9005 (gemiddeld 34 per dag)quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
Klinkt ook niet verkeerd enzo...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
Ga kotsen jij ongestelde puberquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik zit bijna aan m'n 9000 posts toch?Kan dat niet zien op Fok!Mobile
quote:
Fijn voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik had afgelopen weekend wel een leuke 'nachtsessie' met Whisk eigenlijk
He doe eens lief!quote:
Waar slaat dat nou weer opquote:
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervanquote:
Zo kwam het wel overquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie doen alsof ik whisk in de zeik loop te nemen. Dat is dus niet zo.
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel erg oppervlakkig op het forum geloof ik maar ik hou ervan
Ja, ik vind eigenlijk dat ik al teveel van mezelf heb prijs gegevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou fijn toch? Als jij dat het prettigst vindt dan is dat toch prima![]()
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenquote:
Nijnie heeft karakterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je loopt de hele avond al naar de plee op en neer. En steeds maar weer hier komen postenIk was allang van ellende heel diep onder de wol gekropen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |