Mwoah, Halsema heeft zich toch verschilende malen kritisch uitgelaten over de positie van de vrouw binnen de islam. Oke, het geen Wilderiaanse donderspeech, maar toch.quote:
Linkse uitvreterij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef mlg het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te huren? Ben weer ziek.
Shutter Island.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef mlg het volgende:
Maakte indrukquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, Halsema heeft zich toch verschilende malen kritisch uitgelaten over de positie van de vrouw binnen de islam. Oke, het geen Wilderiaanse donderspeech, maar toch.
Fitnaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef mlg het volgende:
Is het niet trouwens enigszins hypocriet van een christen om de islam te hekelen vanwege de positie van de vrouw binnen het geloof?quote:
Zo. En nou is 't kloar!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het niet trouwens enigszins hypocriet van een christen om de islam te hekelen vanwege de positie van de vrouw binnen het geloof?
Eens, SG...En ook Stef Blok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:32 schreef StarGazer het volgende:
Bah het wordt tijd dat die nare figuren Teeven en Zijlstra eens ophoeren uit mijn partij.
Huren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef mlg het volgende:
Arno Visser was een goede jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens, SG...En ook Stef Blok.
Ik mis trouwens wel Arno Visser
Dat is wel erg jaren negentig inderdaadquote:
Ik zag de (katholieke) buurvrouw net lopen, zonne blauwe oog jonguh. Goede actie van de buurman, had ze maar niet zonder kopvod naar buiten moeten gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het niet trouwens enigszins hypocriet van een christen om de islam te hekelen vanwege de positie van de vrouw binnen het geloof?
Vandaag is het alweer een jaar geleden dat mijn (katholieke) achterneef in de nor is gegooid. Probeerde mijn nichtje om te leggen, vuige hoer dat ze is, voor het huwelijk met protestantse jongens liggen vozen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, jij als voormalig Bible-belter weet ook dat christen-fundi's vreemd uit de hoek kunnen komen. Hiermee praat ik het wangedrag van bepaalde moslims niet goed. Maar het is goed te realiseren dat beide kampen mafketels kent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zag de (katholieke) buurvrouw net lopen, zonne blauwe oog jonguh. Goede actie van de buurman, had ze maar niet zonder kopvod naar buiten moeten gaan.
Uiteraard. Het aandeel achterlijken is alleen wat groter onder de moslims dan de christelijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, jij als voormalig Bible-belter weet ook dat christen-fundi's vreemd uit de hoek kunnen komen. Hiermee praat ik het wangedrag van bepaalde moslims niet goed. Maar het is goed te realiseren dat beide kampen mafketels kent.
Maar dat komt vooral doordat christenen op een gegeven werden omringd door Nederlanders die zoiets hadden van; wtf? Dus werden zij verplicht zich aan te passen aan de rest, in plaats van dat wij ons moesten aanpassen aan hen. Hoewel dat laatste op bepaalde plekken natuurlijk nog gebeurt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uiteraard. Het aandeel achterlijken is alleen wat groter onder de moslims dan de christelijken.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je suggereert op zijn minst dat PVV-ers intolerant zijn....
Duitsers kom je toch ook overal tegen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef Sjaakz het volgende:
Maar echt... bestaat er een ander volk dat relatief gezien zo wijd uitgezaaid is over de wereldbol als het Nederlandse? En dat al eeuwen lang. Ik vind het wel grappig hoor, die 'friet van Piet' en pannenkoekenhuizen overal.
Relatief he... Daar zijn er wat meer van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Duitsers kom je toch ook overal tegen?
Joden dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Relatief he... Daar zijn er wat meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |