quote:
Je moet wat tijd voor jezelf vrijmaken, tijdens het leren.quote:
dit uur iig...quote:
Het was zomaar een datum. Ik heb overigens net een PM gehad van een behulpzame FOK!ker met een site die niet e-mailgebaseerd is. Zo even mee klungelen.quote:
Ja handsom, misschien is dan de tweede meet welquote:
Dit.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja handsom, misschien is dan de tweede meet wel
Je examens gaan wel voor, natuurlijk. Wanneer heb je LSD?quote:
gaan we trippen???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je examens gaan wel voor, natuurlijk. Wanneer heb je LSD?
Die jongen is nog geen 18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laatste SchoolDag? Die voor de examens bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, de dag waarop je de examenstunt houdt en al je leraren eens flink te kakken zet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste SchoolDag? Die voor de examens bedoel je?
28/29 april.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, de dag waarop je de examenstunt houdt en al je leraren eens flink te kakken zet!
Ga je dan met de trekker naar school?? Zie ik hier veel lui doen uit de buurtquote:
a. Heb geen trekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je dan met de trekker naar school?? Zie ik hier veel lui doen uit de buurt![]()
Ik zeg doen!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
a. Heb geen trekker
b. Heb geen trekkerrijbewijs.
Maar we hebben wel een heftruck aan de zaak..
not found...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
Zie de link![]()
3FM-meet-dagprikker!
Bewust gekozen voor het weekend.
Bijna perfect gedaan, voor de eerste keerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
Zie de link![]()
3FM-meet-dagprikker!
Bewust gekozen voor het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |