daar staan toch alleen de mensen die een datumvoorkeur hebben opgegeven?quote:
Dat zal de toekomst uitwijzenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dit dekseltje kan al het 1 en ander, maar ik oefen niet op een potje! (hoop ik dan toch....)
Dat hebben die zich toch ook opgegeven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar staan toch alleen de mensen die een datumvoorkeur hebben opgegeven?
das waar, maar niet iedereen die zich heeft opgegeven per pm bij Cindy heeft ook al een datumvoorkeur doorgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben die zich toch ook opgegeven?
Ik wacht gewoon tot iedereen geprikt heeft en kijk dan of ik kanquote:
I plead guilty! Heb 3FM afgezet toen die special begon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Topic stroomt leeg als het over Anouk gaat, prima jongens
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Jammer dat er zo zuur over Anouk wordt gedaan. Dat album zit voor Nederlandse begrippen ZO goed in elkaar!
Toen was ANouk nog wel te pruimen, maar vooral haar laatste drie albums zijn zo matig. Hotel NY was haar laatste goede album.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Jammer dat er zo zuur over Anouk wordt gedaan. Dat album zit voor Nederlandse begrippen ZO goed in elkaar!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef MichielV het volgende:
Nog even over die quote-knop: die mouse over werkt dus niet in Chrome. Heb via Exploder moeten instellen dat ie altijd zichtbaar moet zijn.
D'r eerste albums zijn ook zeker niet slecht ofzo, heb d'r gewoon ff geen zin in. Latere albums vind ik dan wel weer wat minder...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Er is een verschil tussen goed in elkaar zitten en ook goed zijn natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef MichielV het volgende:
Wow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |