hahah jah ik bedoel hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die foto? Die was niet van mij hoor.
oke .. ( ja ik kom af en toe spieken , ben ff druk hier, had nog niet gezien 'quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wanneer je naar alle foto's kijkt van dat yfrog account zie je ook een foto van de protestborden met de tekst : 'parlementsgebouw gesloten tot het regime valt'. Dan lijkt het zo te zijn dat het health gebouw in het parlementsgebouw zit.
quote:This is where our government takes our dollars, gives it to dictator allies, and then asks them to turn around, give that money (minus the personal share for personal wealth) to our military industrial complex corporations. Then, we have those CEOs with $$$$$$$ salaries, and $$$$$$$ to the lobbyists and $$$$$$ to our elected representatives, who then in turn, sanction giving more money, aid, tax payers dollars, to these dictators; and the cycle repeats, repeats, repeatswell, its been repeating nonstop for more than half a century.
quote:Please sign: Open Letter to C Amanpour + ABC News. Stop legitimizing dictators http://bit.ly/hPGPdK #jan25 #egypt
12 minutes ago
Roel is er tenminste nog welquote:RGjournalist Roel Geeraedts
Grmpf, verhaal in duigen gevallen. Nog geen 4 shots gedraaid of druktemaker vernachelde interview #egypte 1/3
3 minutes ago
Tsja van de vrienden van moebi moet je het hebbenquote:[img]
mar3e Mohammed Maree
I,m informed now from a private sources that one of the Army solider in mahalla have been injured by a live bullet from one of the NDP thug
lol!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Drifter__ het volgende:
Tamer Hosny aangevallen op Tahrir
boehoe
Mensen zijn boos dat zijn feest, de 29de doorging:
[ afbeelding ]
Meer stakers in het hele land, meer mensen keren zich tegen het regime o.a. pers, werknemers v.h healthgebouw wouden zich aansluiten bij de anti's, konden echter niet voorbij het toegangshek komen, werknemers van een ander gebouw is gevraagd thuis te blijven, meedere doden en gewonden gevallen bij protesten in new valley (en andere plekken?). Zoiets geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug van werknog wat gebeurd vandaag?
En een jankende Tamer Hosny.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Meer stakers in het hele land, meer mensen keren zich tegen het regime o.a. pers, werknemers v.h healthgebouw wouden zich aansluiten bij de anti's, konden echter niet voorbij het toegangshek komen, werknemers van een ander gebouw is gevraagd thuis te blijven, meedere doden en gewonden gevallen bij protesten in new valley (en andere plekken?). Zoiets geloof ik.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef yavanna het volgende:
Meer stakers in het hele land, meer mensen keren zich tegen het regime o.a. pers, werknemers v.h healthgebouw wouden zich aansluiten bij de anti's, konden echter niet voorbij het toegangshek komen, werknemers van een ander gebouw is gevraagd thuis te blijven, meedere doden en gewonden gevallen bij protesten in new valley (en andere plekken?). Zoiets geloof ik.
quote:Look, the people you are after are the people you depend on. We cook your meals, we haul your trash, we connect your calls, we drive your ambulances. We guard you while you sleep. Do not... fuck with us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |