Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Linkjequote:
Sorry, geen PM ontvangen (nog). Anders had ik het wel gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik had gentle GéPM't omdat Ik het niet kan op m'n mobiel,'maar lijkbaar werkt PM niet hier.
Hier op mobiel welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik had gentle GéPM't omdat Ik het niet kan op m'n mobiel,'maar lijkbaar werkt PM niet hier.
quote:
Sorryquote:
Dat vind ik dan heel knapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat dat vrouw tot vrouw op jou zo overkomt dat kan ik begrijpenMaar ik zag het toch wat anders
![]()
Maar no durft ze helemaal niet meer terug te komen natuurlijk
Afbeelding ter indicatie nodig?quote:
Liever een videoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afbeelding ter indicatie nodig?
Ik heb geen PM gehad dus ik kan ook nergens op reagerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, hier een nieuw topic.
En ergens vind ik dat we of iemand toch moet reageren op whisk.
Ik meen eigenlijk dat ik al ruimschoots duidelijk gemaakt heb wat de bedoeling is, in deeltje 2767 was dat. Ik geloof gewoon niet dat ze weggegaan is omdat het hier niet genoeg over haar ging. Dat is echt onzin. Als dat het WEL echt blijkt te zijn ben ik er dan dus logischerwijs ook helemaal klaar mee, trouwens
Het was wel een beetje over de lijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat vind ik dan heel knapIk zag een aanstellerites bui
Hoe kut je je ook voelt, dit sloeg nergens op
En dat staat los van mijn geslacht. Als het een kerel was geweest die zich zo had gedragen had ik dat ook gevonden
![]()
dus datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad dus ik kan ook nergens op reageren![]()
Welterusten Toekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat
en nu echt tabee toedels en tot morgen
Goed zo. Ga jij maar met Koen een weekendje naar Corrour regelen danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad dus ik kan ook nergens op reageren![]()
Nee ze is uit woede en frustratie weggegaan, besefte zich later dat we gelijk hadden en schaamt zich kapot en komt daarom niet terug. En ik voel me niet geroepen na mijn tips (ga slapen, kom morgen terug) om nog een reactie te sturen, ik ben er namelijk al klaar meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik meen eigenlijk dat ik al ruimschoots duidelijk gemaakt heb wat de bedoeling is, in deeltje 2767 was dat. Ik geloof gewoon niet dat ze weggegaan is omdat het hier niet genoeg over haar ging. Dat is echt onzin. Als dat het WEL echt blijkt te zijn ben ik er dan dus logischerwijs ook helemaal klaar mee, trouwens
Moet zeggen dat me zoiets wel leuk lijkt eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Ga jij maar met Koen een weekendje naar Corrour regelen dan
Ik heb op de PM gereageerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, mannen posten 20 duuzend keer zielige clips enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was wel een beetje over de lijn ja![]()
Enneh, kerels doen zoiets niet
Da's goed. Ga ik ook nog wel doen denk ik. Overmorgen of zo.quote:
je keek toch niet serieus?quote:
Basketcase?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mannen posten 20 duuzend keer zielige clips enzo![]()
![]()
Klopt, ik denk dat als een man zoiets wel doet, dat er dan HOMO of BASKETCASE op z'n voorhoofd staat in neonletters![]()
Heel kort, gewoon dat ik haar begreep en excuses aanvaard (dat meen ik volgens mij ook wel een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's goed. Ga ik ook nog wel doen denk ik. Overmorgen of zo.
Mooi. Regel maar. Augustusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat me zoiets wel leuk lijkt eigenlijk![]()
Ja ehm, gestoord zeg maar, rijp voor de psychiatrische instellingquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:01 schreef Toekito het volgende:
MZje blijft me soms verbazen.
En ja het is al woensdag
Maar nu echt echt echt naar bed
Jaaahquote:
Ik zou niet zo goed weten hoe dat te regelenquote:
Als iemand dat goed kan dan is het Fles welquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten hoe dat te regelen
Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaah![]()
![]()
Tré in die rolstoel blijft leuk
mmmm moest ik eigenlijk ook doen denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
ik had Whisk ook al een PM gestuurd eerder, ik had er van haar geen gehad overigens, wellicht omdat ik er niet was op het moment surpreme
Nou, dat lijkt het mij verstandig dat Flash de leiding op zich neemtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand dat goed kan dan is het Fles wel![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat deze ook in je fobo onder naamtopiques, TFM?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff overal kramp, ik trek me even terug in een stil hoekje
Oww, dat doe ik altijd als ik een aanval van werklust voel opkomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Falerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten hoe dat te regelen
Morgen deze tijd staat het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als iemand dat goed kan dan is het Fles wel![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, dat doe ik altijd als ik een aanval van werklust voel opkomen
Misschien is ie er wel heeeeel trots opquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, dat doe ik altijd als ik een aanval van werklust voel opkomen
Doe Whisk de groeten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww niets ernstigs hoor, alleen verschrikkelijk kramp in mijn spieren
quote:
9005 (gemiddeld 34 per dag)quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
Klinkt ook niet verkeerd enzo...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
Ga kotsen jij ongestelde puberquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
quote:
Fijn voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
He doe eens lief!quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervanquote:
Zo kwam het wel overquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie doen alsof ik whisk in de zeik loop te nemen. Dat is dus niet zo.
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervan
Ja, ik vind eigenlijk dat ik al teveel van mezelf heb prijs gegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch prima![]()
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenquote:
Nijnie heeft karakterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
Meisjes plagen zoentjes vragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kanMaar dat was dus niet zo
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
Ik vind je lief hoor Nijniequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedEn waarom zou ik ongesteld moeten zijn als ik moet kotsen?
Omdat mannen denken dat je alleen dan ziek kunt zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedEn waarom zou ik ongesteld moeten zijn als ik moet kotsen?
Was maar een stom nietszeggend mismaakt grapje manquote:
Je hebt gelijk, dat was niet zo netjes van me. Het spijt me.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan je op meerdere manieren Opvatten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Dat mag je vinden, mij interesseert het weinig aangezien ze zichzelf imho compleet belachelijk heeft gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Als ik HEEL eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel ongepast hoe uitgebreid hier over iemand wordt gesproken die er niet is. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Lieve mensen op Fok? Wat is hier gebeurd?quote:
daarom maar ophoudenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Als ik HEEL eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel ongepast hoe uitgebreid hier over iemand wordt gesproken die er niet is. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was niet zo netjes van me. Het spijt me.
Niemand is volmaakt. Ik vind dat er soms ook wel hard wordt gereageerd op 'verkeerde' reacties hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, mij interesseert het weinig aangezien ze zichzelf imho compleet belachelijk heeft gemaakt
Niet omdat we dat nou zo graag doen, maar doodzwijgen is ook weer zo wat. Maar goed, jij hebt die PB niet gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Maar ik ben ook ooit ziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat mannen denken dat je alleen dan ziek kunt zijn?
Nou dat vind ik reuze meevallenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand is volmaakt. Ik vind dat er soms ook wel hard wordt gereageerd op 'verkeerde' reacties hier
Nee, maar wel andere PB's die eenzelfde strekking zullen hebben. Het doet er ook niet toe en mijn opmerking was meer algemeen bedoeld en niet specifiek gericht op Whiskeyquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet omdat we dat nou zo graag doen, maar doodzwijgen is ook weer zo wat. Maar goed, jij hebt die PB niet gehad
Alvast welterusten jongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog even m'n tekening afmaken, en dan slapen
Ja ik moest even wennen aan jouw standaard PI Stuartquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand is volmaakt. Ik vind dat er soms ook wel hard wordt gereageerd op 'verkeerde' reacties hier
[img] dat ene knuffelplaatje wat jij hier regelmatig post [/img]quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was niet zo netjes van me. Het spijt me.
Ik dus niet en ik ga er verder ook maar niet op in noch zal ik namen noemen van mensen waarvan ik vind dat ze openlijk nogal bot kunnnen zijn. Of dat overigens terecht is of niet laat ik daarbij in het middenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou dat vind ik reuze meevallen
Jongen, dat bedoel ik helemaal niet johquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moest even wennen aan jouw standaard PI Stuart
Tof issie hequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ [url= dat ene knuffelplaatje wat jij hier regelmatig post ]afbeelding[/url] ]
gebruik ik ook vaak op msnquote:
wij hadden hier laatst ook een korte tijd mot, en dat ging ook over Whisk nou je het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus niet en ik ga er verder ook maar niet op in noch zal ik namen noemen van mensen waarvan ik vind dat ze openlijk nogal bot kunnnen zijn. Of dat overigens terecht is of niet laat ik daarbij in het midden
Zeg dan gewoon nietsquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dus niet en ik ga er verder ook maar niet op in noch zal ik namen noemen van mensen waarvan ik vind dat ze openlijk nogal bot kunnnen zijn. Of dat overigens terecht is of niet laat ik daarbij in het midden
Welterusten en ik kijk uit naar de plannen voor the middle of nowherequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee vriendjes en vriendinnetjes? Ik ga pitten
Truste Flesquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik blijf ook nog maar een minuut of 5quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Én zo dom om geen puntenslijper mee te nemen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Bahbah, heb je het portret bijna af, breekt de punt van je potlood
Lekker slapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Én zo dom om geen puntenslijper mee te nemen...
Slaap zequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Wat wil je nou eigenlijk horen? Dat ik vind dat jij een van de mensen bent die nogal bot en hard kan reageren op anderen? Dat als mensen een fout maken het maar hebben verspeeld? Hou toch op, jij vind toch dat het niet zo is, dat schrijf je immers net zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nietsOf wees mans genoeg en benoem het gewoon. Want blijkbaar zit het je dwars anders was je er niet over begonnen
Trusten Koenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
het sterft een beetje uit, ik ga ook maar schlapen
Wat ik wil horen is wat jij vindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk horen? Dat ik vind dat jij een van de mensen bent die nogal bot en hard kan reageren op mensen? Dat als mensen een fout maken het maar hebben verspeeld? Hou toch op, jij vind toch dat het niet zo is, dat schrijf je immers net zelf.
Als je het zo hebben wilt prima hoor. Dan noem ik jou naam en niet die van anderen omdat jij er specifiek om vraagt. Ik vind dat jij hier best overheersend kunt zijn en keihard met je mening over en naar anderen toe. So be it dat Whiskey misschien een kutdag of kutdagen heeft gehad. Alsof zij geen mens is die vergeven kan worden. Ik vind de hele ophef hierover gewoon ongepast, klaar!
Koenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
het sterft een beetje uit, ik ga ook maar schlapen
Kijk je in de spieghelquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan wel mijn eigen profiel zien
second thatquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ik wil horen is wat jij vindtEn geloof me, wat jij van mij vindt vind ik niet echt interessant. Je was er niet eens bij, anders lees je ff terug, dan kun je zien dat ik echt niet zomaar oordeel of haar geen kans heb gegeven : Maar zie jij wat jij wilt zien, weet ik wel hoe ik echt ben
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
En toch vond ik het een kutreactieJa, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Aaaah een monstertrolmormelquote:
Zie spoilerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik kon
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gedane zaken nemen geen keer. Ik heb er aan gedaan wat ik kon
Ik ben zelf ook niet vrij van klachten, maar het gedrag wat zij vertoonde sloeg werkelijk allesquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik wel vind, Marijke, is dat Whisk door d'r psychische problemen best wat extra credit mag hebben.
Ik zit hier dicht op iemand met nogal wat psychische issues, en die vergeef ik daardoor ook meer dan ik een vrouw zonder problemen zou vergeven.
Immers, vergeet niet dat er ook nogal eens een boute uitspraak van Bos is, die wanneer een ander het zou roepen keihard onderuit gehaald zou worden.
Dat is mijn mening, allemaal even goede vrienden
Nu slapen
als mijn vrouw doordraait slaat d'r gedrag ook alles en is ze een ander persoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet vrij van klachten, maar het gedrag wat zij vertoonde sloeg werkelijk allesMaar zoals ik al zei, vind je wat je wilt, ik weet hoe ik werkelijk ben
Lekker slapen
Tsja, je vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor. Naar mij toe ben je immers ook niet altijd even vriendelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ik wil horen is wat jij vindtEn geloof me, wat jij van mij vindt vind ik niet echt interessant. Want niet alles draait om mij, maar dat is iets wat je vast niet beseft
Je was er niet eens bij, anders lees je ff terug, dan kun je zien dat ik echt niet zomaar oordeel of haar geen kans heb gegeven : Maar zie jij wat jij wilt zien, weet ik wel hoe ik echt ben
Hoe dan ik, ik ben er klaar mee en daarmee klaar!
gelukkig! Beterschap en slaap zachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is het al minderik nu ook dus slapen gaan doen
verwar een eigen mening niet met onminquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een onmin hier, zo op de late avond
Maar lieve schat, dat is je vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mijn vrouw doordraait slaat d'r gedrag ook alles en is ze een ander persoon
En toch vergeef ik d'r steeds weer![]()
Truste Rockyquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is het al minderik nu ook dus slapen gaan doen
Amen.quote:Opwoensdag 9 februari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende: vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor immers ook niet altijd even vriendelijk! Ik zeg nergens dat ik zeg is mij een raadsel maar je hebt gelijk want ook ik laat het hierbij
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Je Sais, maar het oogt een beetje Vijandig tegen elkaar, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verwar een eigen mening niet met onmin
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mijzelf ten rusten, broeders en zusters,
Slaap zacht lieve kijkbuiskindertjes![]()
En ik geef jou mijn mening. ik vroeg enkel wat je dwars zat en betrok dat alles behalve op mezelf. Want ik ben heus wel eens niet vriendelijk, maar dat is met name naar de mensen die het er voor mij zelf naar maken. Ik hoef geen allemansvriend te zijn voor de lieve vrede. Ik houd van confrontatie. Jouw reactie kwam als een erg kinderachtige reactie over, omdat je blijkbaar meteen aannam dat ik me aangesproken voelde. Bij deze, ik voelde me niet aangesproken en wilde oprecht je mening weten. Is toch grappig hoe jij dat dan interpreteertquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, je vraagt om mijn mening en of dat wel of niet iets met je doet is totaal irrelevant wat mij betreft. Ik geef je slechts dategene waar je om vraagt (mijn mening dus) en het gaat mij niet alleen om haar hoor. Naar mij toe ben je immers ook niet altijd even vriendelijk!
Ik zeg nergens dat ik zeg dat jij naar iedereen toe zo bent maar lees en interpreteer een bericht zoals het jou het beste uitkomt zou ik zeggen. Het is mij om het even
Ik kom hier niet om anderen dwars te zitten of te beledigen. Ik geef je slechts aan dat ik vind dat jij SOMS wel iets vriendelijker zou kunnen zijn. En prima dat jij mijn mening verder niet belangrijk vind. Dat je er dan om vraagt is mij een raadsel maar je hebt gelijk want ook ik laat het hierbij
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
En ik heb het portret af, voor maandag, dus komende dagen nog wat achtergrond, details, schaduwen etc... Toebrengen, oprollen, fluwelen strik eromheen, roos erbij en aan het meisje van m'n dromen overhandigen!quote:
Ik wind er geen doekjes om,maar vijandig is het zeker nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je Sais, maar het oogt een beetje Vijandig tegen elkaar, maar je hebt gelijk.
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mijzelf ten rusten, broeders en zusters,
Slaap zacht lieve kijkbuiskindertjes![]()
maar vergeet niet dat velen het forum beschouwen als het leven hequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, dat is je vrouwDat vind ik persoonlijk beduidend anders... Van vrienden kan ik namelijk ook heel veel hebben. Maar op een internetforum kan het me weinig schelen, er zijn altijd mensen waarmee je het beter kunt vinden dan anderen
Oh god oh god, ik houd van jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rozen zijn rood en iets was er blauw
LIEVquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh god oh god, ik houd van jou?
naar binnen bij jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
LIEVmaar
![]()
meer iets van ....
Ik ben wel verlegen maar vanavond wil ik .......![]()
OMGquote:
Vind je dit ruzie dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Grote mensen zijn vanbinnen net zo oud als jij, zei opa vroeger altijd.
Merk ik soms behoorlijk als ik ze ruzie zie maken,
Amen.
Nou, jou, flauw, touw, pAuw, gauw, Noordzeekabbeljauw,quote:
Bosquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef Bos81 het volgende:
We will rock you the musical
Wat een feest, wat een genieten,
Wat een
TOPDAG
Tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef Bos81 het volgende:
Wat een
TOPDAG
Bosquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef Bos81 het volgende:
Wat een
TOPDAG
Hij is pas 14 hequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je dit ruzie dan?Dit is gewoon een discussie voor mij
Een ruzie is wel een gradatie erger
En geloof me, als het wel ruzie is, naarmate je ouder wordt wordt je er beter in
![]()
Lekker slapen krullebol!
Is dat een rijtje doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, jou, flauw, touw, pAuw, gauw, Noordzeekabbeljauw,
Ja. Lang dagje.quote:
Busreisje geweest ? klinkt heel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Lang dagje.
Blijf niet lang meer op.
Maar eerst naar den Haag SCheveningen geweest. Madurodam gezien, Sea LIfe gezien, even over de pier-boulevard gewandeld. Daarna dus door naar Utrecht, voor de slagroom (WWRY)
Nu dus wel doodop weer in Eindhoven
Tof hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Lang dagje.
Blijf niet lang meer op.
Maar eerst naar den Haag SCheveningen geweest. Madurodam gezien, Sea LIfe gezien, even over de pier-boulevard gewandeld. Daarna dus door naar Utrecht, voor de slagroom (WWRY)
Nu dus wel doodop weer in Eindhoven
Nee gewoon samen met pa. Hij had kaarten gewonnen voor Sea LIfe en kon korting krijgen op WWRY, dus hebben we dat vandaag gecombineerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Busreisje geweest ? klinkt heel leuk
Gevoeligquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
Nog een liedje voor het slapen gaan
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[ code verwijderd ]
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
SlapenIk ga ook
Trusten allemaal
Truste Bosquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
SlapenIk ga ook
Trusten allemaal
truste marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
SlapenIk ga ook
Trusten allemaal
Hoe schuiven jullie die player in de tekstquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[ code verwijderd ]
Jullie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe schuiven jullie die player in de tekst
achquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie?
Dat doe ik met (site)adminrechten.
Truste Friemelquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:05 schreef friemelaar het volgende:
Maar goed, ik ga nog even howstufworks kijken en daarna pitten.
Tot later luitjes![]()
Byequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:05 schreef friemelaar het volgende:
Maar goed, ik ga nog even howstufworks kijken en daarna pitten.
Tot later luitjes![]()
Harde werkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 240 MPG
02. 221 Trevland
03. 177 Marijkezwolle
04. 168 Stuart
05. 138 DaMart
06. 135 Toekito
07. 121 LovelyLady
08. 115 friemelaar
09. 107 wel.o.k
10. 104 OA
11. 104 Dr_Flash
12. 091 TheFamousMan
13. 087 summer2bird
14. 085 goldfinger1963
15. 076 suikertaartje
16. 075 Symphonic
17. 074 RockNijntje
18. 071 Barretje80
19. 063 Koen66
20. 061 Pheno
Reeks-statistieken!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
Ik ga maar eens een tijdje in bed liggen.
![]()
symquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Kun je het allemaal nog een beetje handelen?
zeg dat welquote:
trusten MPGquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
Ik ga maar eens een tijdje in bed liggen.
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
geen dagcijfers vandaag![]()
zal ze dadelijk maar eens zelf gaan maken dan
-edit- wat dus niet gaat lukken want de bot is vastgelopen![]()
iddquote:
tot morgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
als de dagcijfers toch niet beschikbaar zijn ga ik ook maar![]()
laters
Welles!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
-edit- wat dus niet gaat lukken want de bot is vastgelopen![]()
ohagasimodoquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat krabben herken ik. Douchen hielp. En een ijskrabber voor de auto, maar die brak vanochtendDus met het overblijfsel maar verder gegaan, koude handen
Ohayo gozaimasuquote:
Dat heb ik gelukkig weer achter de rug. Score: drie man die echt rakelings voor me van rechts naar links gaan, want ze hebben hun knippertje uit, dus blijkbaar in hun hoofd voorrang. Ik heb geleerd dat wisselen van baan betekent dat je moet opletten tot het vrij is, maar ach, mijn remmen werken nog. Mijn toeter ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh.....![]()
Straks weer autorijden...
Een bemoedigend 'succes' was genoeg geweest hoor Phenoquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig weer achter de rug. Score: drie man die echt rakelings voor me van rechts naar links gaan, want ze hebben hun knippertje uit, dus blijkbaar in hun hoofd voorrang. Ik heb geleerd dat wisselen van baan betekent dat je moet opletten tot het vrij is, maar ach, mijn remmen werken nog. Mijn toeter ook.
Ik ook, dus ben ik maar gaan fietsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest krabben
goedemorgen, gastheerpartner![]()
Ik waarschuw alleen maar. Succes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een bemoedigend 'succes' was genoeg geweest hoor Pheno
Goedemorgen LLquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh.....![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh.....![]()
niks bijzonders gebeurt dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig weer achter de rug. Score: drie man die echt rakelings voor me van rechts naar links gaan, want ze hebben hun knippertje uit, dus blijkbaar in hun hoofd voorrang. Ik heb geleerd dat wisselen van baan betekent dat je moet opletten tot het vrij is, maar ach, mijn remmen werken nog. Mijn toeter ook.
CGMquote:
Hey Wokjequote:
Ik heb hem nog niet gezien op mijn telefoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:06 schreef DaMart het volgende:
Ik begin nog te wennen aan de nieuwe mobiele layout ook.
Hey OAquote:
Eerst kijken, daarna pas je knippertje aan... lastig hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maar. Succes.
You hate me.
104quote:
Ik heb reeds 2 boterhammen met pindakaas (met cashewnoten uiteraard) opquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
GoedemOArgen.
Wil je ontbijt?
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik heb in 3 dagen de normale maandhoeveelheid gepostquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tijd gaat snel als je plezier hebt , dan let je niet zo op je posts
Ik haat je helemaal nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maar. Succes.
You hate me.
Wat voor noten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb reeds 2 boterhammen met pindakaas (met ceshewnoten uiteraard) op
niet stiekem hoor, ik lachte volopquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem moest ik lachen![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)odt-toeschouwer.html
Is niet erg , ze zijn meer dan blij met je hieroquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb in 3 dagen de normale maand hoeveelheid gepost
ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie het negatieve niet. maar goed, wat jij wil. I'm gone.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat je helemaal nietJe doet alleen zo negatief altijd meestal
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Noujaquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het negatieve niet. maar goed, wat jij wil. I'm gone.
Dat zijn speciale noten hier uit de streekquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Gelijk maargepakt, kan er wel een paar gebruiken.
Solquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Gelijk maargepakt, kan er wel een paar gebruiken.
wokquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Sol![]()
is je vrienden graaf al wat voller nu?
Goedemorgen lief taartjequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ze even een werktaartje isquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lieve taartje is een stil taartje sindsdien
Een stil lief werktaartjequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even een werktaartje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |