Hier ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelijk maar even aangeslingerd ter compensatie.
Omdat Koninginnedagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kunnen jullie allemaal op Koninginnedag?
is me niet eens opgevallen.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik zuip nauwelijks op Qday.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat KoninginnedagDom excuus om te zuipen.
Fuck.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Ik doe nooit iets met Koninginnedag. Erger me dood aan al die bezopen figuren.quote:
Van 12 tot 5 is het gezelligquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik doe nooit iets met Koninginnedag. Erger me dood aan al die bezopen figuren.
Koninginnenachtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik doe nooit iets met Koninginnedag. Erger me dood aan al die bezopen figuren.
nope, ik ben dan op de Bemmelse Dweildagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
Iedereen behalve Hole houdt 't Pinkpopweekend vrijMinimeet, anyone?
Als Pinkpop weer es op pinksteren valt kan ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
't Valt op Pinksterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als Pinkpop weer es op pinksteren valt kan ik nietanders zou ik het echt niet weten
oh kutquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
Euw, is dit Corton?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik ben dan op de Bemmelse Dweildag
en Tacker...nee, Corton is niet de beste zanger van Nederland...maar wel cool om te horen..
en koninginnedag lijkt me idd niet heel handig om af te spreken ivm drukte in het hele land. mij persoonlijk boeit het niet.
Daar heb je een punt, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik ben dan op de Bemmelse Dweildag
en Tacker...nee, Corton is niet de beste zanger van Nederland...maar wel cool om te horen..
en koninginnedag lijkt me idd niet heel handig om af te spreken ivm drukte in het hele land. mij persoonlijk boeit het niet.
ehm..het was Tacker, de band van corton...maar of hij ook zong...stem leek er wel op.quote:
ja, dat was Corton, kennie missenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..het was Tacker, de band van corton...maar of hij ook zong...stem leek er wel op.
Trusten!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting bed, moet er over 7uur weer uit.
![]()
slaap zacht en handjes boven de dekens!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Trustequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
![]()
ik ga er even mee aan de slagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
Hole, kun jij niet iets leuks doen met de link + de statuscheck in die banner?
vrouwen en techniek....quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
Fuck.... Heb bij die kalender net verkeerd om gedaan! Weekenden die ik wel kan staan nu als niet geregistreerd en ik krijg het niet teruggedraaid
Even klikken op 'Een bijdrage bewerken', dan dat dingetje voor je eigen naam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
Fuck.... Heb bij die kalender net verkeerd om gedaan! Weekenden die ik wel kan staan nu als niet geregistreerd en ik krijg het niet teruggedraaid
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als die 2 op de meet komen kom ik ook
Ssssttt... Smsen ging bijna goed vandaag!quote:
Thanks, ga het aanpassen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even klikken op 'Een bijdrage bewerken', dan dat dingetje voor je eigen naam.
2009quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef CindieY het volgende:
Topickill!![]()
Gaslight Anthem! Lowlands2010? Lette even niet op.
Birds! Psycho!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, ben bezig met vogels vermoorden
Ach, ik was druk met het oogsten van druiven...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, ben bezig met vogels vermoorden
quote:
ik bescherm Minthys vruchten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik was druk met het oogsten van druiven...![]()
Hoop dat ik nu niet weer het topic om zeep help![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik bescherm Minthys vruchten!
en dat is grappig omdat?quote:
en je denkt dat dat per ongeluk is?quote:
Nee. Maar dat maakt het niet minder grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je denkt dat dat per ongeluk is?
dank je :0quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt het niet minder grappig.
Achja, Hollanders die denken dat See zee isquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je :0
Haus am See...die zanger vond het maar vreemd dat dit een hit werd in Nederland geloof ik....
Iets met erotisch getinte ondertoon wat mij aan het lachen maakte...quote:
wehehe, om Brainpower maar eens te quoten...."te snoepen van die vrucht verboden"quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met erotisch getinte ondertoon wat mij aan het lachen maakte...
met moeite....:)quote:
Ja, lukt nog net... Pittige en confronterende dag gehad op school, hakt er nu wel in...quote:
Ah, lekker! Ik heb morgen weer een slaapdienst, begint ook wel te wennen geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
Ik heb de hele dag niets gedaan, vandaag. Even 2 uurtjes gewerkt
Morgen van 8:45 tot 16:00 op school aanwezig zijn |-)
nee. onze hans is niet aanwezig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit het klikgedeelte al in een nieuwe OP?
jaquote:
Kan 't niet in de wiki al aangepast worden? *noob-alert*quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee. onze hans is niet aanwezig.
slaap lekker en succes popje! ik denk aan je als ik me om 8u nog een keertje omdraai....quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga. En morgen een verwoede poging ga doen om om half 8 uit bed te komen
daar is hij al op aangepast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan 't niet in de wiki al aangepast worden? *noob-alert*
welterustenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me ook eens afzonderen van dit topic voor de nacht. Wasje ophangen, bed opmaken en er dan in duiken! Welterusten alvast!
slaap zacht!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:11 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me ook eens afzonderen van dit topic voor de nacht. Wasje ophangen, bed opmaken en er dan in duiken! Welterusten alvast!
Een beetje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon is wel een beetje van de flauwe grapjes he?![]()
eigenlijk wel 6 beetjes....quote:
slaap zacht en geef hans een nachtzoen van me!quote:
Heel erg, dat maakt hem ook leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon is wel een beetje van de flauwe grapjes he?![]()
ik houd er ook wel van.....beetje een minder goede versie van bijvoorbeeld n stenders in zn jongere jarenquote:
Die ken ik dan weer niet zo goed van vroeger... Ramon is gewoon tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik houd er ook wel van.....beetje een minder goede versie van bijvoorbeeld n stenders in zn jongere jaren
Viel me ook al op ja... Beetje verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik Ramon nu zeggen dat Mutha Buena in Spice Girls zat??? tsk tsk! Sugababes natuurlijk!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de vogels zijn dood, de andere belangrijke zaken zijn afgehandeld....Rocky gaat pitten! slaap lekker allemaal!
Heb ik Haus am See gemist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je :0
Haus am See...die zanger vond het maar vreemd dat dit een hit werd in Nederland geloof ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |