Nee, dat is de acteur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
Je adoreert een faggot.
Gefeliciteerd.
Je moeder is een faggot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij speelt een faggot en is een faggot.
Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij speelt een faggot en is een faggot.
Faggotvrienden van me kijken het en ik moest een argument vinden waarom je een faggot bent als je het kijkt.quote:
En terecht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je roept al de hele dag om slotjes.
Bij sommige topics wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je roept al de hele dag om slotjes.
Sommige? Ik vind er zo 10.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bij sommige topics wel ja.
TR gemacht, doe ik ook vaak.
Toch een uitmuntende prestatie.quote:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toch een uitmuntende prestatie.
Het meerendeel topics waar in de oude bezetting na een paar minuten al een slot omheen zat gedraaid.
Prima, maar geef toe, ONZ verloedert nogal...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |