doe zelfs in laveloze toetand serieusquote:
Ja wat moet ik zeggen dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Doe nou series. ik doe zelfs in laveloze toetand serieus
Dit is alvast wat serieuzer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja wat moet ik zeggen dan.
Eh als hier alles weer normaal gaat, als ik geld heb en als m'n arm niet meer pijn doet. Dus dat gaat nog wel even duren denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dit is alvast wat serieuzer.![]()
nee maar ff serieus, wanneer zou jij weer een keer kunnen dan denk je? want het is wel chill als ik daar rekening mee kan houden. die laatste maanden worden voor mij namelijk alleen maar drukker dus ik moet nou echt actief gaan "plannen"
Dus ik kan het afschrijven?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eh als hier alles weer normaal gaat, als ik geld heb en als m'n arm niet meer pijn doet. Dus dat gaat nog wel even duren denk ik zo.
De komende anderhalve maand wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dus ik kan het afschrijven?
kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De komende anderhalve maand wel.
Ik heb geen geld man. En ik moet de hele week werken dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut
en met carnaval ofzo? dat je een avondje naar DB komt?
met carnaval?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen geld man. En ik moet de hele week werken dan.
Yes. Thuiszorg, gaat 24/7 door he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
met carnaval?waar werk je?
owja, dat wist ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yes. Thuiszorg, gaat 24/7 door he.
Welterustennn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
owja, dat wist ik
Ik ga tukken. weltrusten
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel!
Een of andere kutjanus van een enquetebureau belde net om half 8.
Vakantie? sinds wanneer heb je als wo-student vakantie in februari?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
luister es: volgende week is het vakantie, zullen we dan gaan stappen?
Moggelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel!
Een of andere kutjanus van een enquetebureau belde net om half 8.
Misschien krokusvakantie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vakantie? sinds wanneer heb je als wo-student vakantie in februari?
Wat voor nep uni is dat?
tijdens carnaval is het op de TU/E ook onderwijsvrijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hehe, maar die is voor scholieren en hbo.
Universiteiten hebben die vakanties helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |