Welk boek je dat jargon vandaan haalt.quote:
Ik volg zo nu en dan ook een debatje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welk boek je dat jargon vandaan haalt.
Heel goed. Probeer het echter niet na te doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik volg zo nu en dan ook een debatje.
Ik lees dat links denkt dat hij een straf krijgt, en rechts niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Woow, check pvv en vvd gaan bij maurice de hond. En check ook even dat onderste stukje over het Wilders proces. 61 procent vindt dat Wilders gelijk heeft dat de Islam een bedreiging is.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik lees dat links denkt dat hij een straf krijgt, en rechts niet.Hoe kun je nog in een straf geloven met de huidige conditie van de zaak.
Dit draait uiteindelijk toch op helemaal niks uit!quote:
Alle problemen die op de Islamitische scholen voorkomen komen ook wel op andere scholen voor. Die zijn daar bepaald niet uniek in.quote:
Heb je daar een onderbouwing voor of is dat weer eens teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle problemen die op de Islamitische scholen voorkomen komen ook wel op andere scholen voor. Die zijn daar bepaald niet uniek in.
Uitsluiten kun je niet, maar ik geef het toch echt een kleine kans dat hij veroordeeld wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het hele proces een grote farce en geeft te denken hoeveel er fout gaat in massazaken of kleinere belangen.
Toch acht ik een veroordeling niet uitgesloten.
De diverse onderzoeken over dit onderwerp. Van de Islamitische scholen was een groot probleem dat er een aantal zeer zwakke tussen zaten. Dit is bij de scholen van andere signatuur net zo goed het geval. En ook andere problemen als kledingeisen of discutabele lessen komen meer voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar een onderbouwing voor of is dat weer eens teveel gevraagd?
Op dat eerste ga ik maar niet op in aangezien je geen bronnen of wat dan ook hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
De diverse onderzoeken over dit onderwerp. Van de Islamitische scholen was een groot probleem dat er een aantal zeer zwakke tussen zaten. Dit is bij de scholen van andere signatuur net zo goed het geval. En ook andere problemen als kledingeisen of discutabele lessen komen meer voor.
Oh en Maar het tweede deel van mijn post was belangrijker. Meen je het echt dat onze overheid moet gaan discrimineren op basis van geloof?
Maar beperkt tot 1 geloof, of eisen aan alle geloven?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op dat eerste ga ik maar niet op in aangezien je geen bronnen of wat dan ook hebt.
2e
Niet discrimineren maar wel we mogen best eisen stellen.
Ik had liever dat die zetels in mijn poepgaatje gingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
Klote dat de PvdA profiteert van GL, ik had liever gezien dat die zetels naar D66 gingen/
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je dat even verduidelijken?
Wmb op elke religie die voor grote problemen zorgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar beperkt tot 1 geloof, of eisen aan alle geloven?
Asjeblief zeg. Nog erger.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
Klote dat de PvdA profiteert van GL, ik had liever gezien dat die zetels naar D66 gingen/
Krijgt ie ook niet, daar heeft Bram en Geert het spel veel te sluw voor gespeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Geert krijgt geen straf. Als hij dat wel krijgt, dan is het de bijl aan de wortel van de democratie.
Ik denk weet wel zeker dat de problemen met Marokkaanse straatschoffies meer voortkomen uit het falen van het VMBO dan door islamitische basisscholen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar een onderbouwing voor of is dat weer eens teveel gevraagd?
wat voor achterlijke kleuter ben je? Denk je dat ik dit verzin? Als je niet als een domme troll neergezet wilt worden moet je jezelf ook niet zo gedragen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op dat eerste ga ik maar niet op in aangezien je geen bronnen of wat dan ook hebt.
Wat bedoel je hier dan mee?quote:2e
Niet discrimineren maar wel we mogen best eisen stellen.
quote:maar het dichtdoen van Islamitische scholen zou wmb geen probleem zijn,
Discriminatie op basis van religie dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb op elke religie die voor grote problemen zorgen.
Noem mij eens 1 religie die voor grote problemen zorgt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wmb op elke religie die voor grote problemen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |