quote:
Ik weet het, ik haat het, maar het hoort erbij helaasquote:
Alleen Roel dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
Is dit het topic voor alle Foo Fighters-fans??
+1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
Cindy!Kunnen we een update krijgen, mbt de 3FM meet?
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:37 schreef justmattie het volgende:
Cindy!Kunnen we een update krijgen, mbt de 3FM meet?
Wie er tot nu toe aangemeld staan, waar, tijd? Datum komt tzt welquote:
vrouwen.....geef die update!quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Allrounder het volgende:
![]()
Zo. Terug van de pizzeria.Was heerlijk!
Gelukkig zijn wij mannen niet zo ongeduldigquote:
Zeg het eigenlijk nooit over een verkrachtte plaat, maar dit vind ik beter dan het origineelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
zodadelijk gaan The Vandals Don;'t stop me now van Queen coveren
wie noem jij hier een man??? alleen jezelf hoop ik??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij mannen niet zo ongeduldig
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komischquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg het eigenlijk nooit over een verkrachtte plaat, maar dit vind ik beter dan het origineel
quote:
Verfrissend! Het origineel heb ik al zo vaak gehoord...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komisch
Dat is een retorische vraagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie noem jij hier een man??? alleen jezelf hoop ik??
[..]
ik vind het niet beter dan het origineel, maar wel erg komisch
9 april, anyone ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
We zullen in ieder geval eerst een datum moeten kiezen, kunnen mensen daarop baseren of ze al dan niet kunnen/willen komen. Wat is daarin handig? Normaal organiseer ik dat soort dingen met datumprikker.nl, maar dat gaat op basis van e-mailadressen en ik hoef niet al jullie e-mailadressen te hebben
http://www.afspreken.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
We zullen in ieder geval eerst een datum moeten kiezen, kunnen mensen daarop baseren of ze al dan niet kunnen/willen komen. Wat is daarin handig? Normaal organiseer ik dat soort dingen met datumprikker.nl, maar dat gaat op basis van e-mailadressen en ik hoef niet al jullie e-mailadressen te hebben
Ow wacht dat werkt alsnog met email adressenquote:
Dan staat er in elk geval maar een datumquote:
ik zag het ja! volg hun twitter...ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef justmattie het volgende:
En Rocky, AudioAdam staat binnenkort in Leeuwarden he
slaap zacht!quote:
Die neem je dan gewoon lekker meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het ja! volg hun twitter...ff in de gaten houdenen ik weet niet of ik mag van mn bazin....
en ik kom meeten! datum maakt me niet veel uit, alleen 14 mei niet en 12 juni niet. maar verder....
ehm...ja?quote:
koninghansdemachtigste!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hanzel, wat is jouw twitteraccount????
helderquote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het ja! volg hun twitter...ff in de gaten houdenen ik weet niet of ik mag van mn bazin....
Band zegt me niets... Weet ook niet of ik kan, werk fulltime en volg een studie en daarnaast een lieverd die ik ook aandacht moet gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die neem je dan gewoon lekker mee
ik bedoel jou bazin! en audio adam was het voorprog van GbbTZquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Of bedoel je je ma?
[..]
Band zegt me niets... Weet ook niet of ik kan, werk fulltime en volg een studie en daarnaast een lieverd die ik ook aandacht moet geven. Best drukjes af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |