Zie twitter link in de OPquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:05 schreef DeZoektocht het volgende:
Zo even een twitter accountje aangemaakt, wie moet ik volgen om op de hoogte te blijven?
Hmm, lijkt me niet nuttig... Geeft status aan hun waanidee dat ze de "ware boodschap" verkondigen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We vergeven de Telegraaf nadat ze door Fok! aan het kruis genageld zijn.
Hij begreep niet wat er aan de hand was, nee dat was wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En een jankende Tamer Hosny.
Wat is het eerste woord in de OP?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik zie trouwens geen twitterlink in de OP
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef -jos- het volgende:
Nieuwe fotos, staan al in de OP
http://totallycoolpix.com/2011/02/the-egypt-protests-part-04/
Onder livestreams, daar had ik niet gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat is het eerste woord in de OP?
Ik ben ff naar college.
edit; van een andere twitter (beiden betrouwbaar)quote:Looks like state security are back in cairo streets, & back to their filthy tricks. Plz be careful #Jan25
8 minutes ago
quote:Reports relating to police & state security being reposted across the streets of Cairo are v worrying. These bodies need a cleanse #Jan25
joehoe, is er nog iemand, of zit ik hier alleen???quote:Al Arabiya: Protesters in El Kharga (see earlier tweet) torch seven ruling NDP party & Interior Ministry buildings
Dat klinkt niet best, ik vroeg me al af wanneer de gewone politie weer aan het werk zou gaan.. Die staan niet achter een democratie, en zullen toch hun centjes wel weer eens willen krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
edit; van een andere twitter (beiden betrouwbaar)
[..]
K ben er nog wel maar niks te meldenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef danilel het volgende:
[..]
joehoe, is er nog iemand, of zit ik hier alleen???
Da's niet goed. Hopen dat ze verder geweld zo veel mogelijk kunnen beperkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef danilel het volgende:
[..]
met loonsverhogingquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, ik vroeg me al af wanneer de gewone politie weer aan het werk zou gaan.. Die staan niet achter een democratie, en zullen toch hun centjes wel weer eens willen krijgen.
Mwa, ze zetten gebouwen van de regerende partij in brand, niets mis mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's niet goed. Hopen dat ze verder geweld zo veel mogelijk kunnen beperken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat ligt aan het regime.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's niet goed. Hopen dat ze verder geweld zo veel mogelijk kunnen beperken
Zou me geenzins verbazen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar owee als die belofte een wassen neus blijkt te zijn...
Denk je nou echt dat Mubarak zo dom is?quote:
Of zo wanhopig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Mubarak zo dom is?
Ware het niet dat die 15% vaak nog steeds niet afdoende is om te voorzien in het dagelijks onderhoudquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Denk je nou echt dat Mubarak zo dom is?
De 15% loonsverhoging was een meesterzet om de politie en andere ambtenaren nog beter aan zich te binden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |