abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92536703
Mijn motivatiebrief is af, 2 weken te laat :s) woei :@!
Worry is a misuse of imagination
pi_92536730
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Als in kiwi/mandarijn zoet maar dan met paprika smaak dus?! :D
neen :P
Alsin minder "waterig" dan een gewone paprika en met meer smaak.
pi_92536906
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Phaidra het volgende:

Misschien heb je iets aan deze lijst met de Glycemische index van een hoop producten? Het kan zijn dat je alleen van bepaalde carbs opgezette darmen krijgt.
Dat zou ik wel kunnen proberen ja. Dat is gewoon een kwestie van testen en elimineren. Nu schrap ik alles maar waar het evt in kan zitten. Als ik bijvoorbeeld pizza eet dan blaas ik op als Violet Beauregarde. :( in het paars dan.
Go hard or go home
pi_92537030
Ik vind het zo schattig als mijn O+ een BNer spot, helemaal enthousiast gelijk :') O+

Aandoenlijk! En dan semi verbaast: ja maar dat is toch speciaal :o? Waarom doe je zo blasé?
Worry is a misuse of imagination
pi_92537080
Tijd om eens kleren op te zoeken.
De traplift is gelukkig weer gefikst :D hoef ik niet meteen kleren aan als ik naar beneden ga.
* MarMar houdt van lange pyjama-ochtenden

en lol @prob
pi_92537082
Goedemorgen!

Planning voor vandaag

O: roerei van 2 eieren + tomaat
T: la vache kaasje + halve paprika
L: salde met halve avocado, blikje zalm, bleekselderij, tomaat, paprika. Dressing van kwark en mayo + kruiden
T: 300 gramk kwark + lijnzaad
T: halve paprika
D: nog geen idee
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92537088
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:

Woon tussen Hoogeveen en Coevorden in! Jij? :@
Op een steenworp afstand, gok ik zo. :o
Go hard or go home
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:43:05 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92537135
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Op een steenworp afstand, gok ik zo. :o
Houd je ook van pashokjes? :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92537209
quote:
12s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Houd je ook van pashokjes? :+.
Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè. 8-)
Durf geen pashokje meer in nu.
Go hard or go home
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:51:13 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92537405
Drenthe! *O*

Ik ben er dan wel niet geboren, maar heb wel een Drentse vati und mutti! Respectievelijk uut Coevorden en Erica :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:53:56 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92537496
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat goed! Sorry, dan heb ik niks gezegd. Voel je je nu ook beter?
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten :@. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92537633
* MarMar heeft een groot deel van der kindertijd in Coevorden doorgebracht :P

Op de woonboerderij van mn oom en tante O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:58:19 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92537652
Ik ging vroeger wel eens kamperen in Drenthe. Op camping Het land van Bartje :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92537665
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten :@. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
Da's wel heftig om te horen :*
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:58:58 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92537677
En ik heb hoofdpijn :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92537760
ik ben nog steeds strontchagerijnig :') -O-
Ja doei.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:02:08 #242
331 Merel
Be here now.
pi_92537799
Stelletje provincialen :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92537819
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh wow! Dan kom je wel van ver. Wat goed dat je jezelf bij je kont hebt gepakt en er werk van hebt gemaakt. Dat gevoel dat je je goed voelt als je weinig eet dat herken ik wel een beetje. Het voelt bijna rein of zoiets.

Ben wel benieuwd of je je nu lichamelijk wel beter voelt dan toen je zo ontzettend weinig at. Denk je dat je er ooit helemaal los van kunt komen?

Ja, Drenthe. O+
Go hard or go home
pi_92537871
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.

Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!

Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
pi_92537873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:02 schreef Merel het volgende:
Stelletje provincialen :+
et kan nog erger hoor :P
Mn moeder is een Drent.
Mn vader een Groninger.
Ik een Fries..

:s)
pi_92537968
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.

Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!

Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
Dat is per verzekering anders.. sommige vergoeden alles, sommige 80%, bij anderen dan weer onder een bepaalde leeftijd wel en boven een bepaalde leeftijd niet en bij weer anderen alleen met een aanvullende verzekering.

Ik heb em wel volledig vergoed gehad, maar dat had iets met medische noodzaak te maken.
voor de gory details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92537978
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè. 8-)
Durf geen pashokje meer in nu.
[ afbeelding ]
Whehehe, dat plaatje. _O-

Ik ben geloof ik nog nooit in Drenthe geweest. :@
pi_92537983
Goedemorgen :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:06:51 #249
331 Merel
Be here now.
pi_92537995
XM, moet je je niet afvragen of het überhaupt nog wel nodig is om af te vallen? Wanneer vind je je gewicht oké? Want op een gegeven moment zou de focus moeten gaan liggen op eten om op gewicht te blijven en sporten om lekker strak te worden/blijven :)

Maar luister verder niet naar mij, ik besta uit blubber en geen spieren. En de collega tilde me laatste op en raadde m'n gewicht en had het nog goed ook, maar toen heb ik er 5 kilo afgelogen :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92538014
Ik heb anders geen blubber gezien, Merel :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')