Héquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
mis ik verdorie de albumspecial over 1 van mijn favo albums even!
goedeMIDDAG!
www.3fm.nl/gemist straks na de uitzending.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
ga ik ook nog wel ff doen vandaag of morgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.3fm.nl/gemist straks na de uitzending.
vet!quote:
Iemand?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand trouwens de artiest en tracknaam van een videoclip met veel gitaren en vuurwerk. Band staat geloof ik op een olieplatform en vanaf het water wordt er veel vuurwerk afgestoken. En dat het harde gitaren waren. Meer weet ik niet, maar ik zoek dit. Iemand een idee?
Thanks het is aangepastquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij die banner moeten de 'c's uit de tag weg. Dus [ [url= en ]afbeelding[/url] ].
"Of je denkt: Kàààk."quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt lachen, gieren, brullen, die reclames van Hi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://lmgtfy.com/?q=Answ(...)se%2C+and+Everythingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:03 schreef Qunix het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/42_%28number%29
Al is Wikipedia down
Noem me maar triest, maar het is de voornaamste reden waarom ik m'n Hi-contract dit jaar niet wil verlengen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt lachen, gieren, brullen, die reclames van Hi.
ze zong het zelf jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dit gaat over Jelle neem ik aan? Dat je dat niet kent zeg, dat was en is nog steeds een episch nummer
De zang is van Janine Abbring trouwensof iig zij playbackte het in de clip
*splut*quote:
met Jorinde Molquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
De Grote Beurt, dat clubje was te amateuristisch voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |