Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervan
Ja, ik vind eigenlijk dat ik al teveel van mezelf heb prijs gegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch prima![]()
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenquote:
Nijnie heeft karakterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
Meisjes plagen zoentjes vragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kanMaar dat was dus niet zo
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
Ik vind je lief hoor Nijniequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedEn waarom zou ik ongesteld moeten zijn als ik moet kotsen?
Omdat mannen denken dat je alleen dan ziek kunt zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf mijn eerste avond-post hier in bedEn waarom zou ik ongesteld moeten zijn als ik moet kotsen?
Was maar een stom nietszeggend mismaakt grapje manquote:
Je hebt gelijk, dat was niet zo netjes van me. Het spijt me.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan je op meerdere manieren Opvatten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
Dat mag je vinden, mij interesseert het weinig aangezien ze zichzelf imho compleet belachelijk heeft gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Als ik HEEL eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel ongepast hoe uitgebreid hier over iemand wordt gesproken die er niet is. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Lieve mensen op Fok? Wat is hier gebeurd?quote:
daarom maar ophoudenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Als ik HEEL eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel ongepast hoe uitgebreid hier over iemand wordt gesproken die er niet is. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was niet zo netjes van me. Het spijt me.
Niemand is volmaakt. Ik vind dat er soms ook wel hard wordt gereageerd op 'verkeerde' reacties hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, mij interesseert het weinig aangezien ze zichzelf imho compleet belachelijk heeft gemaakt
Niet omdat we dat nou zo graag doen, maar doodzwijgen is ook weer zo wat. Maar goed, jij hebt die PB niet gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Maar ik ben ook ooit ziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat mannen denken dat je alleen dan ziek kunt zijn?
Nou dat vind ik reuze meevallenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand is volmaakt. Ik vind dat er soms ook wel hard wordt gereageerd op 'verkeerde' reacties hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |