Gewoon plaatsen natuurlijk!!!! Waar je maar wilquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FP = FrontPage, OP = Opening Post
Kan zijn dat het niet van Tahrir komt, maar is wel illustratief. Eén van Tahrir kon ik zo niet vinden in de afgelopen paar topics
Ik had een kleintje gepost, kon ook geen grote vinden toen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn dat het niet van Tahrir komt, maar is wel illustratief. Eén van Tahrir kon ik zo niet vinden in de afgelopen paar topics
Ghonim zou weten dat je voor plaatjes op GOOGLE moet zijn....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit zijn de voorproevers van de Paus mochtie ook in Egypte te komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:03 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
sarahbethlynch Sarah Lynch
prayer in front of Egypt's parliament today, where protests have spread http://twitpic.com/3y2a8p
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:05 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ghonim zou weten dat je voor plaatjes op GOOGLE moet zijn....
Hmm, ik zou niet weten welk plaatje eruit magquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:02 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen natuurlijk!!!! Waar je maar wil
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand lopen doen?
[..]
Hmm, ik zou niet weten welk plaatje eruit mag... Dan maar niet in de OP
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
Hmm, ik zou niet weten welk plaatje eruit mag... Dan maar niet in de OP
is dit echt?quote:
Geen belemmeringen voor Tahrir. Ik hoop dat ze het Parlement kunnen houden, anders moeten ze er morgen weer naar toe.quote:nate_van_iLL RT @mosaaberizing: Army is in a good mood today, allowing all supplies through Asr El Nil with minimum inspection and even making KFC jokes. #Tahrir less than a minute ago via Mobile Web
met 500 man? schijnt genoeg te zijn om ze uit het gebouw te bannenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen belemmeringen voor Tahrir. Ik hoop dat ze het Parlement kunnen houden, anders moeten ze er morgen weer naar toe.
Mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef Flashbox het volgende:
Frederik Pleitgen fpleitgenCNN Candle light vigil on Tahrir sq tonight. #egypt. http://plixi.com/p/75986363 2 minutes ago via TwitBird
[ afbeelding ]
Is dat alles wat uitgezonden is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef -jos- het volgende:
MennaGamal Menna Gamal
Wael @Ghonim's Interview with CNN: http://bit.ly/fNugzm #Jan25 (cc: @seksek)
denk het wel, idd weinig.quote:
Broertje van Kofi Ananquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
Aljazeera says there are differences arising between Suleiman and Sami Anan over Army's stance.
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Sillyman kennen we natuurlijk allemaal wel, maar wie is die Sami Anan?
General Sami Hafez Anan or Enan Arabic: (born 1948) is the Chief of Staff of the Egyptian Armed Forces.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
Aljazeera says there are differences arising between Suleiman and Sami Anan over Army's stance.
Generaal. Zo mooi zijn als die verschillen in het voordeel v.d bevolking is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
OK, interessant. Ben benieuwd wat het verschil in standpunt dan is. Silly-man heeft al "beloofd" om het leger niet in te zetten tegen de demonstranten...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
General Sami Hafez Anan or Enan Arabic: (born 1948) is the Chief of Staff of the Egyptian Armed Forces.
Ja maar hij dreigde er wel mee gisteren, kan ook andersom zijn dat Sami dat niet wil doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, interessant. Ben benieuwd wat het verschil in standpunt dan is. Silly-man heeft al "beloofd" om het leger niet in te zetten tegen de demonstranten...
Is dat die journalist die klappen kreeg?quote:
Die gast zou zo in Thunderbirds mee kunnen spelen trouwens.quote:
Yepquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef shomila het volgende:
[..]
Is dat die journalist die klappen kreeg?
Die heeft gelijk ff zijn gal gespuugt.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Die heeft gelijk ff zijn gal gespuugt.
Amiralx Amira Salah-Ahmed
Vodafone just charged my credit with LE3 and ended the sms with 'power is in ur hands'...yeh that's right, it is now! #jan25
2 minutes ago
quote:'EU-buitenlandchef nog niet naar Egypte'
BRUSSEL - EU-buitenlandchef Catherine Ashton gaat waarschijnlijk niet op korte termijn naar Egypte. De Egyptische autoriteiten hebben laten weten dat ze voorlopig geen buitenlandse delegaties kunnen ontvangen, aldus diplomaten in Brussel woensdag.
Foto: © Presse- und Informationsamt der Bundesregierung
Tijdens een EU-top vorige week werd besloten dat Ashton de komende dagen zowel Tunesië als Egypte zou bezoeken. Ze moest daar steun van de EU aanbieden bij het overgangsproces naar meer democratie. Het bezoek aan Tunesië gaat wel door.
Ashton lag afgelopen tijd onder vuur omdat ze te laat en te terughoudend gereageerd zou hebben op de politieke ontwikkelingen in beide landen.
Let wel : bron : telegraaf.nl
"Euhhhhh, er staan wat mensen voor de deur."quote:De Egyptische autoriteiten hebben laten weten dat ze voorlopig geen buitenlandse delegaties kunnen ontvangen
"En hoe vaak we ook zeggen dat we niet aan de deur kopen, blijven ze kloppen. Zouden het Jehova's zijn?"quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Euhhhhh, er staan wat mensen voor de deur."
Ja maar die zijn niet buitenlands, komen er ook niet in daar niet vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Euhhhhh, er staan wat mensen voor de deur."
iets met ratten & schipquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Egyptian companies run ads in papers today denying connection to Mubarak family #egypt ##an25
Ik denk dat Wilders een andere doelgroep nodig heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"En hoe vaak we ook zeggen dat we niet aan de deur kopen, blijven ze kloppen. Zouden het Jehova's zijn?"
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders een andere doelgroep nodig heeft
Yep, het duurt niet lang meer. Ik hoop alleen dat we niet nog een laatste gewelddadige poging krijgen.quote:
Nog ff pluggen hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:05 schreef Dekatria het volgende:
TV-tip voor vanavond 21.30, op AJE:
Empire : Democracy in the Arab World?
The spread of democratic voices in the Arab world is unprecedented, drawing comparisons with Eastern Europe in the 1980s, but is it a false dawn?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef shomila het volgende:
Daar is hij weer de weermeneer.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hadden wij maar zo iemand om het weer te presenteren!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef -jos- het volgende:
Ik heb voor mezelf even een AlJazeera+twitterbox pagina gemaakt, als jullie hem willen gebruiken kijk dan hier:
http://homepage.tudelft.nl/w1y4c/egypt/
Ik kan ook een andere gelijksoortige pagina aanmaken als mensen suggesties hebben.
Thanksquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)s-omar-suleiman-coup
interresant artikeltje
Ik had hem ook al gedropt een half of heel uur geledenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef MangoTree het volgende:
sarahrifky RT Min of Interior #egypt has just texted citizens that fm now on they will B committed 2 frankness, honesty & rule of law! @channel4news
Is dit nu net nieuw en bedoelen ze nieuwe SMS-bombardement?
Hoe dan ook geeft het wel erg mooi toe dat ze dat tot tot nu toe nog niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gedropt een half of heel uur geleden
Klopt, reacties waren ook wel leuk.quote:
het is nog vroeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan ook geeft het wel erg mooi toe dat ze dat tot tot nu toe nog niet gedaan hebben.
Geen stream, maar eerder opgenomen dus... OK, ben benieuwd wat zij gaan doen als de demonstranten ff komen buurtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef 1dolfijntje het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21775(...)swoning-mubarak.html
Ik vind hem nog altijd sprekend op Maxi van Mini lijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @Fady_D: Omar Closeau http://twitpic.com/3y2zjm
2 minutes ago
[ link | afbeelding ]
effe oftoppic maar de krasse ouwe vrouwtje met haar handtassie -respect-quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen stream, maar eerder opgenomen dus... OK, ben benieuwd wat zij gaan doen als de demonstranten ff komen buurten
Thanks, was net even op zoek naar de AJE link.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef lf2 het volgende:
Ik heb voor mezelf even een AlJazeera+twitterbox pagina gemaakt, als jullie hem willen gebruiken kijk dan hier:
http://homepage.tudelft.nl/w1y4c/egypt/
Ik kan ook een andere gelijksoortige pagina aanmaken als mensen suggesties hebben.
Volgens mij is het Conrad Murray..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |