SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -jos- op 08-02-2011 21:39:06 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Nog even quoten in het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:37 schreef -jos- het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Haha they're selling agendas now in the square. Gotta love my people's humor! #Tahrir
hij is nieuw, weet dus waarschijnlijk niet eens dat hij een nieuw deel moet openenquote:
quote:Rouelshimi Some guys just put up a sign on parliment saying "closed until the system falls" #jan25
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®
Zijn er ook beelden van mensen die daar zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Dance99Vv het volgende:
evanchill Someone just climbed on the front gate of parliament to put up a sign saying "closed until the downfall of the regime". Had to take it down
Ik raak nogal fed up van diequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:49 schreef Dance99Vv het volgende:
NadiaE Getting fed up with US statements about #egypt - both positive & negative. I think US govt needs to shut up and let us go about our business
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry moest er ff uit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik raak nogal fed up van dieje kijkt AJE atm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry moest er ff uit.
die is super!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog even quoten in het nieuwe topic.
quote:occupiedcairo Army regrouped around People's assembly. Announcing they have orders to clear the area by morning. They said this about Tahrir... #jan25
3 minutes ago via Twitter for iPhone
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik raak nogal fed up van dieBen jij een Arabier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry moest er ff uit.Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
Nee, maar het valt me op dat Arabieren en moslims altijd vol met Jodenhaat zitten, het lijkt wel of ze daar mee geboren worden of een speciaal anti-jood gen hebben.quote:
Wij hadden het over de standpunten van de joden @ AJE mbt Egypte & Palestina. Vooral die gozer in Jeruzalem probeert alles recht te lullen wat al jaren heel krom is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op dat Arabieren en moslims altijd vol met Jodenhaat zitten, het lijkt wel of ze daar mee geboren worden of een speciaal anti-jood gen hebben.
Nu welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef pippicaro het volgende:
Hebben we deze al langs zien komen?....
[ afbeelding ]
Heel even ZWAAR offtopic, mijn excuses bij voorbaad :quote:
Het is ook weer niet zo dat Israeli's zo'n lieverdjes zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op dat Arabieren en moslims altijd vol met Jodenhaat zitten, het lijkt wel of ze daar mee geboren worden of een speciaal anti-jood gen hebben.
http://www.flickr.com/photos/46277043@N02/4398930006/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heel even ZWAAR offtopic, mijn excuses bij voorbaad :
En even onderbouwing van mijn mening:
Hoe zou jij het vinden als na de WOII de Allies hadden besloten dat Nederland aan de joden werd gegeven als hun eigen staat, want dat hadden ze toch wel verdient.
En daarnaast altijd zeggen hoe erg het was tijdens WOII en wat hun allemaal is aangedaan (ben ik het ook helemaal mee eens, een walgelijke daad) Maar vertel mij een het verschil met hoe zij nu de palestijnen behandelen ?
Het leger maakt het plein leeg en iedereen loopt dan achter elkaar naar het paleisquote:
Ben erg benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. En velen met mij denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:59 schreef -jos- het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
Army regrouped around People's assembly. Announcing they have orders to clear the area by morning. They said this about Tahrir... #jan25
Wauw, die foto is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Flashbox het volgende:
AJEnglish Hazards of reporting from Egypt: Al Jazeera's online producer recalls the many perils he faced while reporting f... http://aje.me/hJ4eNW less than a minute ago via twitterfeed
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk standaard al zo dat leven daar zich veel meer buiten afspeelt. Dat maakt de overgang wellicht wat makkelijkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef yavanna het volgende:
monasosh monasosh
#Jan25 Tahrir is still super crowded, ppl seem to consider it an extension of their home http://yfrog.com/h7nv7bbj
Prachtige foto. Als je dat zo ziet zijn ze niet zo zeer naar het parlement gelopen maar heeft het zich gewoon tot daar uitgebreid onderhandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:03 schreef Flashbox het volgende:
AJEnglish Hazards of reporting from Egypt: Al Jazeera's online producer recalls the many perils he faced while reporting f... http://aje.me/hJ4eNW less than a minute ago via twitterfeed
[ afbeelding ]
Bellen, SMS'en, mailen & zeg hem dat hij (en een paar van zijn vrienden) op TV zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Ik zag kats een persoon die ik ken in de demonstraties lopen!![]()
Haha hoe cool is datquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Bel hem!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Dat plein staat echt nog helemaal volquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie ik het nou verkeerd, of lijkt het de drukste nacht tot nu toe?
De straatlantaarns zijn aan! Alle telefoons opgeladen?quote:
vetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Zullen de gevolgen van een revolutie afwachten tot na de revolutie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef Janena het volgende:
Ik wil er geen Israel topic van maken maar heb een nichtje die er woont (getrouwd met een israelier) en heb daar nu ook een menignsverschil mee.
Ik begrijp dat ze het nu benauwd krijgen in Israel, echt...maar ik vind het niet kunnen dat er al jaren een bepaalde regering in stand gehouden wordt omdat dat zo veilig is voor een buurland.
Die mensen in Egypte hebben recht op vrijheid.
Het enige wat wij nu kunnen doen is HOPEN dat het allemaal goed gaat komen na de val van Mubarak.
Zonder teveel gelul en gekonkel achter de schermen zou dat goed moeten komen, de sfeer op het plein en onder de demonstranten lijkt dat wel te bewijzen toch?
Maar goed, daar zijn ze in Israel niet bepaald van overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De straatlantaarns zijn aan! Alle telefoons opgeladen?
Wat leuk, in die mensen massa nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
En niet alleen Israel die er zo over denkt helaas.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen de gevolgen van een revolutie afwachten tot na de revolutie?
Daarbij vind ik het persoonlijk erg ziek van Israël dat ze liever 80 miljoen mensen onderdrukt zien worden, dan dat die 80 miljoen de mogelijkheid hebben om op een islamitsche partij te stemmen.
I know, maar zij doen het wat verdekter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:11 schreef yavanna het volgende:
Hoe nu bv Suleiman wordt goed gepraat op AJE door die amerikanen, walgelijk!
De EU stuurt hier toch ook op aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:11 schreef yavanna het volgende:
Hoe nu bv Suleiman wordt goed gepraat op AJE door die amerikanen, walgelijk!
So? Dat zegt 2 dingen:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:11 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Yediot Ahronot: Israeli technology enabled the Egyptian gov in its Internet shut down http://bit.ly/g3iKBl Arabic
quote:If anyone says "You should forgive Mubarak and turn the other cheek" I'm going to turn around and moon them. #Jan25
*slap on the head*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Wat heeft NCIS ermee te maken
Eens ja. Men behandelt het alsof het een spelletje Risk isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
Daarbij vind ik het persoonlijk erg ziek van Israël dat ze liever 80 miljoen mensen onderdrukt zien worden, dan dat die 80 miljoen de mogelijkheid hebben om op een islamitsche partij te stemmen.
Iemand een antwoord erop.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag dat hier los van staat, waarin de Youtube opties kun je aangeven dat je de teller van video's met punten wilt aangeven, zoals 1.000.000 in plaats van 1000000.
Dat was vanmiddag goed te merken bij een UK afgevaardigde, ben even kwijt wie, die liet weten dat de UK de tunesische revolutie steunt, de egyptenaren moesten het echter onderling maar regelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
De EU stuurt hier toch ook op aan?
Erg mooie fotoreeks is dit ja. Dat enorme spandoek aan de gevel van een gebouw met de eisenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef yavanna het volgende:
#pictures from Demonstrations in Tahrir Square Today Feb8 http://bit.ly/CairoDemo
![]()
[ afbeelding ]
Goede foto.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef Flashbox het volgende:
Rowan El Shimi Rouelshimi First group of people sleeping at parliament. #jan25 http://twitpic.com/3xsf1e 1 minute ago via Twitpic
[ afbeelding ]
Denk je dat hij zijn SMS'jes wel leest dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef rakotto het volgende:
Die man die ik herken is een Azhar geleerdeDie zal niet zo gauw de telefoon opnemen nu want hij is al meerdere malen op beeld geweest tot nu toe met een microfoon in zijn handen en op schouders van mensen.
Ja! Nou had ik het al opgezocht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef RvLaak het volgende:
paucity
Voor zij die, net als ik, niet wisten wat het betekent
Denk het niet. Maar zal wel contact opnemen ASAP.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk je dat hij zijn SMS'jes wel leest dan?
Simpel: Hij liegt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Hoe valt het te rijmen dat VP suliman zegt de activisten niet aan te vallen en het plein schoonvegen door het leger?
Kan best dat het leger een palmboomtakje pakt en daarmee echt gaat schoonmaken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Hoe valt het te rijmen dat VP suliman zegt de activisten niet aan te vallen en het plein schoonvegen door het leger?
Plein niet toch ? Alleen die straat waar het parlement aan zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef Dance99Vv het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Kan best dat het leger een palmboomtakje pakt en daarmee echt gaat schoonmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |