Ben bang dat ik mijn lichaam wat verknipt heb met dat vele sporten en te weinig eten. Of juist teveel troep eten. Maar goed, erkenning is een babystep.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet altijd carbs, dat is RPM-onafhankelijk.
Maarrr, ik eet niet voor het sporten. Hooguit een banaantje of een boterhammetje ofzo. En dan na de RPM de warme hap. Als ik dat vooraf eet, heb ik daar de hele les 'plezier' van. Ik heb naderhand wel trek juist
.
ik denk dat ze competitie voelt tov mij, maar natuurlijk, ik ben ontevreden over m'n werk en dan heb ik sneller last van irritaties. Maar, ze voelt zich graag belangrijk en wil mij dat graag laten weten, hoe belangrijk ze is. En daar kan ik van iedereen slecht tegen, maar nu ik m'n werk stom vind, van haar helemaal. Ach ja, eht is verder helemaal geen big issue, ik kan het best van me af zetten, maar even klagen islekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar daar hoef jij toch geen last van te hebben? Haar probleem.
Of zit er een andere reden achter? Heb je het gevoel dat jij ook harder zou moeten werken? Zit zij op de plek die jij graag had willen hebben? Is ze misschien heel onzeker en probeert ze misschien zichzelf wel te overtuigen dat ze haar werk goed doet?
Het gaat beter. Ik kom van 2 crackers, wat yoghurt en een klein bordje avondeten per dagquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben bang dat ik mijn lichaam wat verknipt heb met dat vele sporten en te weinig eten. Of juist teveel troep eten. Maar goed, erkenning is een babystep.![]()
Het is ook juist gezond om wel trek te hebben na het sporten maar wat ik zo zag aan jouw lijstje is dat jij ook niet gek veel eet of wel?
Wanneer je carbs wil minimaliseren, zou ik het tot na RPM bewaren. Vooral als je doel is om vet te verliezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goede. Avocado, dat is wel vette shit! Goede tip, Flip!![]()
Eet jij altijd de carbs voor of na de RPM? Voor het fietsen red ik dat niet, dan proef ik dat de hele les en naderhand kan ik eigenlijk nooit eten want dan ben ik zo leeg dat mijn hongergevoel dood is ofzo. Heel raar. Alleen een appeltje of iets anders wat koud en fris is, krijg ik er dan nog maar in.
Ik wil de carbs niet minimaliseren. Dat is ook net de crux, vooral zetmeel trek ik niet zo goed. Meer carbs zou voor mij juist wel goed zijn. Ik hoef ook geen vet kwijt. Wel wil ik de spieren voeden. Wil alleen gezonder eten en me houden aan lijstjes die ik post. Mijn stok, zeg maar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Wanneer je carbs wil minimaliseren, zou ik het tot na RPM bewaren. Vooral als je doel is om vet te verliezen.
Zo kun je 's avonds dan je voorraad weer aanvullen waardoor je hersenen en zenuwstelsel de volgende dag voldoende kunnen presteren en zodra je gaat sporten het laatste beetje verbruikt wordt tot je vetopslag aangesproken moet worden.
XM eet niet zo veel inderdaad (behalve haar D vaak). Alhoewel het een tijdje zelfs nog minder is geweest. Zijn hier ook aardig wat mensen die haar proberen te pushen om toch meer in te nemen...
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Yoghurt 400ml met appel
T: Boterham met rucola, Schwarzwalder schinken en tomaat
T: Handje cashews en een tuinkruidenbouillon
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm en paard + glas melk
T: 2 boterhammen, 1 met peer en kalkoenfilet en 1 met rucola en Coburgerham
T: Tomaat/rode-ui salade en 75gr forelfilet + glas melk
S: 30min. kracht / 50min. cardio / 10min. abs
D: Doperwtjes en worteltjes met ribkarbonade
T: Wodkatje en wat amandelen
Hoopt met Jagar mee!
Vik
Wat goed! Sorry, dan heb ik niks gezegd. Voel je je nu ook beter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat beter. Ik kom van 2 crackers, wat yoghurt en een klein bordje avondeten per dag.
ik vind dat XM heel netjes eet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is XM allang niet meer de grootste probleemeter. Er zijn er hier een paar die structureel veel minder eten. In noem een neen en volgens mij zijn er ook nog een paar jongere slankies die veel te weinig eten.
Wil iemand voor mij even een YouTube-filmpje posten met het liedje "bij de politie" van K3?quote:
Misschien heb je iets aan deze lijst met de Glycemische index van een hoop producten? Het kan zijn dat je alleen van bepaalde carbs opgezette darmen krijgt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil de carbs niet minimaliseren. Dat is ook net de crux, vooral zetmeel trek ik niet zo goed. Meer carbs zou voor mij juist wel goed zijn. Ik hoef ook geen vet kwijt. Wel wil ik de spieren voeden. Wil alleen gezonder eten en me houden aan lijstjes die ik post. Mijn stok, zeg maar.
Toet, toet, boing, boing, hakken en zagenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ze zijn hier aan het boren en timmeren en zagen![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Wil iemand voor mij even een YouTube-filmpje posten met het liedje "bij de politie" van K3?Ik zit op werk dus kan er niet bij, anders zou ik het zelf doen! Ik ken het dansje ook
Moet je lijstje dat Phaidra plaatste misschien eens raadplegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil de carbs niet minimaliseren. Dat is ook net de crux, vooral zetmeel trek ik niet zo goed. Meer carbs zou voor mij juist wel goed zijn. Ik hoef ook geen vet kwijt. Wel wil ik de spieren voeden. Wil alleen gezonder eten en me houden aan lijstjes die ik post. Mijn stok, zeg maar.
Wat een lijst joh! Lekkah!![]()
Waar in Drenthe woon je, mede-Drent?
Het smaakt naar paprika (quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:
Nooit gehoord trouwens van zoete paprikaZe lijken op pepers
Waar smaakt het trouwens naar? Ik vind normale paprika ook al vrij zoet namelijk...
neenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Als in kiwi/mandarijn zoet maar dan met paprika smaak dus?!
Dat zou ik wel kunnen proberen ja. Dat is gewoon een kwestie van testen en elimineren. Nu schrap ik alles maar waar het evt in kan zitten. Als ik bijvoorbeeld pizza eet dan blaas ik op als Violet Beauregarde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Phaidra het volgende:
Misschien heb je iets aan deze lijst met de Glycemische index van een hoop producten? Het kan zijn dat je alleen van bepaalde carbs opgezette darmen krijgt.
Op een steenworp afstand, gok ik zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:
Woon tussen Hoogeveen en Coevorden in! Jij?
Houd je ook van pashokjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand, gok ik zo.![]()
Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè.quote:
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! Sorry, dan heb ik niks gezegd. Voel je je nu ook beter?
Da's wel heftig om te horenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
Oh wow! Dan kom je wel van ver. Wat goed dat je jezelf bij je kont hebt gepakt en er werk van hebt gemaakt. Dat gevoel dat je je goed voelt als je weinig eet dat herken ik wel een beetje. Het voelt bijna rein of zoiets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
Dat is per verzekering anders.. sommige vergoeden alles, sommige 80%, bij anderen dan weer onder een bepaalde leeftijd wel en boven een bepaalde leeftijd niet en bij weer anderen alleen met een aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.
Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!
Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, dat plaatje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè.![]()
Durf geen pashokje meer in nu.
[ afbeelding ]
Die blubber zit ook goed onder m'n kleren verstoptquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb anders geen blubber gezien, Merel
Goed verstopt dan, dat lukt mij nog niet helemaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Die blubber zit ook goed onder m'n kleren verstopt
Yup, je bent een vrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef Merel het volgende:
Maar luister verder niet naar mij, ik besta uit blubber en geen spieren. En de collega tilde me laatste op en raadde m'n gewicht en had het nog goed ook, maar toen heb ik er 5 kilo afgelogen
Moet ze maar gewoon eens proberen dan...quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
neen![]()
Alsin minder "waterig" dan een gewone paprika en met meer smaak.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:10 schreef Probability het volgende:
O en ik wou dat ik beter kon liegen, ik zag namelijk al een tijdje terug dat mijn '' facebook vriendjes was met mijn eerste verschrikkelijk ex. van toen ik 15 was. Die telt dus niet
!
Blijken ze klasgenootjes te zijn!!!!!!
Ik kon nog net iets mompelen van oh die is slecht opgedroogd![]()
!
Ik wou dat ik kon zeggen: O die gast? Nee ken ik niet
!
Het ergste was nog dat we het net toevallig over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat we het net over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...
Drie keer raden over wie dat ging![]()
!!!!!!
ik denk dat dat ook verschil maakt. Mijn werkgebied is de randstad, het oosten is niet te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben natuurlijk wel erg regionaal gebonden. Amsterdam is bijvoorbeeld geen optie vanwege de files (zonder zou het net kunnen).
Had hij dat ook door?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat we het net toevallig over exen hadden en dat ik net een verschrikkelijk verhaal had verteld...
Drie keer raden over wie dat ging![]()
!!!!!!
Daarna had ik hem ook nog eens belachelijk gemaakt met z'n stipte lullige roos bij elk mogelijke gelegenheid. Ik vond het zelf best een hilarisch verhaal. Vòòrdat ik wist dat ze elkaar kendenquote:
Het is hier best fijn. Bèèh! Veel schaapjes en ehm veel schaapjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:06 schreef conleche het volgende:
Whehehe, dat plaatje.![]()
Ik ben geloof ik nog nooit in Drenthe geweest.
Hihihihihihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wou dat ik m'n mond kon houden!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noek: ik heb vroeger nog vakantie gehad in Drenthe, ik mocht nog op een tractor![]()
![]()
Haha nee want sturen mocht ik dan weer niet, flauw he!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool! Nog een koe geraakt of niet?
Ik zie er niet uit als Yvonne met laarsjes hoor.
bij mijn verzekering werd hij volledig vergoed, maar de pil nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.
Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!
Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
hier had ze het erover dat ze hem plaatsten tijdens je menstruatie omdat ze dan zeker weten dat je niet zwanger bent, tenminste, als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Als je ze wel gebruikt kun jehet ten alle tijden laten plaatsen, zei ze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Rituals het volgende:
@ XM, ik herken mezelf behoorlijk in je verhaal. Moet mezelf soms ook dwingen om te ontbijten, lunchen én avond te eten.
@ Jagar, mijn gynaecoloog gaf aan dat hij er echt de voorkeur aan gaf als de vrouwen kwamen tijdens hun menstruatie (dan doet het minder pijn), dus dat zou ik proberen te plannen als dat kan. Ik heb ¤140,- betaald voor de mirena en de telefoonmevrouw van de verzekering kon niet met zekerheid zeggen of hij volledig vergoed zou worden, dus ik moest maar gewoon een declaratieformulier opsturen. In mijn polis staat dat anticonceptie vanaf 21 jaar volledig vergoed wordt maar voor sommige geldt een eigen bijdrage, er staat alleen niet bij voor welke dan.
Je kunt hem ten alle tijden laten plaatsen, maar tijdens je menstruatie staat je baarmoedermond iets verder open (of is hij soepeler?) en daarom zou het iets minder pijn doen. Ook ben ik nu meteen beschermd tegen zwangerschap en als je het buiten je menstruatie doet, dan moet je 7 dagen een condoom gebruiken meen ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier had ze het erover dat ze hem plaatsten tijdens je menstruatie omdat ze dan zeker weten dat je niet zwanger bent, tenminste, als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Als je ze wel gebruikt kun jehet ten alle tijden laten plaatsen, zei ze.
Ik nu ook, thanks!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
uit eten liefhebbers:
www.restaurantweek.nl/vip
wachtwoord: diningcity2011
reserveren kan NU!ik ga naar een restaurant met een ster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
De mijne gelukkig ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat dat betreft zijn mijn leidingevenden wel echt tof
Wat een geweldig wachtwoord!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
uit eten liefhebbers:
Ja, klopt. Heel 'zuiver' ofzo. Slaat nergens op, maar okquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh wow! Dan kom je wel van ver. Wat goed dat je jezelf bij je kont hebt gepakt en er werk van hebt gemaakt. Dat gevoel dat je je goed voelt als je weinig eet dat herken ik wel een beetje. Het voelt bijna rein of zoiets.
Hm nee, ik denk dat zoiets nooit helemaal overgaat. Ik vind mezelf ook nog steeds vrij mollig en ben niet dol op in spiegels kijken. Lekkere dingen eten voelt ook als zondigen. Zonder gewetenswroeging bijvoorbeeld een stroopwafel eten, dat kan ik niet.quote:Ben wel benieuwd of je je nu lichamelijk wel beter voelt dan toen je zo ontzettend weinig at. Denk je dat je er ooit helemaal los van kunt komen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:29 schreef Goodbye het volgende:
Perruche
En dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Perruche. Ik weet hoe vervelend managers kunnen zijn
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
het is ook echt elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, het wachtwoord voor 2012 weten we nu ook wel![]()
![]()
Maar ik ben er super blij mee, had er niet eens aan gedacht. Mijn vriend is jarig in maart, dus dit is een deel van zijn cadeautje gelijk
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat.voor Perruche. Ik weet hoe vervelend managers kunnen zijn
.
YAY mn favoriete restaurant in de buurt zit er ook bij en da's net een week voordat we 5 jaar getrouwd zijn. Schuiven we ons "feestje" gewoon een weekje op, no probquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
uit eten liefhebbers:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |