En ik maar wachten op een nieuw topicquote:
Awh sorryquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een nieuw topic
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan multitasken, het zal wel ernstig zijn
Wie ben jij dan weer?quote:
PC load letter, what the fuck does that mean?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja die was er vandaag ook op, helemaal vergeten
De printerscene
Dat vond ik ook wel apart ja dat hij dat zei.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
U kunt mij niet horen, maar u kunt mij wel verstaan?
Held
HIERquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb geen respect meer voor Thomas Berge nadat ik gezien heb hoe hij met zijn fans omgaat.
ZO GA JE NIET OM MET FANSquote:
Limburger zegt ie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Elke Limburger klinkt als Johan Vlemmix
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is een pot nat
Hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo te zien was Blik op de weg op tv #topicdicht
Nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha goed hoor en met de jouwe? Al weggeconcureerd door bodw?
Ben wekelijks in Zwollequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mij best maar dan moet je hem eerst in real life ff hosselen he
Niet #1?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:51 schreef Maraca het volgende:
Levensdoel 186: Alberto Stegeman hosselen
Gaat op volgorde van toevoegen, niet op prioriteitquote:
Dat is dan een shitload aan levensdoelen zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat op volgorde van toevoegen, niet op prioriteit
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben per ongeluk gestuit op allemaal relaxerende muziek op youtube en nu heb ik ineens heeeeel veel moeite mijn ogen open te houden. Damn
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is dan een shitload aan levensdoelen zeg.
Ik deed alleen op CU2 aan lijstjes. Best genant nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook maar een random nummerWil wel ooit een lijstje gaan maken. Momenteel heb ik alleen een jaarlijst
Ik wilde je alleen een wakker nummer laten horenquote:
Het werkt niet meer denkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen een wakker nummer laten horenIk vind je lief
Dat is niet met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik deed alleen op CU2 aan lijstjes. Best genant nog
Ik las laxerende muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Omg waarom ben ik vatbaar voor stomme relaxerende muziek
dan ff melden dat hij daar kan reagerenquote:
Is een screenshot voldoende bewijs?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan ff melden dat hij daar kan reageren
en graag ECHT bewijs want ik kan ook typen dat hij me zou willen pijpen dat hijd at gesmst heeft ok
als we maar reactie hebben, ik heb niks voor niks 1.33 euro uitgegeven netquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef Maraca het volgende:
Of ik moet hem even smsen met "bewaar dit nummer even"
Als laatste in de bus zitten, geeft vast een rustgevend gevoelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel mooi trouwens, ik moet altijd naar de eindhalte met de bus. Ik ben dan ook vaak de enige die er nog in zit, zo ook vandaag. Nadat de voorlaatste passagier was uitgestapt ging ineens de radio keihard aan en begon die chauffeur keihard mee te zingen![]()
![]()
Ik zat helemaal achterin dus hij zal me wel over het hoofd gezien hebbenDat hoofd van 'm toen ik opstond trouwens
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel mooi trouwens, ik moet altijd naar de eindhalte met de bus. Ik ben dan ook vaak de enige die er nog in zit, zo ook vandaag. Nadat de voorlaatste passagier was uitgestapt ging ineens de radio keihard aan en begon die chauffeur keihard mee te zingen![]()
![]()
Ik zat helemaal achterin dus hij zal me wel over het hoofd gezien hebbenDat hoofd van 'm toen ik opstond trouwens
ik ben nog steeds voor met camera persoonlijk afleveren bij Noordkaapquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
en sinterklaas, als we geen reactie krijgen gaan we hem gewoon confronteren
Is naar mijn mening niet haalbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben nog steeds voor met camera persoonlijk afleveren bij Noordkaap
Hahah nicequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
En heb je nog meegezongenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
Ja de bijdrage.quote:
Nou word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Maraca het volgende:
Bedankt trouwens hé Sinterklaas.. wat moet mijn bank nu wel niet van mij denken?
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar tochquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar toch
[..]
Iets met "ik neuk Alberto" .. leuk dat Sinterklaasje uit de kast is gekomen via mijn bank, maar toch
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |