Ik heb geen hond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Crazy-M het volgende:
zo meteen nog ff de hond uitlaten en dan weer lekker niks doen
Vanavond?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Ik moet van zeven tot negen naar school.
Haihai!quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai!
Jup, als in, ik moet nu aanfietsen. Gezellig in het donker (ik ben de enige van deze kant) en en en... Ik baal.
Bijeenkomst over Rome, alleen dit hebben wij allemaal al gehad tijdens KCV, maar in het kader van teambuilding moet zowel atheneum als gymnasium aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Voor les nog dan? Of buitenschoolse activiteiten?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijeenkomst over Rome, alleen dit hebben wij allemaal al gehad tijdens KCV, maar in het kader van teambuilding moet zowel atheneum als gymnasium aanwezig zijn.
En raad eens, we worden dalijk in twee groepen opgesplitst die in twee verschillende lokalen met andere leraren gaan zitten, een atheneumgroep en een gymnasiumgroep.
Dan is het hele doel van teambuilding toch al weg?
Jij bedoelt zoeen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Bij de bouwmarktaccutol naar de klote! Nieuwe kopen
Die zonnebril is wel gaaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik heb vanmorgen een nieuwe bril uitgezocht.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze, maar dat weet ik niet 100% zeker, lijkt er wel verdacht veel op dan.
En ik kreeg er een tweede bril bij, gelijk weer een zonnebril op sterkte.
[ afbeelding ]
Voorafgaand een oogmeting gedaan, Niet achteruit gegaan!Alleen de hoek van de cilinder was iets gewijzigd.
Wat een herrie zal dat geven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die zonnebril is wel gaaf.
heb zelf lenzen
godsallemachtig. Dit weekend:
Zaterdag avond feest met 28 orkesten
Zondag middag feest: 31 orkesten
Accutolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bedoelt zoeen?
[ afbeelding ]
Ik weet niet of accutol iets Spijkenisses is, maar in de rest van Nederland heet dat slijptol.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
'avond
Weer terug uit ziekenhuis..
vanaf alleen nog maar leuke dingen graag
Ik duik mijn bed in.. tot morgen
Accuboor dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Accutol
[ afbeelding ]
Google maar op accutol
Succes, en welterusten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
'avond
Weer terug uit ziekenhuis..
vanaf alleen nog maar leuke dingen graag
Ik duik mijn bed in.. tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |