Ik heb geen hond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Crazy-M het volgende:
zo meteen nog ff de hond uitlaten en dan weer lekker niks doen
Vanavond?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Ik moet van zeven tot negen naar school.
Haihai!quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai!
Jup, als in, ik moet nu aanfietsen. Gezellig in het donker (ik ben de enige van deze kant) en en en... Ik baal.
Bijeenkomst over Rome, alleen dit hebben wij allemaal al gehad tijdens KCV, maar in het kader van teambuilding moet zowel atheneum als gymnasium aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Voor les nog dan? Of buitenschoolse activiteiten?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijeenkomst over Rome, alleen dit hebben wij allemaal al gehad tijdens KCV, maar in het kader van teambuilding moet zowel atheneum als gymnasium aanwezig zijn.
En raad eens, we worden dalijk in twee groepen opgesplitst die in twee verschillende lokalen met andere leraren gaan zitten, een atheneumgroep en een gymnasiumgroep.
Dan is het hele doel van teambuilding toch al weg?
Jij bedoelt zoeen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Bij de bouwmarktaccutol naar de klote! Nieuwe kopen
Die zonnebril is wel gaaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik heb vanmorgen een nieuwe bril uitgezocht.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze, maar dat weet ik niet 100% zeker, lijkt er wel verdacht veel op dan.
En ik kreeg er een tweede bril bij, gelijk weer een zonnebril op sterkte.
[ afbeelding ]
Voorafgaand een oogmeting gedaan, Niet achteruit gegaan!Alleen de hoek van de cilinder was iets gewijzigd.
Wat een herrie zal dat geven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zonnebril is wel gaaf.
heb zelf lenzen
godsallemachtig. Dit weekend:
Zaterdag avond feest met 28 orkesten
Zondag middag feest: 31 orkesten
Accutolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bedoelt zoeen?
[ afbeelding ]
Ik weet niet of accutol iets Spijkenisses is, maar in de rest van Nederland heet dat slijptol.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
'avond
Weer terug uit ziekenhuis..
vanaf alleen nog maar leuke dingen graag
Ik duik mijn bed in.. tot morgen
Accuboor dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Accutol
[ afbeelding ]
Google maar op accutol
Succes, en welterusten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
'avond
Weer terug uit ziekenhuis..
vanaf alleen nog maar leuke dingen graag
Ik duik mijn bed in.. tot morgen
echt kai stoer die bandjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een herrie zal dat geven!![]()
Als ik zo de plaatjes zie vind ik de zonnebril stiekem ook gaver.
Ray Ban?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt kai stoer die bandjes
en heb zelf een ray nog wat zonnebril, binnenkort weer is kijken voor een nieuwe denk ik
Dat had ik ondertussen begrepen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij noemen het een accutolletje
80 euroquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ray Ban?
Topdingen!
Alleen vaak een beetje prijzig.:')
Ik heb er expres 1 geslooptquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
80 euro
zijn idd wel goede dingen, dergelijk, stevig. en niet zwaar ofzo, en vooral voor auto rijden zijn ze fijn
expres ??? waarvoor datquote:
die dansfilm?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
Kan tol of boor zijn
Ik ga film kijken straks
Omdat de eigenaar mijn ex from hell is en hij dat zeer zeker verdiendequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
expres ??? waarvoor dat
MALLE KALLY![]()
![]()
Jaquote:
Dat gaf me toch een heerlijk gevoelquote:
Mijn zonnebrillen zijn sowieso duur. Glazen op sterkte zijn altijd aan de prijs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
80 euro
zijn idd wel goede dingen, dergelijk, stevig. en niet zwaar ofzo, en vooral voor auto rijden zijn ze fijn
Had je die jas nou ook weggegooid?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaf me toch een heerlijk gevoel
Nee jammer genoeg had hij die zelf mee de lulquote:
ok dan mag het hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat de eigenaar mijn ex from hell is en hij dat zeer zeker verdiende
Hij had hem achter gelaten
[..]
Ja
mja, ben wel blij met lenzenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn zonnebrillen zijn sowieso duur. Glazen op sterkte zijn altijd aan de prijs.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo ook een film kijken.
Office Space denk ik.
Ik googlede mezelf net. Toen kwam ik op de site van de Club van Suikerzakjesverzamelaars uit.
Oe fikkie stoken! Helemaal als je er iemand mee terug kan pakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg had hij die zelf mee de lul![]()
Die had ik ritueel verbrand
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg had hij die zelf mee de lul![]()
Die had ik ritueel verbrand
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe fikkie stoken! Helemaal als je er iemand mee terug kan pakken.
quote:
Deze komt ook in de auto te liggen hoor, of tenminste de tas die ik meeneem als ik aan het werk ga. Als ik op vakantie ofzo ben haal ik wel een zonnebrilletje van 9,99 bij de kruidvat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan mag het hahaha
[..]
mja, ben wel blij met lenzen
niet wisselen enzo, zonnebril ligt standaard in de auto
Jack Blackquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een leuke film ja.
mja die winter meuk moeten ze maar opdoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
Crees ik stuur je er zo 1, en die wintermeuk kan ik niet meer geven dan krijg ik een foutmelding
Al die mensen zien het ook aankomen! Je ziet ze allemaaal verschrikt kijken en opstaan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)uscrash/m1fzwtwffmy6
Kan schokkend zijn
maar damn, die mensen konden geen kant op
gelukkig geen doodden, al vraag je je af hoe ze dat hebben gered
mja idd, terwijl ze geen 1 kant op kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Al die mensen zien het ook aankomen! Je ziet ze allemaaal verschrikt kijken en opstaan!
Zeg dat!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd, terwijl ze geen 1 kant op kunnen
Ze hebben echt geluk dat ze alleen gewond zijn geraakt.
Ik al een paar, de films zijn mwah maar hij is echt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit zo eens even te kijken, maar volgens mijn heb ik nog geen één film met hem gezien.
Ik moet Nache libre nog eens kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik al een paar, de films zijn mwah maar hij is echt goed
Ik ookquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is nog zoveel wat ik moet kijken van mezelf.
Zwabbertjequote:
ow je mag best een kusje hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij discrimineert op sexe, waarom krijgen zwabber en ik geen kusje?
Ja spieren zijn iets minder pijnlijk, voel me verder ook totaal niet ziek, kon alleen niet veel doen gisterenquote:
ga je weer weg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga zo film kijken, laters
O Joooo-pi
mooi zoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja spieren zijn iets minder pijnlijk, voel me verder ook totaal niet ziek, kon alleen niet veel doen gisteren
*niest*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
O, even van te voren. De 18, 19, of 20ste Maart gaat er niemand ziek zijn. Duidelijk?
????quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
O, even van te voren. De 18, 19, of 20ste Maart gaat er niemand ziek zijn. Duidelijk?
owsquote:
Ik kom al moet ik daar onder een deken liggen en kruipend aankomen daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu is niet erg, nu mag je nog bijna doodgaan.![]()
ALS JE DAT WEEKEND MAAR BETER BENT!
Truste Creesquote:
Ik roggel een rolstoel voor je!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom al moet ik daar onder een deken liggen en kruipend aankomen daar
Trusten.quote:
Jups!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je naar Rome?
Ik ben toendertijd naar Parijs geweest, onvergetelijke week.
Succes dan maar straks.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups!!
Parijs zijn we vorig jaar een dag naar toe geweest, om drie uur 's nachts met de bus enzo, drama, maar wel super.
Ben weer thuis nu, heb mezelf net met moeite de douche in en uit gesleept en nu lig ik op bed en ik denk dat ik maar blijf liggen.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jups!!
Parijs zijn we vorig jaar een dag naar toe geweest, om drie uur 's nachts met de bus enzo, drama, maar wel super.
Ben weer thuis nu, heb mezelf net met moeite de douche in en uit gesleept en nu lig ik op bed en ik denk dat ik maar blijf liggen.
Oeeh, cool. Het Centre Pompidoe is zeker vet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt als een plan.
Wij waren er geloof ik vier dagen. Alle standaard dingen gedaan. Louvre, Arce de Triomphe, Centre Pompidoe, Sacre Coeur etc etc. Ook nog een dagje Versailles. Dat was misschien nog wel het gaafst.
Ook nog tussen de regels bier geregeld en bijna op de trein naar naar Nederland gezet.
De leraren vonden het op ons balkon.
Dat is wel een druk programma, wij moesten meestal om een uur of 8 ofzo de bus in. Maar ook wel avondprogramma'squote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, cool. Het Centre Pompidoe is zeker vet.![]()
En rebels.![]()
Waar ik wel tegenop zie zijn de tijden, we zijn iedere avond rond elf uur terug in het hotel en moeten om zes uur weer opstaan, en één dag zelfs om vijf uur.
Wij hebben niet echt een avondprogramma, ofja, eten en terug met het OV.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een druk programma, wij moesten meestal om een uur of 8 ofzo de bus in. Maar ook wel avondprogramma's
We waren toen trouwens 15, enkelen 16 dus eigenlijk hadden de leraren wel gelijk.
Ik kan me ook nog een reis naar Praag herinneren. Met het MBO dus iedereen mocht legaal drinken. En dat gebeurde dan ook. Allemachtig. Werkelijk elke avond zo blauw als een tientje, en overdag ook volle excursieprogramma's. O.a. de Skoda fabrieken bezocht enzo. Gaaf was het wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt een avondprogramma, ofja, eten en terug met het OV.
En dan snap ik wel dat ze wat strenger deden... Bij ons is iedereen zestien/zeventien (ik als enige vijftien) dus over wijn bij het eten zal niemand moeilijk doen, al vraag ik me af of iemand daar aan begint met zo weinig slaap ed.
En over weinig slaap gesproken... Ik ga slapen.
dit klinkt EXACT hetzelfde als mijn schoolreisje naar parijsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt als een plan.
Wij waren er geloof ik vier dagen. Alle standaard dingen gedaan. Louvre, Arce de Triomphe, Centre Pompidoe, Sacre Coeur etc etc. Ook nog een dagje Versailles. Dat was misschien nog wel het gaafst.
Ook nog tussen de regels bier geregeld en bijna op de trein naar naar Nederland gezet.
De leraren vonden het op ons balkon.
En jij zat niet bij mijn in de klas?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit klinkt EXACT hetzelfde als mijn schoolreisje naar parijs
Dan had ik het wel geweten ook. Ik heb foto's gezien en zo'n hoofd vergeet je niet zomaar.quote:
Ho, ik ben al een keer 150km verhuist!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, vooral gezien het feit dat we meer dan 150 kilometer uit elkaar wonen
ja dank jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had ik het wel geweten ook. Ik heb foto's gezien en zo'n hoofd vergeet je niet zomaar.
ik word in april 22quote:En Zwabberman is toch een stuk jonger als dan dat ik ben?
ja, welke kant op?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, ik ben al een keer 150km verhuist!
Positief bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dank je
[..]
ik word in april 22
De verkeerde, of de goede. Dat ligt er aan.quote:
Bij mij is dat langer geleden. Ik denk dat dat 2000 of 2001 geweest is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik 2006 ofzo in parijs was, maar we hebben duidelijk niet bij elkaar op school gezeten
Dat klopt dan wel ongeveer met die 4 jaar die wij verschillen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
toen zat ik nog in groep 8 op de basisschool
Nooit van gehoord. Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html
Een Desire HD zal wel buiten budget vallen. Ik wil gewoon niet, of niet te veel bij hoeven betalen bij verlenging/nieuw abbo. Ik denk dat ik qua toestelprijs rond de 400/450 euro zit.quote:
Ik heb nu een BB 8520, met wqerty, en dat vind ik retehandig. Als het mét kan graag, maar het is geen vereiste. Wel een vereiste: rap internet en een redelijk goede camera. Ook moet er niet al te veel lag in de menu's zitten. Niet dat ik iets aantap, even koffie kan gaan zetten en tegen de tijd dat ik terug ben de applicatie geopend is. Dat niet dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
dan is de vraag, wat wil je er in ieder geval mee kunnen?
is bijvoorbeeld een klaptoetsenbord belangrijk? of werk je net zo lief met alleen het touchscreen?
En hij is nog geeneens uit geloof ik. Maar ik heb geen zin om een klap geld bij te leggen. Een paar tientjes, of ietsje meer dan dat kan wel. Maar echt niet meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, wilde em net posten![]()
maar is wel minstens 500 euro nieuw, dus geen idee hoeveel je erbij moet betalen![]()
als ik geen Desire had, had ik de Nexus S genomen![]()
alhoewel hij geen toetsenbord heeft
Ook volledig met touch te bedienen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
de Desire Z heeft wel een toetsenbord, en is 430 ofzo nieuw
[ afbeelding ]
jep, is praktisch bijna een normale Desire, met een toetsenbord eronder geplaktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook volledig met touch te bedienen?
Die zit er best netjes uit.
Hoe zit het trouwens qua apps? Een goeie shitload zeker?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, is praktisch bijna een normale Desire, met een toetsenbord eronder geplakt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
das geborsteld aluminium![]()
apps in android are plenty, je kan er bijna alles wel op vinden, buienradar, 9292ov app, albert heijn app, gameboy emulator, playstation 1 emulator, snes emulator, ik dacht ook ergens een nes emulator en een n64 emulator gezien te hebben, tetris, snake, angry birds,
heel veel nieuwe apps komen tegelijkertijd voor zowel iphone als android uit
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en een piano app, een gitaar app, verschillende twitter en facebook apps, email apps, klok apps, agenda apps, lastfm apps, verschillende mediaplayers
Ik ga me wel vermaken. Die emulators.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
ach, kijk zelf maar
https://market.android.com/
ja het slaat echt nergens op, de fair use policy was altijd max 10x het gemiddelde gebruik pp in nederlandquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Ik keek net ff op de site van de belcompany, met ongeveer het abbo wat ik wil, met internetbundeltje kom ik op 5 tientjes bijbetalen uit. Dat is nog wel te doen...
Ik vind het trouwens belachelijk dat onbeperkt internet straks niet meer onbeperkt is. Ik verstook nogal wat namelijk.
[..]
[..]
[..]
Ik ga me wel vermaken. Die emulators.
Tetrissen ftw. D:
Ze kunnen het gewoon niet aan. En dat terwijl de infrastructuur in Nederland best heel goed is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het slaat echt nergens op, de fair use policy was altijd max 10x het gemiddelde gebruik pp in nederland
en toen ineens iedereen 10x het gemiddelde ging gebruiken weigeren het gemiddelde omhoog te schroeven en dan maar de boel beperken, faal
Ah kijk aan. Ik kwam het tegen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meer in de richting van HSDPA 2.0
nog niet echt een opvolger maar een verbeterde versie van
We hebben in NL toch al wel overal gewoon 3 of 3,5g?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb je aan hsdpa in nederland nog niet zoveel omdat ze je verbinding knijpen, en heel vaak gewoon nog met umts verbinding zit
umts is 3gquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
We hebben in NL toch al wel overal gewoon 3 of 3,5g?
En ik moet nu opeens denken aan die umts veilingen van jaren geleden. Geen idee wat je er dan mee kon.
Twee-driekwart g.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
umts is 3g
hsdpa is 3.5g
hsupa is 3.75g (yeah really)
4g is er ook al, maar niet in nederland
Ik zag jouw post voor de edit!quote:
Misschien kunnen ze dan inderdaad beter wachten tot 4G de standaard word en dan daarnaar updaten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, we updaten hier wat conservatiever, je kan voor iedere nieuwe zendtechniek wel weer een zender erbij hangen maar het gaat zo snel dat je dan meer antennes dan telefoons hebt over een paar jaar
meh, de hd die je streamt via youtube is geen echte hd en dat is in principe al te doen met de hsdpa snelheid (die je niet gaat halen)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan inderdaad beter wachten tot 4G de standaard word en dan daarnaar updaten.
Hoe lang zou het nog duren voordat er mobiel breedband is? Streaming een HD filmpje kijken in de trein.
Ik bedoelde eckte eckte HD 1080p of hoe dat ook heten mag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, de hd die je streamt via youtube is geen echte hd en dat is in principe al te doen met de hsdpa snelheid (die je niet gaat halen)
dus dichterbij dan je denkt![]()
echte ongecomprimeerde fullhd, dat kan nog ff duren
Da's alweer bijtijds. Welterusten dan maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ga ik nu maffen, morgen weer om 06:00 er uit
Zeker welquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel
Viel me alleszins ongelofelijk mee
Ja paar mindere momentjes, maar op zich heb ik het uitstekend doorstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef iBenny het volgende:
Mogguh
[..]
Mooi zo
Het ging dus ook allemaal goed?
Mooi zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja paar mindere momentjes, maar op zich heb ik het uitstekend doorstaan
Hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef JJH het volgende:
Nieuwe iPad in productie genomen
Ik moest gniffelen.
de schuld van zwabberquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:10 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen.
En jullie lopen een dag voor!
Ik ben wel jaloersquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik over anderhalve week vakantie heb
De hele dag/nacht Secret Story volgen
Nu alweer een nieuwe iPad, die door miljoenen mensen weer klakkeloos gekocht word. Een ding moet je die Jobs nageven, het is een marketingheld.quote:
Moggeh c_a.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de schuld van zwabber
Hoi JJH!
ja dat was ook wel mooi, en daarvoor ook nog in Madurodam geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi zo
Ook nog naar Sea Life geweest?
Drukke dag dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja dat was ook wel mooi, en daarvoor ook nog in Madurodam geweest.
Nja, examens komen er ook aanquote:
Dat kijk ik terug op de websitequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Elke dag nu op NET 5, 5 minuten voorstukjes he
Ja 8.30 weg uit Eindhoven ca 0.00 uur weer thuisquote:
Tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 8.30 weg uit Eindhoven ca 0.00 uur weer thuis
Ik ga niet weer een nieuwe iPad kopen hoor, deze doet het nog primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu alweer een nieuwe iPad, die door miljoenen mensen weer klakkeloos gekocht word. Een ding moet je die Jobs nageven, het is een marketingheld.
Die examens die haal je toch welquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, examens komen er ook aan
[..]
Dat kijk ik terug op de website
Je zou de mensen de kost moeten geven die dat wel doen en hun ipad van nog geen jaar oud aan de kant leggen omdat er weer wat nieuws van Jobs op de markt is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een nieuwe iPad kopen hoor, deze doet het nog prima
Je gaat toch ook niet elk jaar een nieuwe pc of laptop kopen?
Byequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even douchen en naar buiten toe.Lente! (-ish)
nee maar ik denk dat heel veel mensen dat ook niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zou de mensen de kost moeten geven die dat wel doen en hun ipad van nog geen jaar oud aan de kant leggen omdat er weer wat nieuws van Jobs op de markt is.
Ik zeg ook niet dat jij het doet?
Lentequote:Op woensdag 9 februari 2011 11:28 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even douchen en naar buiten toe.Lente! (-ish)
Echt doen, vond het echt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef JJH het volgende:
Leuk Bos! Ik wil ook nog steeds naar WWRY toe.
En sealife en Madurodam ben ik ooit een keer met de basisschool op schoolreisje geweest, weet ik weinig meer van.
Nou, genoeg mensen zullen het doen, ik denk meer dan dat jij denkt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat heel veel mensen dat ook niet doen.
Er zijn wel genoeg mensen die gewacht hebben op de nieuwe iPad.... ik twijfelde eerst ook.
Maar dat ding is een jaar oudIk kan/wil niet geloven dat mensen die nu een iPad hebben, nu al weer een nieuwe gaan kopen
De zon schijnt volop, strak en strakblauw hier!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lente
Het is hier mistig en koud en ik moest vanmorgen krabbuh!
I will, I will. Maar dat roep ik al vanaf dat ie in premiere ging.quote:
Ligt eraan of je met 3G heb. Dan moet je nog een simmetje kopen om te kunnen internet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, genoeg mensen zullen het doen, ik denk meer dan dat jij denkt!
Er zit toch ook nog een abbo aan vast, wil je er wat mee kunnen?
[..]
De zon schijnt volop, strak en strakblauw hier!
[..]
I will, I will. Maar dat roep ik al vanaf dat ie in premiere ging.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en fuck... ik kijk nu meer uit naar zondag dan naar vrijdag.... dat is best slecht toch
Nog niet helemaal, maar het zit er wel aan te komen. En nu geen gekke februarikou meer, en in maart gewoon 15 graden graag.quote:
Dat zou niet gek zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het zit er wel aan te komen. En nu geen gekke februarikou meer, en in maart gewoon 15 graden graag.
Ze zeiden dat het ging sneuwen deze weekquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het zit er wel aan te komen. En nu geen gekke februarikou meer, en in maart gewoon 15 graden graag.
Oh dearquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen zon hierzo.... grijze lucht
Sneeuw.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het ging sneuwen deze week___!
Ja of in ieder geval een zomerjasquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil gewoon zonder jas buiten kunnen lopen
Hier kan het al bijna, jas was net eigenlijk te warm.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
Ik wil gewoon zonder jas buiten kunnen lopen
Hier kan het in de middag ook wel maar 's ochtends is het soms maar 1 of 2 gradenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier kan het al bijna, jas was net eigenlijk te warm.
En ik ben gister heel demonstratief met zonder jas boodschappen wezen doen, maar dat was met de auto. En ik parkeer dan in een garage waarvandaan ik binnendoor naar de Appie kan lopen.
Hier heeft het vannacht nog gevroren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier kan het in de middag ook wel maar 's ochtends is het soms maar 1 of 2 graden
Hier eergisteren ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
Hi
[..]
Hier heeft het vannacht nog gevroren.
Blauw of rood?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja of in ieder geval een zomerjas
Plaatjes van imageshack en yfrog worden geweigerd op FOK!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
Beetje blauwe lucht voor c_a.
[ afbeelding ]
Waarom yfrog nou weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Plaatjes van imageshack en yfrog worden geweigerd op FOK!
weet je hoe koud het is in de supermarktquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier kan het al bijna, jas was net eigenlijk te warm.
En ik ben gister heel demonstratief met zonder jas boodschappen wezen doen, maar dat was met de auto. En ik parkeer dan in een garage waarvandaan ik binnendoor naar de Appie kan lopen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:35 schreef JJH het volgende:
Beetje blauwe lucht voor c_a.
[ afbeelding ]
ik zie hem gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Plaatjes van imageshack en yfrog worden geweigerd op FOK!
Ja maar in Londen had ik het zelfs warm in decemberquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier kan het in de middag ook wel maar 's ochtends is het soms maar 1 of 2 graden
Dat valt wel mee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe koud het is in de supermarkt
In de underground is het wel bijna altijd warmquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar in Londen had ik het zelfs warm in december
Nou hier niet.... bij ons zitten ze zelfs in de zomer in truien..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt wel mee!
's Zomers ben je blij dat het zo lekker koel is in de supermarkt!
ja en het stinkt erquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de underground is het wel bijna altijd warm
Ja, het is vrij ranzig inderdaadquote:
's zomers heb ik ook geen jas mee. Ik heb jaren in een supermarkt gewerkt, en liep altijd in hemdsmouwen, alleen als ik 's winters buiten moest zijn om te lossen ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hier niet.... bij ons zitten ze zelfs in de zomer in truien..
Nieuwe regels m.b.t. koelingAls ik boodschappen ga doen in de zomer dan neem ik altijd een jas mee, voor in de supermakt
Imageshack wil niet dat er wordt gehotlinkt op FOK!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar imageshack mocht toch weer? Of niet?
Teveel bandbreedte ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Imageshack wil niet dat er wordt gehotlinkt op FOK!
Dat is al zeker 6 jaar het gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Imageshack wil niet dat er wordt gehotlinkt op FOK!
Die paar keer dat ik in Londen geweest ben deden we ook gewoon alles met de tube. Er is inderdaad geen snellere of goedkopere manier van reizen daar.quote:
Ik pak best vaak de bus. Is gewoon veel leuker omdat je meer ziet en voor korte afstanden ook beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik in Londen geweest ben deden we ook gewoon alles met de tube. Er is inderdaad geen snellere of goedkopere manier van reizen daar.
We hebben trouwens één keer een taxi gepakt vanaf Heatrow omdat ze toen aan het staken waren.En een keer een dubbeldekker gepakt, gewoon omdat het kan.
Korte afstanden deden we vaak lopend. Er zijn zo pokkeveel bussen daarzo dat je nogal snel de draad kwijt raakt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pak best vaak de bus. Is gewoon veel leuker omdat je meer ziet en voor korte afstanden ook beter
Zie!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch heeft het het wel een tijd lang wel gedaan.
Waarom nu weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
De bussen, trams en metro's gaan staken in Amsterdam. Jottum
Ja, snap wel dat je dat lastig vind als je hier niet zo vaak bentquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Korte afstanden deden we vaak lopend. Er zijn zo pokkeveel bussen daarzo dat je nogal snel de draad kwijt raakt.
Tussendoor misschien om newbies te pestenquote:
ik ben geen newbie meer. Want ik weet ook van eerder dat ze het niet deden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tussendoor misschien om newbies te pesten
Craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Suc8!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan de slag. Tot vanavond mensen![]()
dan wordt er toch maar 50 penny afgeschreven ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pak best vaak de bus. Is gewoon veel leuker omdat je meer ziet en voor korte afstanden ook beter
Ohw ik dacht dat je al thuis wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa. We zitten met KCV in de mediatheek, en ik heb al 3 mediatheekuren hiervoor gehad.
Wat moet je doen dan? Niets?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa. We zitten met KCV in de mediatheek, en ik heb al 3 mediatheekuren hiervoor gehad.
Vraag hem dan of ie een beter plan heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zal mijn leraar niet zo waarderen.
Benny, je praat als een ouwe løl.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar een klassiek concert?
Nah, serieus...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar een klassiek concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |