neenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Als in kiwi/mandarijn zoet maar dan met paprika smaak dus?!
Dat zou ik wel kunnen proberen ja. Dat is gewoon een kwestie van testen en elimineren. Nu schrap ik alles maar waar het evt in kan zitten. Als ik bijvoorbeeld pizza eet dan blaas ik op als Violet Beauregarde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:04 schreef Phaidra het volgende:
Misschien heb je iets aan deze lijst met de Glycemische index van een hoop producten? Het kan zijn dat je alleen van bepaalde carbs opgezette darmen krijgt.
Op een steenworp afstand, gok ik zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:
Woon tussen Hoogeveen en Coevorden in! Jij?
Houd je ook van pashokjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Op een steenworp afstand, gok ik zo.![]()
Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè.quote:
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! Sorry, dan heb ik niks gezegd. Voel je je nu ook beter?
Da's wel heftig om te horenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
Oh wow! Dan kom je wel van ver. Wat goed dat je jezelf bij je kont hebt gepakt en er werk van hebt gemaakt. Dat gevoel dat je je goed voelt als je weinig eet dat herken ik wel een beetje. Het voelt bijna rein of zoiets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best moeilijk om voldoende te eten. Bij wat ik nu eet, val ik ook niet af. Zou misschien wel moeten qua kcals, maar dat gebeurt dus niet. Dus.. als ik wil afvallen (wat ik dus eigenlijk wel wil), schiet ik al heel snel in de te weinig modus. En ik krijg er toch een soort goed gevoel van als ik slaag in die zelfdiscipline van heel weinig eten. Maar goed, wat jij ook zei, erkenning is de eerste stap en ik ben nu waakzaam voor die gedachtegang. Eye-opener was voor mij toen een diëtiste tegen me zei dat ik minder at dan sommige van haar anorexia-patiënten.
Dat is per verzekering anders.. sommige vergoeden alles, sommige 80%, bij anderen dan weer onder een bepaalde leeftijd wel en boven een bepaalde leeftijd niet en bij weer anderen alleen met een aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Net bij de gynacoloog geweest. Recept voor mirena in de pocket. Even bedenken wanneer ik hem ga laten zetten. lees, wanneer ik genoeg moed verzameld heb.
Boh, wat een gedoe met betalen voor alles zeg...Nu heb ik uiteindelijk niets betaald, ook gek!
Mirena kost hier 110 euro ongeveer. Hoe gaat dat in Nederland? Word hij compleet vergoed? Maar dat gaat natuurlijk eerst van de eigen bijdrage af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, dat plaatje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, wel van online shoppen. Ik lurk al even hè.![]()
Durf geen pashokje meer in nu.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |