abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:21:17 #126
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_92547718
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar staan geen hekken omheen?
Alleen het Nationaal Park, de rest van de Veluwe niet. >:O
pi_92547724
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben een echte egotripper wat dat betreft en het is niet dat ik het de zwakkeren van de samenleving niet gun, maar in tijden van bezuinigingen moet er gekozen worden waaraan geld uitgegeven wordt en dan ben ik gewoon een stuk minder sociaal.
Bij mij ligt het dus anders, ik vind dat belangrijker dan of ik er nu wat op voor of achteruit ga. Dat een ander dat niet vindt moet ie zelf weten.

Ik word er alleen wel een beetje ziek van dat mensen je dan proberen weg te zetten als dom of naief, is gewoon een kwestie van andere prioriteiten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_92547732
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Daarom VVD: laat mensen zelf verantwoordelijkheid nemen en verbaas je waartoe mensen mensen in staat zijn. I.p.v. mensen klein te houden :(

Over ontwikkelingslanden wordt wel gezegd dat je de mensen daar moet leren om voor zichzelf te zorgen i.p.v. ze wat geld of goederen toe te steken. Waarom zou je dat dan niet in je eigen land doen? :)
Helemaal mee eens en dat is wat me ook aanspreekt aan de VVD.
Je kan je eigen geluk in opleiding en werk voor een groot deel maken als je er gewoon hard voor werkt en dat is een instelling waar ik me volledig in kan vinden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_92547733
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben een echte egotripper wat dat betreft en het is niet dat ik het de zwakkeren van de samenleving niet gun, maar in tijden van bezuinigingen moet er gekozen worden waaraan geld uitgegeven wordt en dan ben ik gewoon een stuk minder sociaal.
er zijn gewoon maar een paar sectoren waar veel geld te behalen valt.
daarom vind ik dat gezeur over de bezuinigingen op het onderwijs ook nogal hypocriet. ~:)
pi_92547745
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar staan geen hekken omheen?
Ja, zodat de zwijnen de weg niet oplopen ja.
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:21:59 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92547746
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Alleen het Nationaal Park, de rest van de Veluwe niet. >:O
Maar de Veluwe bestaat uit meer dan alleen het natuurgebied en om het natuurgebied staat een hek, heb ik begrepen :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:23:08 #132
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_92547799
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar de Veluwe bestaat uit meer dan alleen het natuurgebied en om het natuurgebied staat een hek, heb ik begrepen :7
Er zijn ook stukken Veluwe die als natuurgebied te boek staan die volledig open zijn. ;)
pi_92547809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Helemaal mee eens en dat is wat me ook aanspreekt aan de VVD.
Je kan je eigen geluk in opleiding en werk voor een groot deel maken als je er gewoon hard voor werkt en dat is een instelling waar ik me volledig in kan vinden.
En op zo'n manier hou je ook nog eens een bak geld over voor de mensen die het echt nodig hebben :)

Hardstikke sociaal dus :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:23:18 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92547810
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, zodat de zwijnen de weg niet oplopen ja.
Jup. En zolang de natuur in Nederland niet zelfregulerend mag zijn, hebben wij geen natuur maar parken :)
pi_92547824
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bij mij ligt het dus anders, ik vind dat belangrijker dan of ik er nu wat op voor of achteruit ga. Dat een ander dat niet vindt moet ie zelf weten.

Ik word er alleen wel een beetje ziek van dat mensen je dan proberen weg te zetten als dom of naief, is gewoon een kwestie van andere prioriteiten.
Het is ook naïef in mijn ogen. Want in the end zal het gros van de mensen niet stemmen wat beter is voor de hele maatschappij, als jij iets stemt wat goed is voor een ander kan je jezelf in de vingers snijden.

En daarbij, met voor jezelf zorgen is weinig mis.
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:24:00 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92547826
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En op zo'n manier hou je ook nog eens een bak geld over voor de mensen die het echt nodig hebben :)

Ik hou van je *;
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 februari 2011 @ 15:24:04 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92547829
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jup. En zolang de natuur in Nederland niet zelfregulerend mag zijn, hebben wij geen natuur maar parken :)
Wat een merkwaardige benadering van het woord natuur.
pi_92547851
Niet iedereen kan helaas voor zichzelf zorgen - jongeren, ouderen, gehandicapten, zieken etc. In veel landen waar het vangnet er niet is komen die niet bepaald florissant terecht. Daarnaast vraag ik me af of je leefomgeving er beter van wordt als er meer mensen op straat terechtkomen bijvoorbeeld. Of ga je dan in een rijkenwijkje met een hek eromheen wonen? :)

Mensen stimuleren om zo goed mogelijk voor hun eigen leven te zorgen is daarnaast uiteraard prima, daar is niemand tegen lijkt me :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:24:59 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92547861
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een merkwaardige benadering van het woord natuur.
Ligt eraan. Het is en blijft natuurlijk gewoon natuur, maar natuur dat zichzelf reguleert is weer heel anders dan natuur dat gemaakt wordt.
pi_92547862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus daar ik aan anticonceptie doe ben ik ook geen natuur?
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:25:25 #141
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_92547876
FTD verliest zaak tegen BREIN

Aaargh! Ik haat Brein. :(
pi_92547892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

de vvd wil het liefst zo weinig mogelijk van die bak met geld uitgeven aan minder bedeelden, want dan houden ze de elite niet meer te vriend en dan stelt de vvd niet zoveel meer voor. ~:)
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:25:58 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92547897
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
Niet iedereen kan helaas voor zichzelf zorgen - jongeren, ouderen, gehandicapten, zieken etc. In veel landen waar het vangnet er niet is komen die niet bepaald florissant terecht. Daarnaast vraag ik me af of je leefomgeving er beter van wordt als er meer mensen op straat terechtkomen bijvoorbeeld. Of ga je dan in een rijkenwijkje met een hek eromheen wonen? :)

Mensen stimuleren om zo goed mogelijk voor hun eigen leven te zorgen is daarnaast uiteraard prima, daar is niemand tegen lijkt me :)
maar is dat vangnet er dan voor de echt armen en zwakkeren of voor de iets slimmere luilak?
Get woke, go broke!
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:26:13 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92547911
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dus daar ik aan anticonceptie doe ben ik ook geen natuur?
Zie mijn beredenatie naar Krea.

Maar anticonceptie is niks natuurlijks idd :7 En daarmee wil ik dus niet zeggen dat het verkeerd is.
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:26:41 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92547922
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef dawg het volgende:

[..]

de vvd wil het liefst zo weinig mogelijk van die bak met geld uitgeven aan minder bedeelden, want dan houden ze de elite niet meer te vriend en dan stelt de vvd niet zoveel meer voor. ~:)
Gelul, het geld is er voor de mensen die het ECHT nodig hebben, als je kan werken, ga je maar werken.
Get woke, go broke!
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:27:12 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92547937
quote:

[..]

Wat een kul :')
pi_92547938
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar is dat vangnet er dan voor de echt armen en zwakkeren of voor de iets slimmere luilak?
er wordt altijd makkelijk geoordeeld idd. maar voor elke 'slimme luilak' staan 50 mensen tegenover die het wel nodig hebben. het is net als met marokkanen, niet elke marokaan is slecht. ~:)
pi_92547946
quote:
Over populistisch gesproken...
pi_92547956
quote:

[..]

They took urrrr jubs! :(
pi_92547968
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is ook naïef in mijn ogen. Want in the end zal het gros van de mensen niet stemmen wat beter is voor de hele maatschappij, als jij iets stemt wat goed is voor een ander kan je jezelf in de vingers snijden.

En daarbij, met voor jezelf zorgen is weinig mis.
Ik ben niet naief, want ik ben me bewust van dit soort zaken. Ik vind alleen dat de wereld alleen maar verder een nare kant op gaat als er meer mensen alleen aan zichzelf denken. En mijn eigen ideeen en gevoel zijn daarin de dingen waarover ik het meeste invloed heb.

Daarnaast zorg ik ook prima voor mezelf, ik raak heus niet aan lagerw al omdat een sociaal zwakkere iets meer krijgt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')