Nee, dat zijn gewoon Moffenquote:
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Klassiek is niks voor mij. Veel te zoet. Modern ballet dan nog wel.
Ik ga trouwens dansen in Moulin Rouge
Of kuilen gaat graven in de tuinquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik date een mof. Da's ook eng.
Ben steeds bang dat ie mijn fiets mee naar huis neemt.
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Gadverquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Moffen met een bontkraagje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig alleen nog maar in Gouda.
Because I can cancan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gooi die beentjes maar in de lucht als je Can Can!
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!quote:
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rougequote:
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Because I can cancan!
Nou we hebben alleen nog maar Rythm of the night geoefend.
Ik draai mijn buurvrouw rond in mijn armen alsof ze een tolletje is
(Mijn buuv bleek dus ineens mee te doen en ze is aangewezen als mijn danspartner voor dat nummer)
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan uit Noord-Afrika. Ze zitten echt overal!
Trainen? Waarvoor dan? wat kan jij dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de 27e al om 10:00 aan het trainen zijn voor Moulin Rouge
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyoncequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien omdat ik Nicole Kidman een draak vind.
Roma zat nog, faler die Hitlerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zigeuners? Ik dacht dat die wel waren aangepakt in WOII?
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gehoord dat het maar een heel klein, rondreizend, groepje is anders.
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkrakerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
Klassiek ballet is zeker niet altijd zoet overigens, ligt heel erg aan het stuk. Modern heb ik ook wel gedaan, maar die bewegingen vind ik soms te vergezocht.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's zeker weer zo'n politiekcorrecte goedpraatactie van links?
Ik dans als de man hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet meer eten tot die tijd he, je moet natuurlijk wel graatmager zijn
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die reden heb ik Austin Powers 3 heel lang gemeden, Beyonce.
Ja, maar dat kan dus ook in klassiek. Daar draait d efilm om tenslottequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkraker) maar vind over het algemeen modern ballet ontroerender en me meer grijpen dan klassiek ballet. Al is de techniek van klassiek erg mooi en goed hoor... maar ik vind het vaak ZOveel regels en technieken en training etc... RAM RAM RAM! DRAAI! NU! ..... dat ik denk "Waar is de emotie gebleven?".
Perfcection is not only about being in control. It's also about letting go.
quote:
die scène achter het scherm met die schaduwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Ik vond 1&2 erg leuk, kan me voorstellen dat je er niets aanvindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.
quote:
in de hamburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de hamburger?
quote:
Ik heb nog overquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik zin in een hamburger. Troostvoedsel.
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog overmet uitjes erdoor
quote:
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede-Deventer in de spits kost zeker 20 minuten rijden..
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
ja hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
zekerquote:
Het zoekt ook wat fijner naar iets anders zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker
Nog niet de zekerheid die ik nodig heb om ook een eigen stek te gaan zoeken, maar toch erg fijn.
Ben echt te gaar om t te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe eten, zou het bijna vergeten zijn.
Timing's everything hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Twiitch het volgende:
Sperziebonen niet helemaal gaar, krieltjes juist te gaar, ik moet echt leren m'n kop erbij te houden als ik sta te koken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De kabeljauw was precies goed, ik kom er wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
gadveriemand zit hier naast me in de trein zn nagels te knippen
Z'n teennagels?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker, met tenenkaasquote:
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
en dan de fliebertjes uitspugen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
*bwork*quote:
Nee dat deed hij niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan de fliebertjes uitspugen zekerik vind het allemaal maar yuk, doe dat lekker thuis in je badkamer ofzo
Herkenbaar, alleen bij mij at hij ze op of stopte ze in z'n wangzakje voor later gebruik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.
Zelfs toen hij uit moest stappen bleef hij bezig op de trap en toen hij uitstapte..
Dan heb ik liever gewoon iemand die knipt
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Knip jij altijd je teennagels in de trein dan?
True... er zijn viezere dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, maar vind het ook weer niet heel ranzig.
Wat voor ranzige dingen mevrouw engel? Enlighten usquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus......
uhm nee.... niet altijd negatief nee
Moet je maar eerder je avondeten weg stampenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef Solique het volgende:
Net mijn eten weg gestopt en dan gelijk dit lezen.
Kom op een goed moment op fok merk ik al.
Ja, het is echt zo'n vergeten groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat zijn verse doperwtjes toch lekkerzou vaker gegeten moeten worden!
Vanavond ben ik groenten vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het is echt zo'n vergeten groente
Doeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, even snel Fokken voordat ik weer moet werken
Etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
t gaat echt als kouwe kak dit topicwaar is iedereen joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |