Maar er zitten niet alleen ontevreden werknemers binnen maar ook hoge bonzen en beveiliging. Die houden het hek dicht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
en ookal gaat dat hek niet open , er zijn dan toch al mensen binnen
( deze bedoelde ik ; norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij )
Bedankt voor die samenvattingquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef yavanna het volgende:
Ca 1 miljoen egyptische soldaten
Hoge egyptische legertop pro regime
Vanaf ca 3e rank , pro protesters
Maakt het lastig in te schatten wat het leger gaat doen.
Leger heeft in handen hoe deze revolutie afloopt.
''Revolutie zal niet snel gaan, maar stap voor stap''.
''Ik denk dat ze het wel lang vol kunnen houden, want veel mensen leven sowieso al onder erbamelijke omstandigheden, zeker 3 a 4 miljoen mensen in Cairo alleen''.
''Regime wil tijd te rekken''. ''Denk dat er een overgangs regering komt''.
''Israel wil graag Suleiman a.d macht hebben, liever nog dan Mubarak gezien Suleimans staat van dienst met o.a. Israel en Amerika.''
Opmerking interviewer : Sommige zeggen dat amerika bang is om in te grijpen en dat hun eigen geleverde wapens vervolgens tegen ze gebruikt zal worden''
''15% loonsverhoging? Laat ze die 70 miljard teruggeven aan de bevolking''
Aldus former libanese MP, Ismail Sukkariya, op Press.tv
oh , das indd. lastig dan .. balen ..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar er zitten niet alleen ontevreden werknemers binnen maar ook hoge bonzen en beveiliging. Die houden het hek dicht.
ja thnx voor die info!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef yavanna het volgende:
Ca 1 miljoen egyptische soldaten
Hoge egyptische legertop pro regime
Vanaf ca 3e rank , pro protesters
Maakt het lastig in te schatten wat het leger gaat doen.
Leger heeft in handen hoe deze revolutie afloopt.
''Revolutie zal niet snel gaan, maar stap voor stap''.
''Ik denk dat ze het wel lang vol kunnen houden, want veel mensen leven sowieso al onder erbamelijke omstandigheden, zeker 3 a 4 miljoen mensen in Cairo alleen''.
''Regime wil tijd te rekken''. ''Denk dat er een overgangs regering komt''.
''Israel wil graag Suleiman a.d macht hebben, liever nog dan Mubarak gezien Suleimans staat van dienst met o.a. Israel en Amerika.''
Opmerking interviewer : Sommige zeggen dat amerika bang is om in te grijpen en dat hun eigen geleverde wapens vervolgens tegen ze gebruikt zal worden''
''15% loonsverhoging? Laat ze die 70 miljard teruggeven aan de bevolking''
Aldus former libanese MP, Ismail Sukkariya, op Press.tv
Ik weet niet of het health gebouw en parlements gebouw bij elkaar staan en hoe dat verder zit met die mensen daar. Zou wel prachtig zijn wanneer de meederheid van werkenemers daar zich achter de protesters zouden scharen. Nog mooier, een coup van binnen uit het tv gebouw.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik vroeg me indd. af over de mensen die nu achter het hek staan ;zijn die blijven slapen ? omdat ze niet weg konden vanwege de demonstanten die ervoor lagen / sliepen .. of gaat dit over een ander gebouw? .. er was namelijk een tweet met foto , waar je kon zien dat er indd. werknemers achter het hek ook stonden (die wouden zich aansluiten bij de demonstranten maar het hek werd niet opengedaan - papierversnipperaar poste die - ) maar ik zat net te denken , je zou kunnen zeggen als de mensen die daar binnen waren zich bij de demonstranten willen voegen , dat het parlements gebouw eigenlijk "overgenomen is "..... ( ja toch bezetten is nu dan toch wel erg makkelijk , zodra de mensen binnen het met de demonstranten eens zijn en zelfs mee willen doen ..)
en ookal gaat dat hek niet open , er zijn dan toch al mensen binnen
( deze bedoelde ik ; norashalaby Nora Shalaby
Ministry of health employees trying to join but they won't open the gates for them #Jan25 http://yfrog.com/h0y7ecij )
ja , ik had het ook gehoopt , maar papierversnipperaar reageerde net , er zitten ook nog hoge bazen binnen en beveiliging ,dus word wat lastiger ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het health gebouw en parlements gebouw bij elkaar staan en hoe dat verder zit met die mensen daar. Zou wel prachtig zijn wanneer de meederheid van werkenemers daar zich achter de protesters zouden scharen. Nog mooier, een coup van binnen uit het tv gebouw.
Dank voor de foto en tweet though, die had ik nog niet gezien.
Die foto? Die was niet van mij hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , ik had het ook gehoopt , maar papierversnipperaar reageerde net , er zitten ook nog hoge bazen binnen en beveiliging ,dus word wat lastiger ...
was anders mooi geweest man !
p.s de eer gaat naar papier....
die had em gepost !![]()
Ik vond de opmerking mbt amerika's wapens een goede. Naast dat de Amerikaanse bevolking niet op een 2e Irak zit te wachten, zitten ze helemaal niet (weer) te wachten op eigen troepen die worden aangevallen met amerikaanse wapens qua publieke opinie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja thnx voor die info!
Wanneer je naar alle foto's kijkt van dat yfrog account zie je ook een foto van de protestborden met de tekst : 'parlementsgebouw gesloten tot het regime valt'. Dan lijkt het zo te zijn dat het health gebouw in het parlementsgebouw zit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , ik had het ook gehoopt , maar papierversnipperaar reageerde net , er zitten ook nog hoge bazen binnen en beveiliging ,dus word wat lastiger ...
was anders mooi geweest man !
p.s de eer gaat naar papier....
die had em gepost !![]()
Gewoon -jos- zonder toevoegingen is oke toch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1604634/2/25#92541730
Foto was van jos ongeduld.
Dat hadden ze moeten bedenken voor dat ze die wapens verkochten, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking mbt amerika's wapens een goede. Naast dat de Amerikaanse bevolking niet op een 2e Irak zit te wachten, zitten ze helemaal niet (weer) te wachten op eigen troepen die worden aangevallen met amerikaanse wapens qua publieke opinie.
mmmmmmnjjjaaa nou ok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Gewoon -jos- zonder toevoegingen is oke toch.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mmmmmmnjjjaaa nou ok.
Genoeg mannen maar die bedoel je zeker niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef marcodej het volgende:
Heeft er iemand al een lelijke Al Jazeera-reporter gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |