Die is inderdaad uit de Zeroes en veel beter dan die meuk die nu gedraaid wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat Paul helemaal geen Party Animals - Xanadu kent
Die zou in de wiki moeten zitten, aldus Hole, die er nu wel niet zal zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe ik !Maar nu is de banner weg. Klopt dat?
.
Banner staat er wel, werkt niet icm [cimg], heel apart.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zou in de wiki moeten zitten, aldus Hole, die er nu wel niet zal zijn.
Ik zie hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Banner staat er wel, werkt niet icm [ [url=, heel apart.
@Hans: maak er eens [img] en ]afbeelding[/url] ] van..
Opnieuwquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
Die van Michiel was wel een stuk makkelijker.
Draaien ze eens een nummer van Boris ben ik even niet aan het luisteren.quote:
Roll With Mequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Draaien ze eens een nummer van Boris ben ik even niet aan het luisteren.
Ik vind het nog altijd een erg goede artiest/zanger.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ken die jongen die toen aan de telefoon was.
Die dude is van BREIN. Hoop dat je dat wel kent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ehhh wat is Ftd en wat heeft die dude daarmee te maken?
oohjaa dan weet ik het wel weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die dude is van BREIN. Hoop dat je dat wel kent?
Ik zit ondertussen tegen de muur aan te schoppen op het ritme van de plaat... en da's best snel!quote:
Dat wordt weer schilderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen tegen de muur aan te schoppen op het ritme van de plaat... en da's best snel!
Hij is geelquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ergens staan ja.
Uw mute-knop is defect?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom knalt er niet gewoon een spookrijder door dit soort nummers?
PUF heb ik ook op een Hitzonequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zitten me achterna, staat op mn Hitzone 15
Die zit er ook nog wel even. Hij heeft late dienst vandaag.quote:
Ah, tijd om mensen ff op te roepen flink op de rem te trappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zit er ook nog wel even. Hij heeft late dienst vandaag.
Dit gaat over Jelle neem ik aan? Dat je dat niet kent zeg, dat was en is nog steeds een episch nummerquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou ja zeg, wie roept er mijn naam![]()
Ken dit niet eens
Baseballsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Qunix het volgende:
En The Baseballs is ook zeroes!
En ook Global Klyner!
Misschien nadat ie dit gelezen heeft welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zit er ook nog wel even. Hij heeft late dienst vandaag.
Jammer eigenlijk dat Michiel niet het oude filebedje gebruikt. Dat was echt een instituut op 3FM in de zeroes.
Bij die banner moeten de 'c's uit de tag weg. Dus [img] en [/img].quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Moet de OP nog worden aangepast of kan het zo blijven?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
-5 voorspelbaar
En ik kan lekker wel kleine tekst plaatsen, wat jou net niet lukte.
Héquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
mis ik verdorie de albumspecial over 1 van mijn favo albums even!
goedeMIDDAG!
www.3fm.nl/gemist straks na de uitzending.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
ga ik ook nog wel ff doen vandaag of morgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.3fm.nl/gemist straks na de uitzending.
vet!quote:
Iemand?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand trouwens de artiest en tracknaam van een videoclip met veel gitaren en vuurwerk. Band staat geloof ik op een olieplatform en vanaf het water wordt er veel vuurwerk afgestoken. En dat het harde gitaren waren. Meer weet ik niet, maar ik zoek dit. Iemand een idee?
Thanks het is aangepastquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij die banner moeten de 'c's uit de tag weg. Dus [ [url= en ]afbeelding[/url] ].
"Of je denkt: Kàààk."quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt lachen, gieren, brullen, die reclames van Hi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://lmgtfy.com/?q=Answ(...)se%2C+and+Everythingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:03 schreef Qunix het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/42_%28number%29
Al is Wikipedia down
Noem me maar triest, maar het is de voornaamste reden waarom ik m'n Hi-contract dit jaar niet wil verlengen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt lachen, gieren, brullen, die reclames van Hi.
ze zong het zelf jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dit gaat over Jelle neem ik aan? Dat je dat niet kent zeg, dat was en is nog steeds een episch nummer
De zang is van Janine Abbring trouwensof iig zij playbackte het in de clip
*splut*quote:
met Jorinde Molquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
De Grote Beurt, dat clubje was te amateuristisch voor woorden
ik hoop dat ze uitgescheurd op de bodem van de marianentrog ligt.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven tegenwoordig? Nooit meer wat van gehoord!
quote:
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Noem me maar triest, maar het is de voornaamste reden waarom ik m'n Hi-contract dit jaar niet wil verlengen.
dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
Ja, en 1 bejaarde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
ramaganananananana! daar zaten 2 leuke dames bij!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
pfoe, ja lekker! heerlijk meedeinen op deze grafplaat!
nounou, dan wel een jonge bejaarde hoor! tsk tsk!quote:
dat heeft wikileaks zelf gelekt??quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef -Hans- het volgende:
The World is outside
Vanavond om 22:00 @ Nieuwsuur een item over Wikileaks.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heeft wikileaks zelf gelekt??
Oefenpotjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef borisz het volgende:
Eens kijken wat NL kan doen tegen Oostenrijk
ik heb geen bezwaar tegen 2 oefenpotjes hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oefenpotjes
Teven geen Robin en Rafael, kan nooit wat zijn dus.
Moet jij het nog leren dan? Als dekselquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen bezwaar tegen 2 oefenpotjes hoor
In Oostenrijk was het een bizar duelquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oefenpotjes
Teven geen Robin en Rafael, kan nooit wat zijn dus.
nee, dit dekseltje kan al het 1 en ander, maar ik oefen niet op een potje! (hoop ik dan toch....)quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet jij het nog leren dan? Als deksel.
Staat in OPquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Kan Cindie niet even een lijst vrijgeven van de mensen die zich hebben aangemeld voor de meeting?
daar staan toch alleen de mensen die een datumvoorkeur hebben opgegeven?quote:
Dat zal de toekomst uitwijzenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dit dekseltje kan al het 1 en ander, maar ik oefen niet op een potje! (hoop ik dan toch....)
Dat hebben die zich toch ook opgegeven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar staan toch alleen de mensen die een datumvoorkeur hebben opgegeven?
das waar, maar niet iedereen die zich heeft opgegeven per pm bij Cindy heeft ook al een datumvoorkeur doorgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben die zich toch ook opgegeven?
Ik wacht gewoon tot iedereen geprikt heeft en kijk dan of ik kanquote:
I plead guilty! Heb 3FM afgezet toen die special begon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Topic stroomt leeg als het over Anouk gaat, prima jongens
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Jammer dat er zo zuur over Anouk wordt gedaan. Dat album zit voor Nederlandse begrippen ZO goed in elkaar!
Toen was ANouk nog wel te pruimen, maar vooral haar laatste drie albums zijn zo matig. Hotel NY was haar laatste goede album.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Jammer dat er zo zuur over Anouk wordt gedaan. Dat album zit voor Nederlandse begrippen ZO goed in elkaar!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MichielV het volgende:
Nog even over die quote-knop: die mouse over werkt dus niet in Chrome. Heb via Exploder moeten instellen dat ie altijd zichtbaar moet zijn.
D'r eerste albums zijn ook zeker niet slecht ofzo, heb d'r gewoon ff geen zin in. Latere albums vind ik dan wel weer wat minder...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Er is een verschil tussen goed in elkaar zitten en ook goed zijn natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Wow.quote:
Wat een gaaf doelpunt !quote:
tkan wel geod in elkaar zitten, maar ik vind er geen bal aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
werkt wel in Chrome bij mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MichielV het volgende:
Nog even over die quote-knop: die mouse over werkt dus niet in Chrome. Heb via Exploder moeten instellen dat ie altijd zichtbaar moet zijn.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MichielV het volgende:
96.2 was vroeger Radio Decibel in Groot Amsterdam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Mooi moment om waterstadFM op te zoeken op mijn wekkerradio. Geen idee wat de freq. is. Even opzoeken.
Geen idee wat er hier op 96.2 zit, maar het klonk niet heel tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
96.2 was vroeger Radio Decibel in Groot Amsterdam.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef DaMook het volgende:
Aloha ahiahi, ik ben een beetje heel erg afwezig vandaag
.
Hansquote:
Ow ok, ik volg dat niet echtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man !. >
.
Gaat goed met het NL-elftal.
Nice, ik zou hem kopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok, ik volg dat niet echt, wel tijdens ek en wk's , maar verder amper
. Heb ncis en ncis:la gekeken
. Nu een auto uit aan het zoeken op autotrader
. http://www.autotrader.nl/(...)mer=1&total=19&pos=1 Dat lijkt me wel wat
.
Volg het ook niet, maar baas Pino zorgt ervoor dat ik nu ook weet wat de stand isquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Audi heeft alleen van die vage verlichting (het bekende randje). Ik vind het er niet uitzien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Oh, je meende het echt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nah ik twijfel nog.http://www.autotrader.nl/(...)er=1&total=233&pos=4
Iets goedkoperquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nah ik twijfel nog.http://www.autotrader.nl/(...)er=1&total=233&pos=4
Mjah i knowquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volg het ook niet, maar baas Pino zorgt ervoor dat ik nu ook weet wat de stand is. Maaruh, onwijs toffe auto. Wel duur!
Mja, absoluut! Zou denk ik geen Audi kopen, maar goed het is niet verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah i know, als ik het had wist ik het wel
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Hierna nog zo'n plaat en ik slinger Kai Tracid - 4 just 1 day aan.
Ik droom graagquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Audi heeft alleen van die vage verlichting (het bekende randje). Ik vind het er niet uitzien.
Ik rijd nu ook audi, wel een a3 van 14 jaar oud, maar tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja, absoluut! Zou denk ik geen Audi kopen, maar goed het is niet verkeerd.
Het is wel kwaliteit natuurlijk. Degelijk ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik droom graag.
Ik rijd nu ook audi, wel een a3 van 14 jaar oud, maar toch. Audi vind ik een prettig merk
.
Zeker, volkswagen hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is wel kwaliteit natuurlijk. Degelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |