Nee, dat is de acteur.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
Je adoreert een faggot.
Gefeliciteerd.
Je moeder is een faggot.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij speelt een faggot en is een faggot.
Je bent goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij speelt een faggot en is een faggot.
Faggotvrienden van me kijken het en ik moest een argument vinden waarom je een faggot bent als je het kijkt.quote:
En terecht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je roept al de hele dag om slotjes.
Bij sommige topics wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je roept al de hele dag om slotjes.
Sommige? Ik vind er zo 10.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bij sommige topics wel ja.
TR gemacht, doe ik ook vaak.
Toch een uitmuntende prestatie.quote:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toch een uitmuntende prestatie.
Het meerendeel topics waar in de oude bezetting na een paar minuten al een slot omheen zat gedraaid.
Prima, maar geef toe, ONZ verloedert nogal...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Best wel.... Maar is dit nodig?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Prima, maar geef toe, ONZ verloedert nogal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef trolololo het volgende:
Ik weet niet of dit zo'n goed idee is.
CREW: SLUIT EVEN ALLE BAGGERTOPICS, DANKU!
En deze mag ook mee...quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef trolololo het volgende:
Liefde
Mag deze lemmingreeks nu dicht als er een willekeurige mod wakker wordt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef trolololo het volgende:
Wat een leuk topic, doe maar snel op slot...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:02 schreef trolololo het volgende:
Leuk voor je.
Nu mag hij weer dicht.
Maar waar zijn de modsquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best wel.... Maar is dit nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het met je uitgepraat
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Als volwassen kerelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Maar ik heb het met je uitgepraat![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best wel.... Maar is dit nodig?props voor je researchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
Hij had niet zo veel te doen blijkbaar, of zijn vriendin was niet spannend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |