ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's van jaren terug. Ik ga niet zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga ik em googlen, staat dit topic al op 2 bij "funda speeltje"
Mooi, wanneer kom je m brengen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ik kan mij ergere dingen voorstellen
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Je mag mij de schuld gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg hem er niet uitquote:
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wed niet met gekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kom je m brengen?
Verschillen met GvsE:
- 1 middenpiercing in d'r lip, GvsE heeft er 2 aan de zijkanten
- GvsE heeft blonde plukken/stukken, meise op foto niet
- GvsE is voller dan dat meisje
Dus Tijn, een kratje Hertog jan bitte
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Waar een spelletjesdoos al niet goed voor is
Oke.... ;') ik ben klaar met de doosgrappen.....God, ik ben zo melig dat ik zelfs om die grap moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eentje maar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, vind het sowieso niet zo boeiend te weten wat voor speeltje iedereen heeft...
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
BIj jou staat/ligt het gewoon op de salontafel dus
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, want t zien staan oid is wat anders dan t uit de stapel vieze was vissen
Had al ge-editquote:
Dan horen wij er al niet meer bij Missyquote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kreeg hem er niet uit
Tot ik hoorde dat hij mijn haar stuk trok
En rook het nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Man dat is slecht voor je haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durvenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan horen wij er al niet meer bij Missy
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm op dit moment even niet ..... het ligt nu in de slaapkamer..... in mijn speeltas....
Nee, dat volgens mij nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij
Zaten er nog stukjes op enzo?
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staatquote:
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minderik kreeg zo'n knoop nooit strak genoeg
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij compenseren voor al die mensen die niet aan de speeltjes durven
Ik denk hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn huis is tegenwoordig wat groter...... dus badkamer en slaapkamer zijn nu voorzienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
aah, dat is niet wat je net leek te bedoelen
Twee tepelklemmen en een opblaaspopquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een linker, rechter en eentje die soms hangt, soms staat
Of Tallyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
jij blijft ook uitlokken hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan moet je wel veel spelletjes hebben
Ja daar kun je op wachten he..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
ennnn hoepsa!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij dus wel. Hij zat aan mijn haar te trekken en ik vroeg wat hij aan het doen was.
NietsKroelen
En toen opeens een knoop
Zegt zij die het al jaren verftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man dat is slecht voor je haar
cant blame the guy for tryingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar kun je op wachten he..
quote:
Gemiste kans voor al die mensen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Wie ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij blijft ook uitlokken he
net als n bloemstukjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is geen knoop.... dat is een haarstukje
Ja, mijn ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiste kans voor al die mensen hoor.
Verven is allang niet meer zo slecht hoor. Juist voor mensen met dun haar, zoals ik, geeft wat meer volume.quote:
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en je kent em zo slecht dat je dat geloofde
Dat was een 2e reden dat t me dus nooit lukte, niemand vertrouwde me genoeg
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ikNu niet. Het was een constatering dat er wel heel veel moeten zijn. Genoeg vrouwen in de biblebelt die geen speeltje hebben
Ik had'em een hook verkochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil niet weten waarom ze eigenlijk zo'n kruis in hun slaapkamer houden.
Dat hebben ze niet in de bible beltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou een idee voor GaGa zijn.... * -Engel- belt naar de ladyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
net als n bloemstukjemaar dan met n blok oase op je harses
Ik heb The excorist gezien dus ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe heette het ook weer, andreaskruis ofzo?
hier geleerd![]()
dat is fijn om te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik geloofde hem wat hij kroelt wel vaker met mijn haar.
En ik dacht dat hij krulletjes aan het draaien was in mijn haar. Zo om zijn vinger zeg maar.
En dat deed hij eerst ook!
Kapper geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is fijn om te doenmn eigen haar is daar te kort voor
't kan nog steeds met mijn haar.....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
Mjaquote:
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fok kan heel soms best educatief zijnquote:
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over kaal of bijhouden hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blasphemyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet in de bible belt
eeuwigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook nog maagd?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
fok kan heel soms best educatief zijnweet nu dat groningers eng zijn en ik heb geleerd over het bestaan van andreaskruizen
Hij heeft last van z'n hormonen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMaar hij is zo heel erg lief nu ik zwanger ben
Dus een paar keer schreeuwen is genoeg op het moment
[..]
Hij heeft zijn haar laten groeien daarvoor
Van de week mag ik hem weer kort knippen
Zo kort is jouw haar toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat m'n haar groeien, dan doe ik dat ook
En zo hoort hetquote:
Die Staphorsters kunnen er wat vanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier geleerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha thnxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een bijdrage aan je ontwikkeling heb kunnen leveren.
Verliefd (op jezelf)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik betrapte me erop tijdens het wandelen dat ik krulletjes aan het draaien was in mijn haar
Hij heeft onwijs last van zijn hormonenquote:
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, jijquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die Staphorsters kunnen er wat vanhttp://i.fokzine.net/s/redface.gif
is dat er eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?quote:
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dan vond je een zekere voorbijganger seksueel aantrekkelijk
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.quote:
Hij is eigenlijk een zij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft onwijs last van zijn hormonen
Oh, honeyquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks op voorbijgangers gelet, zat veel te veel in m'n eigen wereldje
Toen jij en Yuki hier kwamen eten? Geen idee, niet op gelet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus warenquote:
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed ze dat bij jou ook niet? Ik ken iemand die loopt constant in 'r eigen haar te draaien.
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dacht idd dat hormonen alleen ons excuus waren
Nu moet ik aan Samzz denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop wel meer met m'n haar te spelen.
Nu zeker, het is zo lekker zacht
quote:
En waarom is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Samzz denken.
Flinke boner nu?quote:
Die is inmiddels te oudquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dikke tieten + elke dag een andere nagellak ontbrekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'je lul achterna lopen?'
Nee zijn eigen hormonen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft hij onwijs veel last van jouw hormonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |