Jup en dat zijn ze ook allemaal. Lang leve de generalisatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef speknek het volgende:
Wat mij betreft zijn advocaten rijke lui die hebben lopen graaien.
Nee, maar als je toch ergens geld vandaan wilt halenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:38 schreef Codiac het volgende:
[..]
Al ben ik het met je eens dat dit geen kans geeft op een eerlijk proces voor armere mensen klopt er iets niet in je redenatie. Dit gaat namelijk over pro deo advocaten. De rijke graaiers waar je het over hebt, hebben geen recht op pro deo omdat ze te veel verdienen.
Volgens mij ben je niet verplicht, je mag volgens mij ook je zelf verdedigen. Dacht ik, maar weet dat dus niet zeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef speknek het volgende:
Even iets anders, als er een strafzaak tegen je loopt ben je toch verplicht een advocaat te nemen? Of zit het hem erin dat dat alleen in de rechtzaal hoeft en hierdoor mensen een advocaat mis zouden lopen bij het verhoor?
Dat geldt natuurlijk net zo goed als het verhogen van de belasting op rijke lui. Daarnaast, advocaten (of in ieder geval partners) zijn rijke lui.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:40 schreef Codiac het volgende:
Jup en dat zijn ze ook allemaal. Lang leve de generalisatie.
Je hebt gelijk, ik las dat het alleen niet hoefde voor het kantongerecht, maar dus ook niet bij een strafzaak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Codiac het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet verplicht, je mag volgens mij ook je zelf verdedigen. Dacht ik, maar weet dat dus niet zeker.
meneer Moszkowicz doet ook pro deo zaken. Niet veel, maar wel een paar. Maar ook topadvocaten als Anker en Anker doen veel pro deo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef speknek het volgende:
Wat vinden de egalitisten ervan dat sommigen wel Moszkowicz kunnen betalen en anderen niet?
Vind ik niet ergquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef speknek het volgende:
Wat vinden de egalitisten ervan dat sommigen wel Moszkowicz kunnen betalen en anderen niet?
Advocaten vinden 82,50 per uur te laagquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Is de vergoeding te laag, of zijn de advocaten te duur?
sturen ze hun opleidingslaafquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:15 schreef Codiac het volgende:
[..]
Advocaten vinden 82,50 per uur te laag
Klinkt op zich goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef Zemi77 het volgende:
Nou dan middelen we het naar 112,50 en verplichten we de advocaten een x aantal pro-deo verzoeken per jaar aan te nemen.
Klaar slotje opgelost
Mensen verplichten te werken voor een vastgesteld bedrag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef Zemi77 het volgende:
Nou dan middelen we het naar 112,50 en verplichten we de advocaten een x aantal pro-deo verzoeken per jaar aan te nemen.
Klaar slotje opgelost
Melkert, ID, verplicht vrijwilligerswerk voor Bijstandsmensen, taakstraf... dat hebben we al en hebben we al gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen verplichten te werken voor een vastgesteld bedrag.
Ah de libertarische trol is er ook weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tahrir, de eerste leiderloze, overheidsloze samenleving.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies, Advokaten zijn toch paupers. Hbo is perfect.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
Gewoon rechten een MBO opleiding maken. Wordt het aanbod aan advocaten groter & hun kosten lager. Iedereen blij & het past perfect in de kabinetsplannen voor het onderwijs.
We zien ook alleen maar Brammetje, Anker en Anker, Spong e.d.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef JoaC het volgende:
Mensen die denken dat advocaten rijke lui zijn
Nou ja als je niet voor 82,50 per uur wilt werken....quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef JoaC het volgende:
Mensen die denken dat advocaten rijke lui zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |