En ik maar wachten op een nieuw topicquote:
Awh sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een nieuw topic
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan multitasken, het zal wel ernstig zijn
Wie ben jij dan weer?quote:
PC load letter, what the fuck does that mean?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja die was er vandaag ook op, helemaal vergeten
De printerscene
Dat vond ik ook wel apart ja dat hij dat zei.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
U kunt mij niet horen, maar u kunt mij wel verstaan?
Held
HIERquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb geen respect meer voor Thomas Berge nadat ik gezien heb hoe hij met zijn fans omgaat.
ZO GA JE NIET OM MET FANSquote:
Limburger zegt ie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Elke Limburger klinkt als Johan Vlemmix
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is een pot nat
Hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo te zien was Blik op de weg op tv #topicdicht
Nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha goed hoor en met de jouwe? Al weggeconcureerd door bodw?
Ben wekelijks in Zwollequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mij best maar dan moet je hem eerst in real life ff hosselen he
Niet #1?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Maraca het volgende:
Levensdoel 186: Alberto Stegeman hosselen
Gaat op volgorde van toevoegen, niet op prioriteitquote:
Dat is dan een shitload aan levensdoelen zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat op volgorde van toevoegen, niet op prioriteit
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben per ongeluk gestuit op allemaal relaxerende muziek op youtube en nu heb ik ineens heeeeel veel moeite mijn ogen open te houden. Damn
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is dan een shitload aan levensdoelen zeg.
Ik deed alleen op CU2 aan lijstjes. Best genant nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook maar een random nummerWil wel ooit een lijstje gaan maken. Momenteel heb ik alleen een jaarlijst
Ik wilde je alleen een wakker nummer laten horenquote:
Het werkt niet meer denkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen een wakker nummer laten horenIk vind je lief
Dat is niet met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik deed alleen op CU2 aan lijstjes. Best genant nog
Ik las laxerende muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Omg waarom ben ik vatbaar voor stomme relaxerende muziek
dan ff melden dat hij daar kan reagerenquote:
Is een screenshot voldoende bewijs?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan ff melden dat hij daar kan reageren
en graag ECHT bewijs want ik kan ook typen dat hij me zou willen pijpen dat hijd at gesmst heeft ok
als we maar reactie hebben, ik heb niks voor niks 1.33 euro uitgegeven netquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Maraca het volgende:
Of ik moet hem even smsen met "bewaar dit nummer even"
Als laatste in de bus zitten, geeft vast een rustgevend gevoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel mooi trouwens, ik moet altijd naar de eindhalte met de bus. Ik ben dan ook vaak de enige die er nog in zit, zo ook vandaag. Nadat de voorlaatste passagier was uitgestapt ging ineens de radio keihard aan en begon die chauffeur keihard mee te zingen![]()
![]()
Ik zat helemaal achterin dus hij zal me wel over het hoofd gezien hebbenDat hoofd van 'm toen ik opstond trouwens
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel mooi trouwens, ik moet altijd naar de eindhalte met de bus. Ik ben dan ook vaak de enige die er nog in zit, zo ook vandaag. Nadat de voorlaatste passagier was uitgestapt ging ineens de radio keihard aan en begon die chauffeur keihard mee te zingen![]()
![]()
Ik zat helemaal achterin dus hij zal me wel over het hoofd gezien hebbenDat hoofd van 'm toen ik opstond trouwens
ik ben nog steeds voor met camera persoonlijk afleveren bij Noordkaapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
en sinterklaas, als we geen reactie krijgen gaan we hem gewoon confronteren
Is naar mijn mening niet haalbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben nog steeds voor met camera persoonlijk afleveren bij Noordkaap
Hahah nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
En heb je nog meegezongenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
Ja de bijdrage.quote:
Nou word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Maraca het volgende:
Bedankt trouwens hé Sinterklaas.. wat moet mijn bank nu wel niet van mij denken?
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar tochquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar toch
[..]
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar toch
[..]
Ik zit echt te twijfelen of ik die ga kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf morgen True Grit in de bioscoop
Dat filmpje met die motors is al zo oud.. DWDD is echt steeds slechter aan het worden..quote:
Ik ga wel alleen... was het een ma/di/woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is naar mijn mening niet haalbaaren je mag rustig volgend jaar de organisatie op je nemen en kijken of het lukt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ma di wo is een afkorting voor
Maandag
Dinsdag
Woensdag
En ik vroeg me af of zijn verjaardag valt op een dezer dagen, zodat ik persoonlijk langs kan gaan.
Omdat Alberto anders boos word en zegt : DIT GAAN WE UITZENDEN?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef Maraca het volgende:
![]()
[..]
Ik weet waar de afkortingen voor staan, maar je schreef het behoorlijk krom op. Kon er geen touw aan vastknopen waar je heen wilde gaan. Daarnaast is hij op een zondag jarig..
Ik zou niet persoonlijk langsgaan, maar goed.
Hoe wil je hem dan in godsnaam hosselenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef Maraca het volgende:
Ik zou niet persoonlijk langsgaan, maar goed.
Door een date met hem te regelen, niet door onverwachts bij hem op de stoep te staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe wil je hem dan in godsnaam hosselen
Ahjoh met een grote bos bloemen heb je em zo onder de duimquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Door een date met hem te regelen, niet door onverwachts bij hem op de stoep te staan
Of gewoon samen naar Schiphol gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ahjoh met een grote bos bloemen heb je em zo onder de duim
Kom op zeg. Geen rijbewijs en niet voldoende werkervaring? Dat kunnen ze ook wel lezen op je CV.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Of gewoon samen naar Schiphol gaan
Gisteren gesprek gehad met de werkgever in Delft, gaan wel 2 weken over heen. Afgewezen voor het bedrijf in Hoogvliet vanwege geen rijbewijs en niet voldoende werkervaring. En zonet gebeld voor een gesprek in Rotterdam maandagochtend om 09:30![]()
Ja, ik dacht ook van , hmmm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kom op zeg. Geen rijbewijs en niet voldoende werkervaring? Dat kunnen ze ook wel lezen op je CV.![]()
Succes dan maar met het volgende gesprek
Gooi maar op dit forum, kijk ik er even naar (maar ik kan je niet beloven of ik de opdracht ook snapquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:53 schreef xxiessiexx het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien verstand van wiskunde/statistiek? Heb een opdracht en ik snap er helemaal niks van
Ik ga er even naar kijken , bericht word nog ge-editquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef xxiessiexx het volgende:
In Breda is een nieuwe woonboulevard gepland. Op deze boulevard zullen de volgende winkels zich vestigen: Praxis, Gamma, Hornbach, Beter Bed, Terheijden Meubels, Kwantum en IKEA. In het onderstaande overzicht is aangegeven wat het verwachte aantal bezoekers is voor elk van de winkels per piekperiode (zaterdag tussen 11.00 en 12.00 uur), daarnaast is van een ander filiaal van dezelfde winkel het bezoekersaantal gegeven evenals de gemiddelde parkeerbehoefte en de daarbij behorende standaarddeviatie.
[ afbeelding ]
a) Bepaal op basis van bovenstaande gegevens de verwachte gemiddelde parkeerbehoefte evenals de verwachte standaarddeviatie voor de nieuwe winkels. Geef dit weer in een tabel.
b) Bepaal voor elke winkel hoeveel parkeerplaatsen moeten worden aangelegd om ervoor te zorgen dat een klant die aankomt in de piekperiode bij die winkel met 98% zekerheid een parkeerplaats kan vinden.
Vraag b gaat het om. Ik weet niet hoe ik dat kan berekenen.
Standaarddeviatie=standaardafwijking=sigmaquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken , bericht word nog ge-edit
Edit :Ik snap niet wat deviatie is, vandale.nl werkt niet en als ik het via google op zoek dan krijg ik rare betekenissen over het lichaam...
ja DWDD is wel slechter aan het worden maar de tv draait door vind ik wel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat filmpje met die motors is al zo oud.. DWDD is echt steeds slechter aan het worden..
Sorry, ik heb het geprobeerd op te lossen maar ik kom er niet uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Standaarddeviatie=standaardafwijking=sigma
Haha. Die vraag is bijna hetzelfde als een tentamenvraag die ik ook al niet snaptequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het geprobeerd op te lossen maar ik kom er niet uit.
Je mag het ook nu uitleggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef Maraca het volgende:
Je mag anders wel in mijn klas gaan zitten. Volgende periode geef ik statistiek
Moet me er nog in verdiepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je mag het ook nu uitleggen![]()
Fuuquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet me er nog in verdiepenja, slecht ik weet het..
Ik weet niet waar CNN bij zit....quote:
hij is nu normaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Maraca het volgende:
Als het lijkt op wat je eerder eens poste dan sla ik het deze keer overNiet mijn smaak
Voor het eerst pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef tralalala het volgende:
Gisternacht voor het eerst Forrest Gump gezien, wat een bazenfilm.
Ik heb hem ook al 5 jaar op mijn hdd staan volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor het eerst pas? Ik heb 'm al 100x gezien ofzo.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ik hou van mijn studentenZe moeten reclames opnoemen in hun werkstuk en heb al eentje gezien met Postalgold
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef tralalala het volgende:
Wel zo'n toffe sleutelhanger gekregen?
Dan neem je maar Eredivisie Live of Sport 1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef tralalala het volgende:
De NOS zendt gewoon maar 1 CL wedstrijd per week live uit.
En dan ook gewoon blijven staan, echt zielig voor die kindjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef tralalala het volgende:
Whehe, alleen maar kinderen en ouders verder.
Welke gast?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://collegetour.ntr.nl/
Maandag zit ik bij de opnames
leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://collegetour.ntr.nl/
Maandag zit ik bij de opnames
Hoe komt dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik zit trouwens achter de laptop van Skv
waaromquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik zit trouwens achter de laptop van Skv
Hij heeft hier al 1,5 maand niet gepost volgens mij...quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, moet hij wel niet aanweizg zijn
af en toe 'duikt' hij opquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft hier al 1,5 maand niet gepost volgens mij...
Ach we zien wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
af en toe 'duikt' hij op
zou dit me lukkenquote:7 Doler12 - 3579
8 sinterklaaskapoentje - 3288
als hij er is post hij gelijk 700 posts ofzoquote:
zo langquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft hier al 1,5 maand niet gepost volgens mij...
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als hij er is post hij gelijk 700 posts ofzo
Doler zal wel langskomen vandaag denk ik...quote:
quote:
Omdat ik aan het werk ben en zijn laptop staat hierquote:
jij kent fokkers IRLquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik aan het werk ben en zijn laptop staat hierBen bij zijn vriendinnetje
Jij nietquote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij kent fokkers IRL
Op zondag aan t werkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik aan het werk ben en zijn laptop staat hierBen bij zijn vriendinnetje
damnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb je ingehaald rosie
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij kent fokkers IRL
Vertelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een blauwtje gelopen in de kroeg
Nou, er was een hele leuke jongen in de kroeg en ik maakte een praatje met hem. Maar toen riepen zijn vrienden dat ze wat gingen eten dus hij ging weg.. en ik kreeg een zoen op mijn wangquote:
dan heb je toch niet echt een blauwtje gelopen..?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, er was een hele leuke jongen in de kroeg en ik maakte een praatje met hem. Maar toen riepen zijn vrienden dat ze wat gingen eten dus hij ging weg.. en ik kreeg een zoen op mijn wangHoor ik later dat hij een vriendin heeft
Ik vind dat een blauwtje want ik heb dus geen nummer kunnen regelenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan heb je toch niet echt een blauwtje gelopen..?
als je hem wil zoenen en hij kijkt zo:quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat een blauwtje want ik heb dus geen nummer kunnen regelen
Sinterklaas zit onder de plakquote:Op zondag 13 februari 2011 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je hem wil zoenen en hij kijkt zo:
das wmb een blauwtje
Maar wat lul ik, ik heb al 3 jaar een vriendin![]()
Moest je dat van je vriendin zeggen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neehoor ik heb het primax
NEEquote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moest je dat van je vriendin zeggen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij weet niet hoe het is
Dat zal Koos wel uitleggen vanavond. Het is trouwens een herhaling van Wegmisbruikers denk ik, vorige week was er geen "Volgende week in wegmisbruikers"quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef tralalala het volgende:
Kan een dierenambulance eigenlijk ook blauw-blauw doen?
In welke kroeg was Alberto dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, er was een hele leuke jongen in de kroeg en ik maakte een praatje met hem. Maar toen riepen zijn vrienden dat ze wat gingen eten dus hij ging weg.. en ik kreeg een zoen op mijn wangHoor ik later dat hij een vriendin heeft
Ik ga Alberto deze week hosselenquote:
Vrijdag komt hij als het goed is aan in Zwollequote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer gaat die fles ookalweer naar alberto?
En jullie die van mij. Wat is je punt?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca je weet nu ook iedereens voor en achternaam, en rekeningnummer
Ik moet morgen een verslag inleveren. Heb er ook helemaal geen zin inquote:Op zondag 13 februari 2011 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar heb totaal geen zin, maar het moet
moet je die nog maken?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet morgen een verslag inleveren. Heb er ook helemaal geen zin in
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben er vanavond niet bij.. ga naar True Grit
Hoezo nietquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet bij. Maar dat weten jullie inmiddels wel
Iemand de aangereden hond wel eens gezien dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat zal Koos wel uitleggen vanavond. Het is trouwens een herhaling van Wegmisbruikers denk ik, vorige week was er geen "Volgende week in wegmisbruikers"
Saaaaaaaaiquote:Igor en Koen denken via internet een goedkope spelcomputer te kopen. Als ze het geld hebben overgemaakt, horen ze nooit meer iets. Ondanks het feit dat ze alle gegevens van de oplichter hebben, horen ze nooit meer iets van de politie. John brengt de oplichter een bezoekje voor deze letterlijk op de vlucht slaat.
Arthur en zijn vriendin zijn dolgelukkig als ze een appartement vinden in Utrecht. Als de eerste maand huur en borg zijn overgemaakt, blijkt de verhuurder niet alleen spoorloos, ook blijkt hij niet de eigenaar van het appartement te zijn. Arthur moet nu EUR 1300,- armer op zoek naar een nieuw appartement. Hoe kun je voorkomen dat je zelf in dit soort situaties belandt? En wat doet de politie er aan?
Als Michiel en zijn vriendin in 2007 een nieuwbouwwoning in Almelo kopen, denken ze hun droomhuis gevonden te hebben. Maar al bij de eerste regenbuien verandert zijn tuin in een zwembad. Als de brandweer zelfs 2x moet voorkomen dat het huis van Michiel onderloopt, is de maat voor hem vol. De schade aan zijn tuin en huis wil hij vergoed krijgen, maar bij wie moet Michiel zijn? Zowel de projectontwikkelaar als de gemeente geven allebei niet thuis.
Als studente Elisabeth en haar vriend een low budget stedentrip willen, boeken ze een goedkope vlucht naar Portugal. Omdat ze voor een koffer inchecken extra moeten betalen, denken ze de kosten te beperken door alleen met handbagage te reizen. De trolley van Elisabeth wordt op de heenweg meerdere keren goed gekeurd. Maar op de terugweg worden Elisabeth en haar vriend vlak voor de gate alsnog uit de rij geplukt en wordt hen zelfs de toegang tot de vlucht geweigerd, waardoor ze voor honderden euros extra een andere vlucht moeten boeken. Als Elisabeth de kosten bij de luchtvaartmaatschappij probeert terug te halen, geeft deze niet thuis. John probeert verhaal te halen bij deze onbereikbare maatschappij.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb je succesvol naar dit topic gelokt.
Dan wordt hij dus vanavond met tuingereedschap achterna gezeten?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets anders.. en dan Undercover..?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan wordt hij dus vanavond met tuingereedschap achterna gezeten?
Dan zal sjon nog wel een weekje langer blijvenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef tralalala het volgende:
27e is DAT DIT KAN IN THE NETHERLANDS!!! in ieder geval weer.
kansloosquote:
BBC2, livequote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat 1 minuut na de uitzending op usenet dus...
Vroegah keken we dat ook wel eens. Of in ieder geval een paar mensen hier.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zal sjon nog wel een weekje langer blijven
[..]
kansloos
5 dronken polen, 3 boze turken, 10 malafide handelaren en 15 robotsquote:
auto'squote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vroegah keken we dat ook wel eens. Of in ieder geval een paar mensen hier.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 dronken polen, 3 boze turken, 10 malafide handelaren en 15 robots
Top Gear is tof!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zal sjon nog wel een weekje langer blijven
[..]
kansloos
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:17 schreef WcPot het volgende:
TT waar we nog een paar uur wachten op Koos
[TV SC #194] ..idjfdfaodsjfoadifquote:Op zondag 13 februari 2011 17:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah zo. Ik niet denk ik.
Nieuwe TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |