Birds! Psycho!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, ben bezig met vogels vermoorden
Ach, ik was druk met het oogsten van druiven...quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, ben bezig met vogels vermoorden
quote:
ik bescherm Minthys vruchten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik was druk met het oogsten van druiven...![]()
Hoop dat ik nu niet weer het topic om zeep help![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik bescherm Minthys vruchten!
en dat is grappig omdat?quote:
en je denkt dat dat per ongeluk is?quote:
Nee. Maar dat maakt het niet minder grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je denkt dat dat per ongeluk is?
dank je :0quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt het niet minder grappig.
Achja, Hollanders die denken dat See zee isquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je :0
Haus am See...die zanger vond het maar vreemd dat dit een hit werd in Nederland geloof ik....
Iets met erotisch getinte ondertoon wat mij aan het lachen maakte...quote:
wehehe, om Brainpower maar eens te quoten...."te snoepen van die vrucht verboden"quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met erotisch getinte ondertoon wat mij aan het lachen maakte...
met moeite....:)quote:
Ja, lukt nog net... Pittige en confronterende dag gehad op school, hakt er nu wel in...quote:
Ah, lekker! Ik heb morgen weer een slaapdienst, begint ook wel te wennen geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
Ik heb de hele dag niets gedaan, vandaag. Even 2 uurtjes gewerkt
Morgen van 8:45 tot 16:00 op school aanwezig zijn |-)
nee. onze hans is niet aanwezig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit het klikgedeelte al in een nieuwe OP?
jaquote:
Kan 't niet in de wiki al aangepast worden? *noob-alert*quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee. onze hans is niet aanwezig.
slaap lekker en succes popje! ik denk aan je als ik me om 8u nog een keertje omdraai....quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga. En morgen een verwoede poging ga doen om om half 8 uit bed te komen
daar is hij al op aangepast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan 't niet in de wiki al aangepast worden? *noob-alert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |