Maar dude. Je bent dan 25 of net 26? Ik dacht dat je 16 was ofzo.quote:
Hier in Amsterdam vandaag wel!quote:
In Breda wel.quote:
Ah joh, je kunt toch al prima communiceren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Nebo het volgende:
Ik probeer hopeloos honderd bladzijden aan communicatievaardigheden door te spitten voor morgen
Kloptquote:
quote:
quote:Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dude. Je bent dan 25 of net 26? Ik dacht dat je 16 was ofzo..
Ja, ik wil graag een cc van hetgeen aan koei gestuurd wordt. Gewoon, ter ondersteuning van haar onderbouwing.quote:
Ja euhhh sorry!!quote:
Mijn intellecte bijdrage aan deze reeks heeft jou er nog niet van kunnen overtuigen dat ik toch wel midden in mijn bloeiende 20er jaren zit?quote:
Yeah maar communicatie masteren vereist toch iets meer dan zo nu en dan een babbeltje makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah joh, je kunt toch al prima communiceren?
quote:
Pff, dat kon ik 27 jaar geleden alquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Misan het volgende:
EN IK HEB VANDAAG VOOR HET EERST EEN STUKJE LOS GELOPEN!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Misan het volgende:
*proest*quote:
Ehh nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn intellecte bijdrage aan deze reeks heeft jou er nog niet van kunnen overtuigen dat ik toch wel midden in mijn bloeiende 20er jaren zit?
Oh dat zijn hele diepgaande conversaties voeren? Mja. Daar moet je wel even op studeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef Nebo het volgende:
Yeah maar communicatie masteren vereist toch iets meer dan zo nu en dan een babbeltje maken
Doewd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:13 schreef Fallen het volgende:
De zon doet rare dingen met me.... ik luister in eens weer naar hardstyle/gabber...
Dit moet niet erger worden. De kale kop heb ik al!
[ afbeelding ]
Eej! Geef toe, die smiley is kjoewt!quote:
Die smilie maakt wel de hele inhoud van de post goed ja.quote:
Zo ben ik.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Daar trap ik niet in, ik ken je al langer dan vandaag
CHOCOLAAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik zag van de week zo'n Snickers-reclame.
Dus ik zonet bij de kassa van de AH zo'n ding gekocht. Maar ik weet weer hoe lekker dat eigenlijk is. Chocola.
Zittend kasten verslepen. Dat is wel zwaar ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in mn werk!
Heb heel de dag kasten zitten verslepen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in mn werk!
Voorkeursbehandeling!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik heb lekker op die van Fallen geklikt.
Duidelijk.quote:
En hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Misan het volgende:
Jeweet!quote:
Bakkebaarden? Valt mee nu, halfjes, heb me al wel bijna een week niet geschoren.. Sexy rooie gloedquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Kuukske het volgende:
Terwijl Poit bakkebaarden heeft. Het zou eigenlijk anders moeten zijn.
De rode gloed of de halve bakkebaarden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh, deceptie Poit.
Vandaag liep er trouwens zo'n superschattig studentje voorbij. Die zou je zo in z'n wangetjes willen knijpen. Met van die bakkebaardjes. Hihi
.
Vroeger, toen ik nog jong, wild en sexy was, had ik pas bakkebaarden!quote:
Ik ben een multiculti persoon in m'n eentje..quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Konden we maar terug in de tijd! Dan had ik het willen meemaken!
Al viel ik toen volgens mij op alto's met gifgroen haar..
Nu ben je alleen nog maar sexy?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong, wild en sexy was, had ik pas bakkebaarden!
De foto komt zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Kuukske het volgende:
. Bedankt voor het delen van die informatie pop.
En wildquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een multiculti persoon in m'n eentje..
Blonde haartjes op het bolletje,
Rode op m'n smuigeltje,
Zeer donkerrood / zwart op m'n lijer.
Awesome..
Eh, jij was getuige?quote:
Jij was erbijquote:
Daarom kijken we ook True Blood...quote:
Fruit heeft meer van me gezien dan hem lief isquote:
MUST.....NOT......FAP.......quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarom kijken we ook True Blood...
[ afbeelding ]
Queen Sophie Ann
[ afbeelding ]
Jessica
Hé gets. Evan Rachel Wood ja? Of Rachel Evan.. wat is het? Dat dingetje van Marilyn Manson in ieder geval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarom kijken we ook True Blood...
[ afbeelding ]
Queen Sophie Ann
[ afbeelding ]
Jessica
HAWTTTTTTTTquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé gets. Evan Rachel Wood ja? Of Rachel Evan.. wat is het? Dat dingetje van Marilyn Manson in ieder geval.
Ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé gets. Evan Rachel Wood ja? Of Rachel Evan.. wat is het? Dat dingetje van Marilyn Manson in ieder geval.
Dita is een mooiere vrouw. Imo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Fallen het volgende:
Ja!
Maar z'n ex vind ik ook niet erg, Dita von Teese...
Mwah, ik vind Evan Rachel wel een mooier gezicht hebben. En los van alle borsten, billen, benen etc. vind ik dat toch het belangrijkste. Dus kies ik voor Evan Rachel....quote:
Paigequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene die in Charmed speelde was ook knap!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Evan Rachel wel een mooier gezicht hebben. En los van alle borsten, billen, benen etc. vind ik dat toch het belangrijkste. Dus kies ik voor Evan Rachel....
IK KIES JOU EVAN RACHEL WOOD!!
(en zo zijn we weer bij Pokémon!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap de link niet, maar dat is niet erg hè?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Evan Rachel wel een mooier gezicht hebben. En los van alle borsten, billen, benen etc. vind ik dat toch het belangrijkste. Dus kies ik voor Evan Rachel....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wessel van Diepenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene die in Charmed speelde was ook knap!
Rose McGowan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Paige. Ook al een ex van Marilyn Manson.
!
quote:
euh... dat was het vorige topic alweer geloof ik.... damn...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik snap de link niet, maar dat is niet erg hè?.
Ze is wel mooi, maar dan met minimalistische plamuur en niet zo'n volgestreken wit hoofd zoals MMquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aka geld verdienen.quote:
Ik ook nietquote:
Nee, Kuukske.quote:
Onderweg.quote:
POOOOIIIT! HALLO!!!quote:
Oh, da's ook wel es lekker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef Poit het volgende:
Mogguh...
* Poit heeft zich een beetje verslapen
Dan neem je yoghurt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:11 schreef GameBabe het volgende:
Honger! geen zin om brood te smeren
Cool Fruut heeft een kantoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Niemand op de zaakKan ik mijn kantoor niet in
Heb je ook geen winkel vriend?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is niet mijn kantoor vriend
Ik heb ook geen winkel vriendquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook geen winkel vriend?
Ik moest wel gniffelen om de incompetentie die de beste man uitstraaltquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)caat_haatmeneer.html
Te grappig dit he Fruut
Zo meer> hihihiquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen om de incompetentie die de beste man uitstraalt
Ik hou niet van yoghurtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
de voorzet is gemaakt,
Poit kom er maar in!
Ik heb vol verbazing zitten kijken naar dat filmpje van die advocaat..quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit jouw winkel vriend?
Neee dit is een advocatenkantoor en dus geen winkel![]()
Dat filmpje met die advocaat was echt grappig
Ja idd die hype is echt grappig jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou niet van yoghurt
[..]
Ik heb vol verbazing zitten kijken naar dat filmpje van die advocaat..
Verder vind ik de Dit is niet mijn winkel vriend hype erg grappig
http://nietmijnwinkel.nl/
Dude, je had moeten zeggen.quote:
Zelfs IK had dat gezegd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, je had moeten zeggen.
IK HEB HIER NOG WEL WAT YOGHURT ALS JE WIL
bwehehehehehe
je stelt me een beetje teleur Poit![]()
Respect!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bij deze refereer ik alleen nog naar jou Spank.
Omdat baas enzo.
Er zit hier een gast naast me die heel hard met theedoeken kan slaan, ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, je had moeten zeggen.
IK HEB HIER NOG WEL WAT YOGHURT ALS JE WIL
bwehehehehehe
je stelt me een beetje teleur Poit![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Poit Fallen van de weblog geplukt!
ik zou haar doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Poit van de weblog geplukt!
Geen maatstafquote:
pfff en dat zeg jij ?quote:
Takes one to know onequote:
2 aan Poit geven, die is in 3 minuten klaar!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef GameBabe het volgende:
En toen had ik uit het niets 3 spoedklussen
Ik ben heel niet goed met databases enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
2 aan Poit geven, die is in 3 minuten klaar!
Ik hoop dat je hem heel leuk vind en daardoor weinig meer in dit topic aanwezig bent!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
TDU 2 gaat nu in den Xbox!
Wens me succes!
Moet je altijd niet bidden als je een Xbox aanzet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
TDU 2 gaat nu in den Xbox!
Wens me succes!
Eh.. oh wacht. Het gaat over een spelleke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem heel leuk vind en daardoor weinig meer in dit topic aanwezig bent!
Rossdale! Foei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem heel leuk vind en daardoor weinig meer in dit topic aanwezig bent!
Ik zal jouw data eens basenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben heel niet goed met databases enzo
Jamaarjamaar...quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wut? Ik wens hem toch heem veel plezier met zijn game?
Iiiieeeuuuuww!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als jij Tequila zegt, denk ik aan Tila Tequila..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als jij Tequila zegt, denk ik aan Nebo..
Het heeft iets te maken met wat tequila, een mannelijke stripper en een zeer aantrekkelijke serveerster!quote:
Nebo als serveerster of als stripper. Waar moet ik aan denken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met wat tequila, een mannelijke stripper en een zeer aantrekkelijke serveerster!
Ik had het zelfs op vakantie, die gedachte dan he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Iedere keer als jij Tequila zegt, denk ik aan Tila Tequila..
Nebo als zichzelf; een kotsend tienertje op een meet. De stripper leek ietwat op Spankers en de serveerster leek een beetje op jou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nebo als serveerster of als stripper. Waar moet ik aan denken?
Ahhhquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Nebo het volgende:
Nebo als zichzelf; een kotsend tienertje op een meet. De stripper leek ietwat op Spankers en de serveerster leek een beetje op jou.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
MY MINDS ALL ALONE
IM WAITIINGGGG IM WAITINNGGG
Gekkie!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nebo als zichzelf; een kotsend tienertje op een meet. De stripper leek ietwat op Spankers en de serveerster leek een beetje op jou.
Spanky! Foei!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaarjamaar...
Ja dat is ook zo....
Ik hoop dat Tequila enorm veel plezier heeft met zn game én lekker in de SC rond blijft hangen!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef GameBabe het volgende:
Maar gelukkig nog wel even snel tussendoor met een dinnetje over piemels gepraat
Jij hebt het alleen over flamoesen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Okay. Ik doe dat nou nooit met m'n dinnetjes.
Best interessant hoe verschillend jongens in bed zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Okay. Ik doe dat nou nooit met m'n dinnetjes.
Euh nee. Het gaat meestal over 'welk concert gaan we nu weer heen', zag je die bovenarmen, euhmm.. en van die huisje boompje beesje dingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen over flamoesen?
Mja, mijn beste dinnetje is al 14 jaar samen met d'r hubbie. En ik hoef van hem dat soort dingen echt niet te weten. Eéécht per-ti-nent niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Best interessant hoe verschillend jongens in bed zijnEn zij had een jongen met een enorme unit gehad, dus ik moest nog even checken hoe groot enorm nou was
Jij was er dan ook niet bij met Rossdale's houswarming anders had je ook wel aan mij gedachtquote:
En wat is de uitkomst? Vanaf dat het pijn gaat doen wordt het geklassificeerd als enorm?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Best interessant hoe verschillend jongens in bed zijnEn zij had een jongen met een enorme unit gehad, dus ik moest nog even checken hoe groot enorm nou was
Volgens mij kwalificeert het als enorm als je huig wordt aangetikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En wat is de uitkomst? Vanaf dat het pijn gaat doen wordt het geklassificeerd als enorm?
Die van mij is ook ENORMquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En wat is de uitkomst? Vanaf dat het pijn gaat doen wordt het geklassificeerd als enorm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Die van mij is ook ENORM![]()
![]()
Size doesn't matter Fruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Size doesn't matter Fruit. [ afbeelding ]
Als hij de lengte en dikte van een rietje heeft lijkt me dat niet enorm, dus er moeten meer specificaties aan de klassificatie enorm hangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij kwalificeert het als enorm als je huig wordt aangetikt.
Zij riep dat hij heeeeeeeel prettig was zo'n grote unit, ik heb nooit seks, dus ik weet het nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Als hij de lengte en dikte van een rietje heeft lijkt me dat niet enorm, dus er moeten meer specificaties aan de klassificatie enorm hangen
Ik ook niet, heb er ook nog nooit een in me gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zij riep dat hij heeeeeeeel prettig was zo'n grote unit, ik heb nooit seks, dus ik weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Koninginnesoep was het vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:03 schreef Rossdale het volgende:
4 uur cup-a-soup tijd om naar huis te gaan.
Over bananen? Er zijn ook users die graag over wortels praten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben toch een beetje onzeker geworden door het hele topic.
Kunnen we het niet ergens anders over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames, wat is volgens jullie de ideale L x D verhouding?Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over bananen? Er zijn ook users die graag over wortels praten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames, wat is volgens jullie de ideale L x D verhouding?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Rossdale het volgende:
Ongeveer 1 meter 75 en 75 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames, wat is volgens jullie de ideale L x D verhouding?
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
1.80 dan, speciaal voor jouquote:
Maar jou borsthaar weegt dan ook kilo'squote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef Poit het volgende:
Ik ben 1.75!!!
Red alleen de 75 kilo niet.. (meer) ((gelukkig))
Zak gesneden groente (wokmix) halen, krieltjes, en vleesstukken/visstukken/vegastukken, tien min wokken en klaar is kuukquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Over kilo's gesproken. Ik heb geen zin om te koken, maar ik moet weer eens gezond eten.
bye!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Misan het volgende:
druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk druk bye -x-
Stilstaand, of rijdend?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
TDU 2 is trouwens weer tof!
Bij een cabrio het dak open en dicht kunnen doen is die 50 alleen al waard
Ongeveer ja.. Ben niet zo groot. Klein mennekequote:
Met 200+ KM kan hetquote:
Skattig!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongeveer ja.. Ben niet zo groot. Klein menneke
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met 200+ KM kan hetDat is dus wel nep!
Maar het is wel gaaf dat soort kleine dingen zijn tof aan TDU
LOL die foto iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Jamai Loman heeft stemproblemen
Ik klikte mis. Per ongeluk. Daarop. Maar toen schrok ik me de tyfus van die foto. Tsjiez. Mijn god. Help. Overigens wel typerend dat hij in iets speelt wat Urinestad heet.
Ik denk dat belangrijker is, dat je weet hoe je er mee moet 'werken'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ga ff buiten in de regen wat rondjes rennen dan ben je het zo kwijt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Oh boh, kennen jullie dat gevoel? Van energie teveel?
* Kuukske heeft daar last van atm.
of binnen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga ff buiten in de regen wat rondjes rennen dan ben je het zo kwijt.
1.76 en 76 kilo, dat was vorig jaar wel andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ongeveer 1 meter 75 en 75 kilo
Mannen en werken, tegenwoordig liggen ze alleen nog op hun rug en moeten wij er bovenop springenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat belangrijker is, dat je weet hoe je er mee moet 'werken'.
pffff dat is ook wel een keer lekker, mogen wij ook een keerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen en werken, tegenwoordig liggen ze alleen nog op hun rug en moeten wij er bovenop springen
Zoals het hoort!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen en werken, tegenwoordig liggen ze alleen nog op hun rug en moeten wij er bovenop springen
Achter het keukenblok staan mag ook. Dan werken wij terwijl jij een steak met gebakken piepers klaar maakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
whaha ipv dat die jongen haar een handje helptquote:
Bij GB werkt dat een beetje andersom..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Achter het keukenblok staan mag ook. Dan werken wij terwijl jij een steak met gebakken piepers klaar maakt.
Koken is een mannentaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Achter het keukenblok staan mag ook. Dan werken wij terwijl jij een steak met gebakken piepers klaar maakt.
ik vind het niet erg om te koken, ik doe het zelfs graagquote:
Ik vind het ook leuk, maar mijn man is er ietsje pietsje beter in, dus die doet het meestal als we samen eten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om te koken, ik doe het zelfs graag
tja in 95% van de gevallen is de chef-kok in een restaurant ook een man.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar mijn man is er ietsje pietsje beter in, dus die doet het meestal als we samen eten...
Psst.. D'r vent is kokquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja in 95% van de gevallen is de chef-kok in een restaurant ook een man.
dus trek het je niet aan
..... hoe moet ik dat wetenquote:
En die gast van mij is er binnen een paar jaar 1 van gok ik zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja in 95% van de gevallen is de chef-kok in een restaurant ook een man.
dus trek het je niet aan
omdat het de_kok isquote:
quote:
Deed die van mij dat maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar mijn man is er ietsje pietsje beter in, dus die doet het meestal als we samen eten...
Laat die gitaar toch lekker onuitgesproken homoseksueel zijn!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga binnenkort m'n gitaar weer eens uit de kast trekken. En dan niet die plastic-e.
Die van mij heeft laatst de sokken uitgezocht, daar heb ik echt een superhekel aan! Hij riep de hele tijd dat hij niet snapte dat ik dat de vervelendste klus vond. Na 50 paar sokken die allemaal op elkaar leken vond hij het stiekem toch ook wel stomquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Deed die van mij dat maar.. Maar goed, hij stofzuigt. Daar heb ik zo'n grondige hekel aan.
Nee je moet gewoon vaker hier zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef DJ_ het volgende:
[..], ook dat weet ik niet
ookal heeft ze het ooit gezegt, ik heb de slechte eigenschap niet goed naar vrouwen te luisteren
Hij was hier nog niet toen de_kok hier nog was denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon vaker hier zijn
Oh, dat helpt me herinneren dat de droger nog vol was zit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die van mij heeft laatst de sokken uitgezocht, daar heb ik echt een superhekel aan! Hij riep de hele tijd dat hij niet snapte dat ik dat de vervelendste klus vond. Na 50 paar sokken die allemaal op elkaar leken vond hij het stiekem toch ook wel stom
Hmm dan heb je iets niet goed gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vertel jij GB even wat ze moet doen dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan heb je iets niet goed gedaan
Zou ik dat dan niet tegen de kok moeten zeggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vertel jij GB even wat ze moet doen dan?
Ik kijk vooruitquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij was hier nog niet toen de_kok hier nog was denk ik
Of hij heeft het juist goed voor elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou ik dat dan niet tegen de kok moeten zeggen?
Dan klopt je klacht nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of hij heeft het juist goed voor elkaar
Hoe klopt haar klacht niet als hij niets te klagen heeft?quote:
Ze vond toch dat mannen niks meer deden? Alleen liggen en thats it. Wel opletten hequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe klopt haar klacht niet als hij niets te klagen heeft?
Ik zat wat flauwe grappen te maken, that's allquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze vond toch dat mannen niks meer deden? Alleen liggen en thats it. Wel opletten he
laat ook maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze vond toch dat mannen niks meer deden? Alleen liggen en thats it. Wel opletten he
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zat wat flauwe grappen te maken, that's all
quote:
Nog wilde plannen?quote:
Ik moet naar de kapper om mijn blonde lokken bij te laten punten. En ik heb een feestje van een collega die 50 wordt.quote:
Bij de ouders op bezoek in het verre oosten, zusje lastig vallen, even in de ridderwinkel struinen en dan met wat vrienden naar de film.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet naar de kapper om mijn blonde lokken bij te laten punten. En ik heb een feestje van een collega die 50 wordt.
En jij?
Ja, in Enschede zit een ridderwinkel.quote:
Test Drive Unlimited 2?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..
Ik ga morgen ook maar eens TU2 halen
Wat koop je daar dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, in Enschede zit een ridderwinkel.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ridderspullen
Linkje: Dragonheart
Ik heb nog een helm nodig voor het sparren, dus ik ga eens even kijken wat ze hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?![]()
leuk voor in de bioscoop zodat je tegen je vriendin kunt zeggen "schat pak mijn lans eens vast" en dat ze dan een lans vast pakt?
Soort schermen ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb nog een helm nodig voor het sparren, dus ik ga eens even kijken wat ze hebben
Middeleeuws zwaardvechten: Zwaardkringquote:
Ah, dat kende ik niet. Was al bang dat er een larper in dit topic rondwaardequote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Middeleeuws zwaardvechten: Zwaardkring
Lol, nee dat niet. Ik heb wel een complete Jedi-outfit overigens, maar dat is alleen maar voor de showquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:03 schreef Misan het volgende:
[..]
Ah, dat kende ik niet. Was al bang dat er een larper in dit topic rondwaarde
Een flinke theedoek? Ook wel te gebruiken als tafelkleed?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, nee dat niet. Ik heb wel een complete Jedi-outfit overigens, maar dat is alleen maar voor de show
Deze:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Een flinke theedoek? Ook wel te gebruiken als tafelkleed?
En zo is het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Ideaal voor tijdens het boodschappen doen
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bij de ouders op bezoek in het verre oosten, zusje lastig vallen, even in de ridderwinkel struinen en dan met wat vrienden naar de film.
Komt goed, hoop dat ze fatsoenlijke helmen hebben (die ook passen dan).quote:
Dat was wel het plan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ga met die jedi shit naar carnaval is tof
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was wel het plan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |