Geyl hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Wederzijds liggen hijgen op een RickRoll?
Goed van mij hequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben we dat weer gehad voor vandaag. Verzoekjesautomaat staat 3 minuten aan
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Wakker worden met een rickroll
HELDquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geyl hoor
[..]
Goed van mij he
[..]
En toch hou je nog van mequote:
JUISTquote:
Lekker kort ookquote:
Die is op schoolquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
Die was er vanochtend nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Waar is DV eigenlijk al een paar dagen niet gezien
quote:
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.quote:
Ik durf hem niet te scannenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was er vanochtend nog![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Oh ok. Logisch wel danquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ooit gedraaid op de begrafenis van een neefje van 14 die leukemie had. Sindsdien kan ik um niet horen.
Hoezo nietquote:
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?quote:
Onderzoek naar...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Kan met webcam ook, of andere smartphones.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Graseter het volgende:
Patje ik krijg net smsje van DV.
"Floris heeft met onze mentor gepraat dat iemand hem heeft gebeld. Ze gaan onderzoek doen"
_!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding die je moet scannen met je Blackberry?
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan met webcam ook, of andere smartphones.
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben jullie haar mentor gebeld met ONZ radio
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
quote:
Je kunt het voelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:23 schreef ToT het volgende:
Ik ben ernstig als kanker als ik zeg dat ritme een danser is!
whahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we hadden iemand gebeld uit haar klas en toen deed Floxcie zich voor als een of andere turk die zijn PSP wou ombouwen. Gesprek duurde 40 minuten.
Ja dat kost 10 euro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ging nergens over, kostte 10 euro volgens dat ventje, maar floxcie heeft zoeen turks accent en toen wilde hij het ook wel gratis doen
nerdquote:
Roburtt is een kloon van Dragems?quote:
Ja daarna ben ik gegaan, ging best verquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold
Geen idee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
whahahahahamoeten ze vaker doen zulke dingen
als DV maar geen problemen krijgt
bwhehe, altijd leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Dat is toch niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze is er zeker van dat ze geen problemen krijgt.![]()
We hebben iets van 4 problemen thuis veroorzaakt en 3 op school ofzo.
Leedvermaakquote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roburtt is een kloon van Dragems?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dat kost 10 euro.
Ahh kan je niet gratis doen mattie?
Oh eh nee.
Ah komop man
Ja het koste veel werk
Ja ik ben mattie van die gast
Ok gratis is goed.
Dat ene kereltje die zijn leraren uitschold